גאווה ישראלית: Healthy.io נבחרה על ידי מגזין Fast Company לאחת מ-50 החברות החדשניות בעולם לשנת 2020

המגזין האמריקאי המוערך בחר בחברה שייסד יהונתן אדירי לרשימה היוקרתית של  “העסקים המשפיעים ביותר על התעשייה והתרבות בעולם ההפכפך של ימינו”

Healthy.io הישראלית, המובילה העולמית בהפיכת מצלמת הטלפון החכם למכשיר רפואי קליני, נבחרה על ידי מגזין Fast Company לאחת מ- 50 החברות החדשניות בעולם לשנת 2020.  Healthy.io היא החברה הישראלית היחידה שנבחרה לרשימה הכוללת את החברות המובילות בעולם לרבות אפל, מיקרוסופט, טסלה, סנאפוספוטיפיי.

Fast Company הוא מגזין עסקים אמריקאי מוביל המסקר טכנולוגיה, עסקים ועיצוב. בכל שנה בוחר המגזין את החברות החדשניות ביותר בעולם ומפרסם זאת ברשימת “Fast Company World’s Most Innovative Companies”.

״Healthy.io ממנפת את ראיית המחשב להפיכת מצלמת הסמארטפון לכלי אבחון” נכתב בנימוקים לבחירה בחברה. “הבדיקה למחלת כליות כרונית שפיתחה החברה מבוססת על אפליקציה, המנתחת את תמונות מקלון בדיקת השתן המועלות על ידי המשתמשים, קיבלה את אישור ה-FDA בסתיו האחרון לשימוש קליני בארה”ב ונעשה בה שימוש גם באירופה. ערכות הבדיקה הביתיות לגילוי דלקות בדרכי השתן, הניתנות ללא מרשם, נמכרות בבתי מרקחת של Boots בבריטניה ויכנסו לארה”ב בקרוב. כלי טיפול חדש לתיעוד, ניהול ומעקב אחר פצעים כרוניים שהשיקה החברה בינואר, מסייע לקלינאים לעקוב טוב יותר אחר התפתחות הפצעים של החולים”.

Healthy.io הוקמה בשנת 2013 ע”י יהונתן אדירי, מי שכיהן כיועץ הטכנולוגי לנשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס וממקימי חברת התחבורה השיתופית Getaround. החברה היא המובילה בעולם בהפיכת מצלמת הטלפון החכם למכשיר רפואי קליני. על ידי שילוב של טכנולוגיית AI ולמידת מכונה לניתוח מדדי צבע, UX מצוין ומדע קפדני, Healthy.io מרחיבה את הגישה לשרותיי בריאות בעולם.

הפיתוח הראשון של החברה – בדיקת השתן הביתית הראשונה בעולם המתבצעת על ידי הטלפון החכם, שאושרה על ידי ה- FDA והרגולטורים האירופיים כשווה לבדיקה מבוססת מעבדה – אומץ בהצלחה על ידי גופי ענק בתחום הבריאות בארה”ב, אירופה וישראל. באמצעות מתן אפשרות לבצע בדיקות קליניות בקלות

ובנוחות ומבלי להתפשר על איכותן, Healthy.io מעלה את שביעות הרצון של מטופלים ושל צוותים רפואיים, סוגרת פערים חברתיים ומצמצמת עלויות.

Healthy.io מקיימת שיתופי פעולה עם גופים טכנולוגיים ורפואיים מובילים בישראל ובעולם, בהם Siemens, Samsung, שירות הרפואה העולמי של בריטניה, הקרן הלאומית לכליות של ארה”ב ועוד. בישראל מציעה Healthy.io את בדיקות השתן הביתיות למעקב הריון דרך קופות החולים כללית ומכבי ואת בדיקת השתן לגילוי דלקות בדרכי השתן, דרך קופת החולים כללית.

החברה גייסה עד כה כ-95 מיליון דולר בהובלת קרן אלף ,Samsung NEXT, Corner Ventures

Joy Capital ו-Ansonia Holdings. החברה מונה מעל ל-100 עובדים במטה החברה בת”א, לונדון וארה”ב.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות