חדשות היום

תערוכת CES 2020 די. אס. פי. גרופ ( DSPG) הישראלית מהרצליה שעומדת מאחורי הפיתוחים החדשניים בתערוכה

לדבר עם האופניים, לקבל עיסוי מקסדה, לתת הוראות למשקפיים של אמזון ועוד – כך טרנד הזיהוי הקולי כובש את תערוכת CES

בואו לדבר עם זוג אופניים, לתת הוראות למשקפיים של אמזון, או לקבל עיסוי לקרקפת עם קסדה שמעניקה מסאז’ מקיף לראש שלכם – טכנולוגיית הזיהוי הקולי פורצת הדרך של חברת DSPG מהרצליה, משולבת בסדרה רחבה של מוצרי אלקטרוניקה בידורית חדישים ומפתיעים שמוצגים בתערוכת CES. DSPG מציגה בתערוכה החשובה והמרכזית בעולם מוצרי האלקטרוניקה הבידורית, שנערכת בין ה-7 ל-10 בינואר בעיר לאס ווגס שבארה”ב.

שבבי הזיהוי הקולי של החברה הישראלית מיושמים במוצרים מגוונים שמפעילים את טכנולוגיות הזיהוי הקולי עבור הענקיות המובילות ובהן: אמזון, גוגל, פייסבוק, גו-פרו ואחרות. טכנולוגיית SmartVoice של DSPG, שכוללת את האלגוריתמיקה לנטרול רעשים HDClearTM משולבת בשלל מוצרים שמוצגים בביתן החברה בתערוכה   :

  • טלוויזיית ה-QLED החדשה שמציגה SAMSUNG בתערוכה כוללת את שבב הזיהוי הקולי של DSP. הטלוויזיה שתפעל ברזולוציית 8K, תכלול יכולות זיהוי קוליות מתקדמות שיעשו שימוש בשבב של DSP שיוטמע בשלט של הטלוויזיה.
  • אקו-פריים Echo Frameבמשקפיים החדשניים של אמזון מוטמע שבב הזיהוי הקול של DSPG. המשקפיים מאפשרים לשוחח עם מערכת אלכסה של AMAZON ולנהל איתה תקשורת רציפה.
  • אופניים מדגם Cybic של חברת Vogtec עם מערכת אלכסה של AMAZON. השבב של DSPG מאפשר קבלת פקודות קוליות וזיהוי שלהן במערכת המחשוב המתקדמת שמיושמת באופניים. הן מכונות אופניים חכמות (SmartBike) הן אופניים חשמליות עם יכולות זיהוי קוליות. למערכת יש ממשק סלולר (LTE) וגם הוטספוט של Wi-Fi, איתור GPS, סנסורים מתקדמים, חיבור ממוחשב לפנס הקדמי והאחורי ותצוגת LED מתקדמת.
  • Portal T.V של Facebook, מערכת לניהול שיחות וידאו דרך פייסבוק וגם וואטספ, על גבי הטלוויזיה בסלון. זוהי מערכת מתקדמת לניהול שיחות קוליות ושיחות וידאו. גם במערכת זו מוטמעת מערכת אלכסה של אמזון. ניתן להתחבר איתה למשל לדלת הכניסה ולראות מי מצלצל, להציג תמונות מהענן, להקשיב למוסיקה ולהשתמש באפקטים של מציאות רבודה (AR).
  • קסדה שעושה מסאז’ – עוד בביתן של DSPG קסדת עיסוי מיוחדת, של חברת BREO, שמעניקה עיסוי מקיף לקרקפת. BREO מתמחה במוצרי מסאז’ מסוגים שונים (לידיים, לצוואר, לעיניים’ לראש והקרקפת). הקסדה המתקדמת של החברה שמוצגת בתערוכה, ונמצאת גם בביתן DSPG, מקבלת את ההוראות שלה באמצעות הטכנולוגיה של החברה.
  • מצלמות GoPro, השבב של DSPG מוטמע בדגמים החדישים ביותר של מצלמות האקסטרים המפורסמות, כמו גם בשלל דגמים קודמים. בביתן החברה בתערוכה יוצגו דגמי הירו-מקס (360 החדשה) והירו-בלאק 8 שבהם מיושם השבב וטכנולוגיית הזיהוי הקולי.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות