חדשות היום

ההייטק מתאחד לקמפיין “הישארו בבית” לבלימת התפרצות הקורונה

הבוקר חברות הייטק ישראליות איחדו כוחות לקמפיין משותף להגברת מודעות לבלימת הקורונה. החברות משנות את תמונת הפרופיל ברשתות החברתיות לקריאה להישאר בבית וכך לחזק את המודעות להנחיות מצילות חיים. מאות אלפי ישראלים עובדים עם ענף ההייטק וקהלים רבים נוספים בחו”ל קשורים להייטק הישראלי. בעזרת הצבת חזית אחידה וקריאה משותפת החברות מקוות לחזק את חשיבות הבידוד בפני כמה שיותר אנשים.

בין החברות שלקחו חלק בקמפיין: קלטורה שהעבירה את המסר עם איור של בית העשוי מקווים המרכיבים את לוגו החברה. זאת בנוסף לבניית יישום לעיצוב תמונות פרופיל של גולשים פרטיים הרוצים להצטרף לקמפיין, המוסיף עליהן את הכיתוב “Stay Home”.

חברת DayTwo הפרידה את הנקודות בלוגו עם שרטוט המסמל מרחק של 2 מטר בין נקודה לנקודה, כדי להזכיר לשמור מרחק. חברת Payoneer המפעילה משרדים ברחבי העולם, עיצבה את הקריאה להישאר בבית עם מבנים המזוהים עם מדינות שונות, וכך פונה ליותר לאומים העובדים עם החברה.

עוד חברו ליוזמה חברות הסייבר Kape, Cybereason, Guardicore. חברת הרחפנים אוטונומיים Percepto, תוכנית האצת מיזמי ההייטק Fusion LA , תוכנית ההאצה Highroad וחברות נוספות.

לדברי סיגל סרור, סמנכ”ל משאבי אנוש של קלטורה: “ההייטק הישראלי לא רק קטר כלכלי, אלא תמיד מתגייס מיידית גם כקטר חברתי והפעם מתאחד להפצת בקשה מצילת חיים – להישאר בבית. גלו סבלנות ומשמעת, יחד נוביל למהלך אחוד שירסן את הנגיף. אם אתם חשים ריחוק חברתי, תפעילו את מצלמת הוידאו שלכם עם בני המשפחה או במסגרת העבודה, אין סיבה לצאת מהבתים.”

לדברי פבל גורביץ, מנכ”ל Guardicore: “כדי להוריד בצורה משמעותית את קטלניות נגיף הקורונה אנחנו חייבים לקנות זמן, על מנת שמערכת הבריאות תוכל להצטייד ביותר מנשמים, ציוד מגן לצוותים הרפואיים והגברת קצב הבדיקות. את ההערכות הזאת יכולה לבצע רק הממשלה. מאידך, אנחנו הציבור והמגזר העסקי יכולים לקנות את הזמן הנדרש על ידי השארות בבתים והמנעות מקסימלית מהסתובבות בחוץ. כך נוריד את מהירות ההדבקה, נקנה זמן ונציל חיים. הצטרפנו לקמפיין על מנת להפיץ את המסר החשוב הזה בארץ וב-11 המדינות האחרות שאנחנו פועלים בהן.”

לדברי ליהיא סגל, מנכ”ל DayTwo: “אנו חוברים לחזית אחידה המתגבשת בהייטק הישראלי, הקוראת לכל מי שנחשף לקמפיין לא להיות שאנן ולהישמע להוראות מצילות חיים, למרות שלא נוח ליישם את ההגבלה על חיינו. המגפה שאנו מתמודדים איתה בתקופה זו מדבקת, לכן כולנו צריכים לחבור יחד למהלך רחב ולהישמע להנחיות, רק כך נאט את התפרצות המחלה.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות