חדשות היום

רפאל סיימה סדרת ניסויים מוצלחת במערכת לייזר ליירוט רחפנים

במסגרת הניסוי מערכת ה”Drone-Dome-L” של רפאל יירטה מטרות מרובות (להקת רחפנים) וכן מטרות מתמרנות

במסגרת סדרת ניסויים שנערכו לאחרונה בדרום הארץ, מערכת ה- Drone Dome של רפאל להגנה מפני רחפנים ומל”טים, ביצעה יירוט מוצלח של מל”טים מרובים, וכן מטרות בזמן תמרון, באמצעות קרן לייזר. שלבי היירוט כללו איתור יעד, מעקב באור יום ובתנאי לילה, ולבסוף, יירוט ע”י קרן לייזר רבת עוצמה.

יירוט לייזר של מספר מטרות מתמרנות

מערכת ה-Drone Dome של רפאל נועדה להתמודד עם איום רחפנים ומל”טים הן בהגנה על כוחות ומתקנים צבאיים, והן בהגנה על יעדים אזרחיים, כמו שדות תעופה, מתקנים ציבוריים ותשתיות אסטרטגיות שהולכים והופכים לפגיעים עם האיום הגובר של שימוש עוין ברחפנים ומל”טים. Drone Dome מיועדת לספק הגנה יעילה, מהירה וניידת של מרחב אווירי מפני מל”טים עוינים, תוך שילוב של תת מערכות לזיהוי ובקרה, ולמעשה נותנת הגנה של 360 מעלות בשטח בו היא מוצבת. המערכת היא מודולרית, ניידת ונבנית בהתאמה אישית לצרכים והדרישות הספציפיים של המשתמש, תוך שמירה על בטיחות ברמה גבוהה לצמצום הנזק לסביבה. המערכת נמכרה כבר למספר לקוחות ברחבי העולם, ביניהם הצבא הבריטי.

דרון דום לייזר רכוב

Drone Dome היא חלק ממערכות ההגנה האווירית המתקדמות של רפאל, הכוללות את “כיפת-ברזל”, “שרביט-קסמים” מערכת ה”ספיידר” ועוד. יחד, המערכות הללו מהוות מעטפת פתרונות הגנתיים כחלק מתפיסת ההגנה מבוססת שכבות, על-פיה פועלת מדינת ישראל.


קרדיט צילום: רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע”מ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות