חדשות היום

סיוה תספק ל-Novatek הטייוואנית טכנולוגיה לעיבוד קול עבור טלוויזיות חכמות

כמו-כן, הודיעה סיוה על הסכם עם SiFive האמריקאית לפיתוח משותף של שבבי בינה מלאכותית; עם משקיעי SiFive נמנות קוואלקום ונצ’רס ואינטל קפיטל

(הרצליה, 7 בינואר 2020) ספקית טכנולוגיות הקישוריות האלחוטית והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA), הודיעה אתמול כי תספק לחברת השבבים הטייוואנית Novatek Microelectronics טכנולוגיה לעיבוד קול, שתשולב בטלוויזיות חכמות. הטכנולוגיה של סיוה כוללת את מעבד האודיו CEVA-X2 וחבילות התוכנה ClearVox ו-WhisPro המאפשרות הפעלה וזיהוי קוליים של מכשירים גם בסביבות רועשות.

“מעבד האודיו וחבילות תוכנת זיהוי הדיבור שלנו מאפשרים ל-Novatek להוסיף יישומים חדשים באמצעות ממשק קולי מתקדם, שיעניקו ללקוחותיה יתרון תחרותי וחווית שימוש רב-לשונית”, אמר סמנכ”ל השיווק של סיוה, משה שייר.

שבבי בינה מלאכותית

כמו-כן, הודיעה היום סיוה על הסכם עם חברת השבבים SiFive לפיתוח משותף של שבבי בינה מלאכותית בתחומי עיבוד התמונה, ראייה ממוחשבת, זיהוי דיבור והיתוך חיישנים. שבבים אלה, שיכללו את תוכנת CDNN למיפוי רשתות נוירונים של סיוה, מיועדים למכשירים במגוון שווקים, בהם הבית החכם, הרכב, הרובוטיקה, אבטחה ומעקב, מציאות רבודה, יישומים תעשייתיים ו-IoT – ללא צורך בשירותי ענן, המתאפיינים בבעיות אבטחה ושמירת פרטיות המשתמשים.

SiFive מחזיקה ב-16 מרכזי פיתוח ברחבי העולם והיא מהספקיות המובילות של מעבדים מרכזיים מסוג RISC-V. עם משקיעיה נמנות בין השאר קרנות מובילות כמו Sutter Hill Ventures, קוואלקום ונצ’רס, ואינטל קפיטל.

“שיתוף הפעולה של סיוה עם SiFive מאפשר פיתוח שבבי בינה מלאכותית במכשירי הקצה עצמם, והתאמתם למגוון רחב של יישומים חדשים”, אמר סגן-נשיא בכיר למכירות בסיוה, יששכר אוחנה. “מעבדי האותות ומעבדי הבינה המלאכותית שלנו, לצד תוכנת הלמידה העמוקה, מאפשרים שילוב קל של שבבי בינה מלאכותית במכשירים חכמים ומהווים פתרון יעיל לכל מי שמבקש למנף את יכולות הבינה המלאכותית במכשירי קצה”.

נשיא ומנכ”ל SiFive, נאוויד שרוואני, הוסיף: “שיתוף הפעולה שלנו עם סיוה אמור לתת מענה להתפתחות המהירה של תבניות הבינה המלאכותית והדרישה לצריכת הספק נמוכה לצד רמת ביצועים גבוהה. התוצאה היא מוצר גמיש, זמן פיתוח מהיר יותר והנמכת רף הכניסה הגבוה ליצרנים המבקשים לפתח מכשירים בעלי יתרון תחרותי”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות