חדשות היום

פתרונות הנדסיים חכמים מבית פייטק הנדסה בע”מ

פייטק הנדסה הוקמה בישראל בשנת 1999 והינה חברה המתמחה בהענקת פתרונות חכמים בתחומי הנדסת מערכות ודיגום ייעודי. מפעלי החברה ממוקמים בא.ת. ברלב שבגליל התחתון ומשתרעים על פני כ-4,000 מ”ר הכוללים מערכות ייצור חכמות מהמתקדמות, בזכותן ובזכות הידע הרב והניסיון אשר נצבר, מעניקה החברה ללקוחותיה פתרונות מהירים, איכותיים ומדויקים הכוללים מתן מענה יצירתי ומידי גם לאתגרים ההנדסיים המורכבים ביותר.

החברה נחשבת למובילה בתחומה ומקפידה על איכות מוצר בלתי מתפשרת, שימוש בחומרי גלם איכותיים, דיוק קפדני עד אחרון הפרטים, עמידה בלוחות זמנים ובקרת איכות תוך עמידה בסטנדרטים בינלאומיים הגבוהים ודרישות תקינה מתאימות.

במהלך שנות הפעילות הרכיבה החברה סל שירותים ייחודי לתמיכה תפעול עיצוב והקמת זירות אימונים וניסויים המשלב פיתוחים עצמיים ומערכות קיימות

לאחר שנים של צבירת ניסיון בתחום תפעול הניסויים למערך הביטחוני חברתנו מספקת מתן מענה כולל להקמה ובנייה של זירות אימונים וניסויים הכוללות אספקת מעטפת לוגיסטית החל משלב התכנון ועד לשלבי הסיכום, הסקת המסקנות ופירוק הזירה. בניית זירות האימונים משלבת אפשרויות בלתי מוגבלות של התקנות מספר של סוגי מטרות במקביל ושליטה מלאה על כל המרחב, לרבות תכנון וייצור של דגמים MOCKUP לפי דרישה וצורך.

תמונה 3: פיתוח מערכת מטרות
ירי אקטיביות נשלטות מרחוק

למערכת יכולת התממשקות לכלי רכב ממונעים מכל הסוגים לרבות, רכבי משא ורק”מ, משאית, טרקטורון, רכבים דו גלגליים וכלי שיט מנועיים מכל הסוגים וכן רכבים עם מערכות גיר ידני.

למערכת שני מצבי הפעלה, בהתאם לצורך.

במצב הראשון התפעול מתבצע בשליטה רציפה מתוך קרון הפעלה או מרכז שליטה ייעודי כאשר למפעיל שליטה מלאה על מהירות הרכב ותנועתו.

מצב ההפעלה השני כולל תפעול סמי-אוטונומי, תוך תכנות מסלול והצבתו מראש על ידי הזנת נ”צ מתוכננים; בנית מסלול ע”ג תצ”א מלאה של כל אזור בעולם, יכולת דיוק מקסימאלית, אפשרות לבניית מס’ מסלולים מתחלפים תוך שמירה בזיכרון את תווי השטח, וכן אפשרות לשינוי מסלול תוך כדי תנועה. לרכב יכולת נסיעה במהירות גבוהה נשלטת, המערכת קלה להתקנה וניידת; ניתנת להתקנה בשטח בזמן אמת ולפירוק והעברה בין כלים, משמשת חברות ביטחוניות לשימוש כמטרות בביצוע ניסויי ירי חי, רכב המדמה פעילות בט”ש ומשמש כלו”מ, רכב לביצוע פטרול. יכולת צפיה ושמיעה של סביבת הרכב באמצעות מצלמות היקפיות. שידור וקליטה של נתוני הרכב, שמע וקול לטווחים של עד 40 ק”מ, ברכב מותקנת מערכת SAFE FAIL אוטומטית המשדרת על תדר נפרד המיועדת לבלימה ידנית בזמן נסיעה של הרכב ובעת אובדן תקשורת או בכל מצב נתון אחר.

מערכות מטרות מאפשרות תכנות מוקדם קבוע מראש או בזמן השימוש, בשטח או לחילופין מחדר הבקרה והתצפית. המטרות עשויות ממגוון סוגי חומרים, לרבות מטרות קלות משקל אך מנגד בעלות יציבו מבנית. לכל המטרות עמידות גבוהה לפגעי מזג אויר קור וחום חיצוני. ניתן לכוון את מספר תגובת המטרות על-פי מספר הפגיעות ועיתוי קפיצות המטרה. מערך המחשוב יודע לזהות פגיעות במטרה, את מיקומן ומספרן במסך הצמוד ליורה מה שמאפשר שינוי בזוויות ירי ללא צורך הגעה למטרה.

אפשרות להתראת שמע ייחודית לאזורי פגיעה. טווח קליטה ושליטה של עשרות ק”מ.

כאשר בנוסף אנחנו מספקים ליווי ושירותי הדרכה טכניים בשטח ההתקנה על ידי צוות מיומן בעל סיווג בטחוני גבוה.

מבין יתר הפיתוחים ההנדסיים פייטק הנדסה גאה להציע את אחד מרכבי השטח החזקים והמרשימים שקיימים בשוק: “הקרנף” – רכב טקטי בלתי ניתן לעצירה בעל יכולת עבירות מקסימלית שממשיך לדהור קדימה במקומות שבהם רכבים מקטגוריות דומות נעצרים: שטחים בוציים, יערות סבוכים, אדמות טרשים, חולות טובעניים, מעברי מים עמוקים, טיפוס עליות תלולות במיוחד וירידה בזויות חדות. בזכות משקלו הקל הקרנף אינו מאט גם כאשר הוא מועמס במטען כבד וממשיך להפגין ביצועים מרשימים ויכולת עבירות יוצאת דופן. יכולותיו הייחודיות של הקרנף הופכות אותו לרכב אידיאלי לשימוש בתנאי שטח קשים במיוחד. הקרנף פותח על ידי נבחרת מומחים ישראלית שחברה יחד במטרה ליצר את אחד הרכבים העוצמתיים ורב שימושיים בתעשייה. צוות הפיתוח כלל אנשי שטח מוטורי, צוות מיוחד המתמחה במיגון ודיגום רכבים, צוות מעצבים גרפיים וצוות פיתוח הנדסי מהשורה הראשונה.

רכב הקרנף מצויד במנוע בנזין בעל הספק של 430 כוחות סוס ובנפח של 6.2 ליטר, תיבת הילוכים אוטומטית בתצורתו המקורית הקרנף יכול להכיל 5 אנשי צוות, אך קיימות תצורות בעלות מאפיינים שונים להתאמה מרבית למספר ייעודים. משקל עצמי 2,800 ק”ג

תמונה 4: פיתוח וייצור רכב “הקרנף”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות