חדשות היום

דן זיצ’ק, המנכ”ל היוצא של סאטקום, יחל לכהן כמנכ”ל חברת חלל תקשורת

דירקטוריון סאטקום מערכות הקים צוות ניהולי בהובלת עמי ברלב אשר יחזק את מעורבותו וישמש כיו”ר פעיל של הקבוצה יחד עם אסף רוזנהק אשר ימונה כמנכ”ל סאטקום-גילת טלקום

סאטקום מערכות מודיעה היום על מינויו של אסף רוזנהק לתפקיד מנכ”ל חברת סאטקום וחברת הבת גילת טלקום. דן זיצ’ק, המנכ”ל היוצא של סאטקום יעזוב את תפקידו וצפוי להתחיל לכהן כמנכ”ל חברת חלל תקשורת, מפעילת לווייני “עמוס”.

רוזנהק אשר כיהן בתפקידים ניהוליים בסאטקום מזה 10 שנים ימונה באופן מיידי לתפקיד מנכ”ל סאטקום והחברה הבת גילת טלקום. רוזנהק הינו בעל ניסיון וידע רב בתחומי פעילותה השונים של החברה, ובעל היכרות קרובה עם לקוחות החברה. במסגרת תפקידיו הקודמים בסאטקום כיהן רוזנהק כסמנכ”ל המכירות וכן כסמנכ”ל הפיתוח עסקי של סאטקום והיה אמון על הובלת פעילותה העסקית של החברה אל מול לקוחותיה האסטרטגיים.

לאורך שנותיו בסאטקום פעל רבות ביבשת אפריקה ובכלל זה בליבריה, סיירה לאון, זמביה, גאנה, קניה, דרום סודן ועוד. בפעילותו סייע בקידום וחתימת עסקאות בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים, לרבות עסקאות שירות, אספקת שירותי תקשורת, לוויין, סיבים אופטיים וכן אספקת ציוד ושירותי ערך מוסף.

טרם הצטרפותו לסאטקום כיהן רוזנהק כסמנכ”ל מערכות מידע בחברת סלקום ליבריה (חברת סלולר בבעלות קבוצת LR הישראלית) באפריקה. בתפקיד זה העמיק רוזנהק את הכרתו עם השוק האפריקאי וכן את הידע בתחום התקשורת והלווינות.

עמי ברלב, המכהן כיום כיו”ר דירקטוריון החברה, יחזק את מעורבותו בקבוצה וישמש כיו”ר דירקטוריון פעיל. בין היתר יפעל ברלב להובלת האסטרטגיה של החברה (כפי שנקבעה על ידי דירקטוריון החברה), קידום החברה ופיתוחה, תוך דגש על פעילות המימון של החברה, פעילות מול שוק ההון ומיקוד ופיתוח תחומי פעילותה של החברה וזאת בנוסף על ביצוע התפקידים השוטפים המוטלים על יו”ר דירקטוריון.

עמי שימש בעברו בתפקידי יו”ר בחברות ציבוריות וכן בתפקידים ניהוליים נוספים, וכן מלווה את קבוצת סאטקום במהלך העשור האחרון, תוך היכרות עם שוק הלוויינות והשוק האפריקאי בפרט.

עמי ברלב, יו”ר הדירקטוריון אמר: “אסף הינו חלק מהקבוצה מזה שנים ארוכות, והינו בעל ידע רב בשווקי התקשורת והלוויין הייחודיים והמורכבים באפריקה. במהלך השנים האחרונות הוביל אסף את מערך המכירות של החברה להישגים משמעותיים ביותר והיווה עמוד תווך בצמיחתה של סאטקום.

סאטקום מצויה במצב עסקי ופיננסי איתן ותפעל על מנת לנהל את עסקיה ביעילות ובזהירות הנדרשת בראי האתגרים אותם חווים השווקים בתקופה האחרונה. אני סמוך ובטוח כי הצוות הניהולי הקיים בחברה בהובלת אסף ידע לצלוח אתגרים אלו תוך חתירה ליעדים עסקיים חדשים ושימור היציבות בצבר ההזמנות של החברה.

“בהזדמנות זו אני רוצה להודות לדן זיצ’ק אשר הוביל את סאטקום במהלך 8 השנים האחרונות. במהלך תקופת כהונתו של דן, סאטקום הגיעה להישגים איכותיים ושיפרה את תוצאותיה באופן עקבי ואני מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה.”

סאטקום הציגה גידול של כ-22% בהכנסות הרבעון השלישי וזינוק משמעותי של כ-70% ברווח הגולמי אשר הסתכם בכ-29.2% מסך ההכנסות, וצבר הזמנות אשר עמד על סך של כ-53 מיליון דולר עד לשנת 2023. בנוסף חידשה ושידרגה סאטקום חוזים מהותיים עם מספר מפעילות תקשורת בקונגו ובסיישל.


תמונת כותרת: מנכ”ל חלל תקשורת החדש – דן זיצ’ק

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות