חדשות היום

קו מוצרי PIC® MCU החדשה מעבירה משימות תוכנה לחומרה לתגובת מערכת מהירה יותר

קו מוצרי PIC18-Q43 מבית חברת Microchip משלבת יותר רכיבים היקפיים בלתי-תלויים בליבה ואקוסיסטם כלי פיתוח נרחב לשיפור עיצובים בבקרת זמן אמת ויישומים מחוברים

 – בעיצובי מיקרו בקרים (MCU) מבוססי מערכת, נוצרים לעיתים צווארי בקבוק המגבילים הן את הזמן לשוק והן את ביצועי המערכת. על ידי הורדת משימות תוכנה רבות לרמת החומרה, הדור הבא של קו מוצרי PIC18-Q43 family של חברת Microchip Technology Inc. (Nasdaq: MCHP) מסייע למפתחים להציע פתרונות ביצועים טובים יותר ולהביאם לשוק מהר יותר.

השילוב במשפחת מוצרים זו של רכיבים היקפיים מאפשר למשתמשים גמישות ופשטות רבה יותר כאשר הם יוצרים פונקציות מותאמות מבוססות חומרה עם כלי פיתוח קלים לשימוש. רכיבים היקפיים הניתנים להגדרת תצורה מחוברים זה לזה באופן חכם כדי לאפשר שיתוף של נתונים כמעט ללא זמן שיהוי, כניסות לוגיות או אותות אנלוגיים ללא קוד נוסף לשיפור תגובת המערכת. משפחת מוצרי PIC18-Q43 אידיאלית למגוון של בקרי זמן אמת ויישומים מחוברים, כולל מכשירי חשמל ביתיים, מערכות אבטחה, בקרה מוטורית ותעשייתית, תאורה ולאינטרנט של הדברים (IoT), על ידי סיוע בהפחתת שטח הלוח, עץ מוצר (BOM), העלויות הכוללות וזמן ההגעה לשוק.

רכיבים היקפיים בלתי-תלויים בליבה (CIPs) הם רכיבים היקפיים שתוכננו עם יכולות נוספות לטפל במגוון משימות ללא צורך בהתערבות של יחידת העיבוד המרכזית (CPU). בעזרת CIPs כמו טיימרים, פלט מודולציית רוחב פעימות (PWM) פשוט יותר, CLCs, ממיר אנלוגי-לדיגיטלי עם מחשוב (ADCC), תקשורת רב טורית, ועוד, משפחת המוצרים נועדה להקל על המתכננים להתאים את תצורת העיצוב הספציפית שלהם. ה- CLC מספק לוגיקה ניתנת לתכנות הפועלת מחוץ למגבלות המהירות של ביצועי תוכנה, ומאפשרת ללקוחות את היכולת להתאים דברים כגון יצירת waveform, תזמון מדידות, ועוד. ה- CLCs יכולים להיות ההיגיון “המדביק” לחיבור רכיבים היקפיים על השבב להתאמה אישית של חומרה בקלות חסרת תקדים. ממשקי התקשורת הבלתי תלויים בליבה, כולל UART, SPI ו- I2C, מציעים אבני בניין גמישים וקלים לשימוש למפתחים המעוניינים ליצור מכשירים בהתאמה אישית, כאשר התוספת של מספר ערוצי DMA וניהול שיבושים מזרזת בקרה בזמן אמת בעזרת לולאות תוכנה פשוטות יותר.

באמצעות חבילת כלי הפיתוח המקיפה של חברת Microchip, המשתמשים יכולים לייצר במהירות ובקלות קוד יישום ולהתאים שילובים של CIPs בסביבת ממשק משתמש גרפי (GUI). בנוסף, משפחת המוצרים פועלת בעד V5 ובכך חסינות הרעש גדלה ומאפשרת ללקוחות להתממשק למגוון רחב של חיישנים.

גרג רובינסון (Greg Robinson), סמנכ”ל שיווק שותף של היחידה העסקית של 8-bit microcontroller בחברת Microchip אמר כי “משפחת מוצרי PIC18-Q43 מציעה CIPs המאפשרים מימוש של פונקציות רבות, ואפילו לולאות בקרה שלמות, בהתאמה אישית של חומרה על שבב”. הוא הוסיף כי “בעזרת השילוב של CIPs גמישים ואינטגרציה אנלוגית גבוהה, המשתמשים יפחיתו משמעותית את זמן הפיתוח וישפרו את ביצועי המערכת על ידי אוטומציה של בקרת waveform, פעולות תזמון ומדידה ופונקציות לוגיות”.

כלי פיתוח

משפחת מוצרי PIC18-Q43 נתמכת על ידי סביבות הפיתוח MPLAB® X IDE ו- MPLAB Xpress IDE מבית חברת Microchip, ו- MPLAB Code Configurator (MCC) – תוסף תוכנה חינמי המספק ממשק גרפי להגדרת הרכיבים ההיקפיים ופונקציות ספציפיות ליישום. משפחת המוצרים נתמכת גם על ידי לוח ה- PIC18F57Q43 Curiosity Nano – לוח פיתוח קומפקטי וחסכוני עם יכולות תכנות וניפוי באגים.

מחיר וזמינות

משפחת המוצרים PIC18-Q43 מציעה מגוון גדלי זיכרון, מארזים ונקודות מחיר על מנת להתאים למגוון רחב של צרכי יישומים. כל המוצרים זמינים לייצור ודגימה במגוון מארזים. תמחור מכירה בהיקף גדול מתחיל ב- 0.64 $ לכל יחידה.

למידע נוסף, צרו קשר עם נציג מכירות של חברת Microchip, מפיצים מורשים הפרוסים ברחבי העולם, או בקרו באתר האינטרנט של חברת Microchip. אם ברצונכם לרכוש את המוצרים שהוצגו כאן, לחצו על הזמינו עכשיו או צרו קשר עם מפיץ מורשה של חברת Microchip.

Microchip Technology Israel

Phone- 972-9-744-7705

Mobile- 972-54-775-5762

Michael.goldstein@microchip.com


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות