חדשות היום

שיא במכירות שבבים מבוססי טכנולוגית ARM ברבעון הרביעי של 2019

חברת Arm רושמת שיא חדש במכירות שבבים מבוססי ה- IP שלה ברבעון הרביעי של 2019. לקוחות הסיליקון (silicon partners) של ARM מסרו שיא של 6.4 מיליארד שבבים מבוססי Arm. זו הפעם השלישית שהחברה מציגה שיא במספר מסירות רבעוני במהלך השנתיים האחרונות. Arm חוותה צמיחה גבוהה בביקושים למכשירי קצה חכמים מבוססי Arm, אשר באה לידי ביטוי בשיא ייצור של 4.2 מיליארד מעבדי Cortex-M.

על פי החברה, עד היום, שותפי Arm מסרו יותר מ-160 מיליארד שבבים מבוססי Arm. ממוצע מכירות השבבים עומד על יותר מ-22 מיליארד בשנה במהלך 3 השנים האחרונות.

“במהלך הרבעון האחרון השותפים שלנו ייצרו מספר שיא של 6.4 מיליארד שבבים מבוססי Arm, כולל שיא של 4.2 מיליארד מעבדי Cortex-M. נתון המחזק את המעמד הבלתי מעורר של Cortex-M כמעבד הנבחר למערכות משובצות ויישומי IoT”, אמר רנה האס, נשיא קבוצת מוצרי IPG ב- Arm.

“בנוסף, ההשקעה המואצת שלנו בטכנולוגיות חדשות ובקשר עם אקו-סיסטם של אנשי פיתוח, הובילה למספר הרישיונות הגדול ביותר שנמכרו ברבעון אחד מאז 2015. Arm, ביחד עם האקו-סיסטם הרחב ביותר של תחום המיחשוב, ממוצבת היטב כדי לקדם הפצת ידע וחכמה לעולם התקני הקצה ולבניית רשתות מוכוונות AI ולהביא יעילות וחסכון משמעותיים יותר אל הענן”.

 


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות