חדשות היום

קרן אינטל בקמפיין גיוס של 4 מיליון דולר למאבק בקורונה: כל דולר שייתרם על ידי עובדי אינטל למאבק בנגיף יהפוך ל-2 דולר

אינטל ממשיכה לתרום למאבק בנגיף הקורונה ויוצאת בתוכנית חדשה במסגרתה כל דולר שייתרם על ידי עובד אינטל, יניב דולר תרומה נוסף מצד קרן אינטל עד לסכום מרבי של תרומות עובדים של 2 מיליון דולר. בסה”כ אינטל מבקשת לגייס עבור התרומות למאבק בקורונה כ-4 מיליון דולר. התרומה הכספית מיועדת לעמותות הפועלות בתחומי הבריאות, החינוך והרווחה. כאן בישראל נבחרו לקבל את התרומות, על-פי הנחיות קרן אינטל, העמותות: מד”א, עבור חיזוק הצוותים הרפואיים באמצעות אספקת ציוד מגן וערכות בדיקה; קרן רש”י באמצעות בית יציב עבור הפעלת תכנית חינוכית לחיזוק יכולות הלימוד בקרב ילדי הפריפריה שאינם מסוגלים ללמוד מרחוק. התכנית תספק להם תמיכה רגשית, לימודית וחומרית; וארגון לתת, עבור אספקת מוצרי מזון והיגיינה לרווחתן של משפחות מעוטות יכולת בכדי לסייע להן לצלוח את המשבר.

מד”א

במד”א מציינים כי בשל העומס הצפוי בבתי החולים וחוסר היכולת לפנות חולים, יש צורך בהענקת סיוע רפואי בביתם של החולים המבודדים. מד”א ירכוש באמצעות התרומות מאינטל תיקי כונן, הכוללים לבוש מגן, דפיברילטור, מנשם, בלוני חמצן תרופות וערכות בדיקת קורונה, שישרתו 3,000 חובשים ופרמדיקים.

בארגון לתת מציינים כי התרומות מאינטל ישמשו אותם לסיוע ברכישת מוצרי מזון ומוצרים נוספים עבור ניצולי שואה, קשישים ומשפחות נזקקות בצל משבר הקורונה ולקראת חג הפסח.

לפי בית יציב, משבר הקורונה הוביל למצב בו ישנם אלפי תלמידים המתגוררים בפריפריה ומוגדרים כ”מנותקי קשר” – ללא יכולת לבצע למידה מרחוק. התרומות מאינטל יסייעו להקמת מוקד וירטואלי שיפעל בעשרות יישובים ובקרב תלמידים בכיתות ט’-יב. המיזם יספק מענה לימודי, תוך התמקדות בחיזוק מיומנויות לקראת בחינות הבגרות במקצועות מתמטיקה, אנגלית, פיזיקה וכימיה.

החל מהיום ועד ל-10 לאפריל קרן אינטל תעודד את עובדיה לתרום לשלושת הארגונים בכדי למצות את התרומה באופן מקסימלי. הקמפיין יפעל בישראל, כמו גם במספר אזורים אחרים בהם יש לאינטל קשר עם קהילות גדולות: קוסטה ריקה, הודו, אירלנד, ישראל, מלזיה, מקסיקו ווייטנאם.

קרן רשי

אינטל מעסיקה בישראל כ-13,000 עובדים. העובדים שיבחרו לתרום יעשו זאת דרך אתר יעודי שאינטל הקימה. החברה תעודד את עובדיה באמצעות קמפיין פרסומי פנימי לתרום כמה שיותר.

בלה אברהמס, סמנכ”לית ממשל, תקשורת וחברה באינטל: “אנו נמצאים בימים מאתגרים מבחינה לאומית, חברתית וכלכלית. זהו המבחן האמיתי שלנו כחברה להפגין את החוסן האמיתי והאיתן שלנו, שהוא חלק מהDNA הישראלי לאורך שנים. תוכנית דולר על כל דולר, בשיתוף עם עובדי החברה היא חלק בלתי נפרד מהמחויבות שלנו לסולידריות חברתית שחיונית והכרחית בימים אלה. אני גאה להיות משויכת לארגון שיודע להניע פרויקטים כאלה ואני סבורה ובטוחה שחיזוק הארגונים- מד”א, בית יציב ועמותת לתת היא סנונית ראשונה לימים טובים יותר שיגיעו במהרה”.

מאמצים אלה באים בעקבות תמיכה קודמת שעליה הכריזה אינטל ישראל, הכוללת תרומה של כמיליון שקל לטובת רכישת מכונה שתגדיל משמעותית את כמות בדיקות ערכות מחלת קורונה עבור בית חולים רמב”ם.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות