חדשות היום

סיוה מחזקת את מעמדה בדור 5: חושפת את מעבד האותות המהיר ביותר שתוכנן עבור תחנות בסיס ונקודות גישה סלולריות

המעבד CEVA-XC16 מאפשר עד 1,600 מיליארד פעולות חישוביות בשנייה ומבוסס על טכנולוגיית הקצאת משאבים דינמית

(הרצליה, 4 במרץ 2020) ספקית טכנולוגיות הקישוריות האלחוטית והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA) חשפה היום את מעבד האותות הדיגיטלי CEVA-XC16, המאפשר עד 1,600 מיליארד פעולות חישוביות בשנייה. המעבד החדש פועל במהירות של 1.8 גיגה-הרץ בתהליך ייצור של 7 ננומטר, המהיר ביותר שתוכנן בתחום עיבוד האותות.

לקוח ראשון: חברת שבבים מובילה

מעבד האותות החדש מיועד לתחנות בסיס ונקודות גישה סלולריות בדור 5, ומאפשר חסכון של עד 35% בשטח החומרה של שבב מרובה ליבות. דורות המעבדים הקודמים שפיתחה סיוה משולבים היום ברשתות סלולריות מדור 4 ודור 5. סיוה מסרה, כי המעבד החדש כבר סופק לחברת שבבים מובילה המתכננת שבבים עבור רשת מדור 5, ויהיה זמין ללקוחות אחרים במהלך הרבעון השני של השנה.

“טכנולוגיית דור 5 מספקת לנו אפשרויות צמיחה במגוון שווקים – מוצרי צריכה, תעשיה, ספקי תקשורת ובינה מלאכותית”, אמר מנהל חטיבת הסלולר של סיוה, אביב מלינוביץ’. “מתן מענה לשווקים שונים ומורכבים אלה דורש חשיבה ושיטות תכנון חדשות. מעבד האותות החדשני שלנו משקף גישה זו, וכולל רמת ביצועים שטרם נראתה עד כה. הוא גם מאפשר ליצרנים וחברות שבבים להפחית משמעותית את רף הכניסה הגבוה לשוק רשתות דור 5, הצפוי לצמוח בשנים הקרובות”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות