חדשות היום

הסטארטאפ הישראלי Driivz גייס 11 מיליון דולר בהובלת Gilbarco Veeder-Root וקרן ההשקעות Centrica Innovation

  • Driivz מפתחת ומספקת מערכת תוכנה מבוססת ענן לניהול אנרגיה ורשתות טעינה של רכבים חשמליים
  • Gilbarco Veeder-Root מרחיבה את פתרונות הטעינה שלה לרכבים חשמליים בשוק הפרטי והמסחרי
  • Centrica Innovations מרחיבה את השקעתה ב-Driivz לאחר שהובילה את סבב הגיוס הקודם ב-2018

חברת הסטארטאפ הישראלית Driivz (דרייבז) השלימה גיוס סבב C בהיקף 11 מיליון דולר, בהובלת Gilbarco Veeder-Root (GVR) וקרן ההשקעות התאגידית Centrica Innovations. הגיוס ישמש להרחבת הפעילות העסקית של Driivz בשוק הבינלאומי, וכן לגיוס עשרות עובדים בתחומי הפיתוח הטכנולוגי, השיווק והמכירות – רובם בישראל.

Driivz מספקת מערכת תוכנה מקיפה ומבוססת-ענן עבור ספקי שירותים בתחום הרכב החשמלי, כגון ציי רכב, רשתות תדלוק, וחנויות נוחות ברחבי העולם. המערכת שפיתחה מספקת יכולות לניהול המערך התפעולי, מיטוב אנרגיה, בילינג ונדידה, וכן אפליקציה לשימוש הנהגים. הפתרונות של Driivz משמשים מעל 500 אלף נהגים ותומכים ביותר מ-130 סוגים שונים של תחנות טעינה.

Gilbarco Veeder-Root היא מובילה עולמית באספקת טכנולוגיה וציוד חיוני לתדלוק וטעינה חשמלית של רכבים בחנויות נוחות ובציי רכב מסחריים. השותפות עם Driivz תאפשר ל-GVR להרחיב את פתרונותיה לאפליקציות של ציי רכב ונקודות קצה, ולהסיר את החסמים בדרך לפיתוח וניהול יעיל יותר של תשתיות טעינה לרכבים חשמליים.

“השותפות עם Driivz ממשיכה את ההשקעה של GVR בשוק הטעינה לרכבים חשמליים. בהיותנו שותף מוביל ומבוסס היטב בענף התדלוק המסחרי והפרטי, בעל דריסת רגל משמעותית בשווקים רבים בעולם, אנו ממשיכים להציע פתרונות חדשניים ללקוחותינו במעבר שלהם לטעינת הרכב החשמלי העתידי,” אמר אהרון סאק, נשיא Gilbarco Veeder-Root. “הטכנולוגיה של Driivz היא העתיד של ניהול רשתות הטעינה בעולם ואנו שמחים לסייע להמשך הצמיחה שלה, ובכך גם להרחיב את יכולתנו לתמוך בלקוחות שלנו ולשפר את חוויית המשתמש של אנשים הנוהגים ברכב חשמלי בכל העולם”.

עידן מור, מנהל ההשקעות של קרן Centrica Innovations בישראל: “אנו מתפעלים מהפרישה הבינלאומית ש-Driivz מצליחה להשיג בעזרת הפלטפורמה שלה. אנו עובדים כעת עם צוות המו”פ של Driivz כדי לשלב את הפתרונות המתקדמים שלה לניהול אנרגיה בתחום הרכב החשמלי לתוך מארג פתרונות ניהול האנרגיה של Centrica. צעד זה יסייע לנו להתגבר על אתגרים בתחום טעינת הרכב החשמלי, וכך להאיץ את קצב האימוץ של רכב חשמלי במדינות רבות ו’לחשמל’ את האופן בו אנו חיים, עובדים ומתניידים”.

דורון פרנקל מייסד ומנכ”ל דרייבז_צילום-דויד גארב

דורון פרנקל, מייסד ומנכ”ל Driivz: “הגיוס הנוכחי מבסס את מעמדה של Driivz כמובילה טכנולוגית בתחום הרכב החשמלי. אני נרגש מהחזון המשותף שיש לנו עם GVR ו-Centrica לגבי האצת השימוש ברכבים חשמליים ואופטימיזציה של השימוש באנרגיה. ספקיות שירותים גדולות, יצרניות רכב, וחברות דלק ונפט כבר בחרו בנו הודות לטכנולוגיה וליכולת הגידול המוכחת שלנו, וכיום אנו מסייעים להם להאיץ את פעילותם העסקית בשוק המתרחב במהירות של הרכב החשמלי”.

 

פרנקל הוסיף כי “חוויית השימוש ברכב הולכת ומתפתחת במקביל לשינויים התכופים בשוק האנרגיה. אנו מפתחים את הפתרונות החדשניים שלנו עבור מגזרים שונים, כגון ציי רכב, חברות אנרגיה וחברות דלק ונפט. השותפות האסטרטגית שלנו עם GVR יוצרת סינרגיה עסקית שתאפשר לה להשלים את היצע הפתרונות שלה עם שירותים דיגיטליים לטעינת רכב חשמלי, ובתוך כך תאפשר ל-Driivz לתמוך בלקוחותיה ולהניע קדימה את מהפכת הרכב החשמלי”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות