NovaRay™ מערך ברוחב פס וצפיפות גבוהה

™NovaRay של חברת Samtec הינה מערכת בעלת רוחב פס גבוה, וקישוריות בצפיפות גבוהה, המובילה בתעשייה. תצורת הצמד המובחן pin-to-ground מאפשרת crosstalk בנמיכות ניכרת ל- +GHz 40, בקרת השהייה הדוקה ושונות מינימלית בשיעור הנתונים, ככל שגובה הערימות גדל. המערכת מאפשרת PAM4 112 ומדורגת Gbps NRZ 56 לכל ערוץ. היא מתגאה כמובילה בתעשייה בממוצע שיעור נתונים מצרפי של Tbps 1.33 לכל אינץ’ רבוע. רמות ביצועים וצפיפות גבוהות במיוחד הינן קריטיות ככל שגודל המערכות קטן בזמן שהמהירות גוברת.

שתי נקודות מגע אמינות ביותר תורמות ליכולות של Gbps PAM4 112, ומבטיחות חיבור אמין יותר, עם חיבור stub-free.

שיעור העכבה של ohm 92 מתייחס הן ליישומי ohm 85 והן ליישומי ohm 100. אזור יציאה משופר פותח תוך שימוש בתצורה חדשה של תצורת אות לקרקע. מערכת NovaRay זמינה בשלב הראשוני במגוון תצורות החל מ- 8 עד 72 זוגות, וניתן להרחיבה בקלות למספר זוגות גבוה יותר וזאת בזכות העיצוב המודולרי שלה. תצורות לוח-ללוח כוללות 8 זוגות / Gbps 448, 16 זוגות / Gbps 896, ו- 32 זוגות / Tbps 1.8.

טווח גובה ערימות נע החל מ- 7 מ”מ ל- 20 מ”מ. אפשרות זווית ישרה וכבל אנכי בשלבי פיתוח, אשר יאפשר שילוב של NovaRay עם מוצר חברת Samtec המוביל בתעשייה כבל Eyespeed™ Twinax. החיבורים הפנימיים של הכבל והלוח הם intermateable.

לקבלת מפרטי המוצרים, עיין ב:

www.samtec.com

Samtec Israel

Tel: 03-7526600

Email: israel@samtec.com

 

QSFP-DD 101

QSFP-DD – Pinout בצפיפות כפולה

QSFP-DD הוא מודול חדש ומערכת כלוב / מחבר הדומה לדגם QSFP הנוכחי, בתוספת שורה נוספת של מחברים המספקים ממשק בעל שמונה נתיבים חשמליים. המוצר מפותח על ידי QSFP-DD MSA כחלק מרכזי במאמץ של התעשייה לאפשר פתרונות במהירות גבוהה. מוצר FQSFP-DD של חברת Samtec לוקח את רעיון הארכיטקטורה של ™Samtec Flyover ל- QSFP-DD form factor.

לקבלת מפרטי המוצרים, עיין ב:

www.samtec.com

Samtec Israel

Tel: 03-7526600

Email: israel@samtec.com

חברת Samtec יחד עם REFLEX CES השיקו את פלטפורמת הפיתוח האופטית המשובצת Gbps 448 (Gbps 28 x 16) במסגרת 19SC

חברת .Samtec Inc חברה ייצור גלובלית בבעלות פרטית בשווי MM 822 $ המציעה מגוון רחב של פתרונות קישוריות אלקטרוניים, יחד עם חברת REFLEX CES, ספקית מובילה של מערכות משובצות בהתאמה אישית ולוחות FPGA COTS מתקדמים, שבסיסה באירופה, התגאו להכריז במסגרת 19SC על השקת פלטפורמת פיתוח אופטית משובצת חדשה. פתרונות חדשים אלו משלבים את פתרונות ה- FPGA החדישים ביותר מבית REFLEX CES עם FireFly™ Micro Flyover System™ מבית חברת Samtec.

ה- Sargon Stratix® 10 FPGA FMC עם ערכת הפיתוח המיידי (The Sargon Stratix® 10 FPGA FMC+ Instant Development Kit) מבית REFLEX CES מספקת למפתחי FPGA את החוויה הטובה ביותר מחוץ לקופסה, כשהיא משלבת את פלטפורמת החומרה הקומפקטית in class הטובה ביותר בסביבת התוכנה האינטואיטיבית היעילה ביותר.

ההתקנה הייחודית שלה מאפשרת התחלה מיידית, ועיצובי ה- reference שלה מאפשרים שינויי עיצוב מהירים, תוך קיצור משך הפיתוחים והגברת האבטחה שלהם. שווקי היעד כוללים מחשוב עם ביצועים גבוהים ואבי-טיפוס של IP ו- ASIC.

מערכת Gbps FireFly FMC 25/28 עם ערכת הפיתוח (25/28 Gbps FireFly FMC+ Development Kit) מבית חברת Samtec מספקת עד Gbps 448   מספקת עד 448 רוחב פס full-duplex של מעל 16 ערוצים מ- FPGA לכבל סיב אופטי רב מצבי או loopbacks אופטיים העומדים בתקן התעשייה.

המנועים האופטים של FireFly יכולים לתמוך בכבלים באורך של עד 100 מ,. מודול זה תומך בפרוטוקולים של מרכזי נתונים, HPC, ו- FPGA ל- FPGA, כולל Ethernet, InfiniBand™, Fibre Channel ו- Aurora.

“אריק פנייאן (Eric Penain), מנהל העסקים הראשי בחברת REFLEX CES אמר כי, “השילוב של מומחיות FPGA מבית REFLEX CES וקישוריות אופטית מבית Samtec מאפשרת למתכננים פלטפורמות פיתוח קלות לשימוש”. הוא הוסיף כי, “השותפויות הייחודיות שלנו עם ספקי ה- FPGA והקישוריות מאפשרים מתן פתרונות ייחודיים במגוון תעשיות, החל מ- AI ו- FinTech וכלה ב- ASIC emulation ופיתוח IP”.

מאט ברנס (Matt Burns), מנהל השיווק הטכני בחברת Samtec, Inc. אמר כי, “התחום של קישוריות אופטית ממשיך לצמוח בתוך ומחוץ למרכזי הנתונים ומחוצה לו”. הוא הוסיף כי, “מוצרי optical FireFly™ Micro Flyover System™ מבית Samtec מציעים פתרון אידיאלי לקישוריות אופטית של mid-board עבור תקשורת מהירה, Mil/Aero, אמצעי ראייה רפואיים, FPGA emulation ומספר יישומים נוספים”.

לקבלת מפרטי המוצרים, עיין ב:

www.samtec.com

Samtec Israel

Tel: 03-7526600

Email: israel@samtec.com


 

תגובות סגורות