חדשות היום

חברת Microchip משיקה את גרסת 2.1 לשעון התזמון הראשי (Timing Grandmaster) TimeProvider® 4100

השילוב של שעון תזמון ראשי מדויק עם gateway clock ו- boundary clock המהיר ביותר בעל ביצועים גבוהים לשיפור הגנת שלבי רשת סלולרית G5

צ’אנדלר, אריזונה, באפריל 2020 – על מנת לסייע לספקי רשתות G5 סלולריות, מפעילי כבלים וספקי תשתיות מוודאים שלב מסירה, הגנה וסנכרון, גם כאשר מערכת הניווט הלוויינית (GNSS) אינה במצב מקוון, או שהיא תקועה או נפרצת, חברת Microchip Technology Inc. (Nasdaq: MCHP) השיקה היום תוכנת גרסה 2.1 עבור שעון תזמון ראשי מדויק TimeProvider® 4100.

תוכנת TimeProvider 4100 הינה 1588 grandmaster הכוללת תמיכה בפרופילי phase ITU-T G.8275.1 ו- G.8275.2 1588 העדכניים ביותר, יחד עם port fan-out נרחב עבור PTP, פרוטוקול תזמון רשת (NTP), SyncE, ו- E1/T1. תוכנת 2.1 נשענת על גרסאות מוקדמות יותר להן התווספו שיפורי תוכנה מרכזיים המספקים שעון זמן התייחסות ראשי וירטואלי (vPRTC). ה- PRTC הווירטואלי מספק את היכולת לתכנן ארכיטקטורת תזמון הפצה מדויק להגנת phase על גבי רשת אופטית.

עד לאחרונה, המקור העיקרי לתזמון מדויק היה מערכת המיקום הגלובלית (GPS) וקונסטלציות אזוריות הכוללות את ה- GNSS. אולם, הפריסה של GNSS עשויה להיות יקרה עבור ספקי שירותים בהינתן העלויות הנלוות לשדרוג למקלטים ואנטנות בעלי יכולת GNSS וריבוי הצפיפות של נקודות קצה. כתוצאה מכך, מפעילי טלקום, כבלים ושירותים המשתמשים ב- vPRTC נהנים מפתרונות הכוללים הקטנת התלות ב- GNSS או ביטול תלות ו לחלוטין. להלן תכונות המפתח לפונקציונליות של ה-vPRTC החדשים:

  • מינוף הרשת האופטית הקיימת, תוך הימנעות מהוצאות עבור dark fiber בעלות גבוהה
  • שימוש בלמבדא ייעודית למסירת זמנים באופן מדויק ובטוח
  • אספקת מקור תזמון נוסף בעל ביצועים גבוהים באמצעות PRTC משופר (ITU-T G.8272.1)
  • מתן אפשרות של זרימות זמן דו-כיווני ומדויק (מזרח ומערב)
  • חיבור יחדיו של מכיל boundary clocks רב תחומיים בעלי מידת דיוק גבוהה וביצועים גבוהים העומדים בתקנים הקיימים כיום (T-BC Class D, כפי שמוגדר במסגרת ITU-T G.8273.2).

ארכיטקטורת ה- vPRTC הרב תחומית מבית Microchip מהווה פתרון יעיל וחסכוני המספק הפצה של sub-5 nanosecond בביצועים גבוהים של תזמון מדויק על פני רשתות אזוריות ולאומיות.

בנוסף, ההשקה של Release 2.1 מציגה Network Time Protocol daemon (NTPd) יחד עם אלגוריתם אבטחה Message Digest (MD5).

מערכת TimeProvider4100 2.1 עומדת בתקני הביצועים של PRTC-B (בהתאם ל- ITU-T G.8272) ותומכת ב- 1G ו- 10G, NTP ו- PTP, במערכת single form-factor. מערכת TimeProvider 4100 2.1 זמינה כעת הן למערכות חדשות והן למערכות קיימות.

צרו קשר עם איש המכירות מטעם Microchip לפרטי רכישה. מידע נוסף ניתן למצוא בכתובת:

https://www.microsemi.com/product-directory/carrier-grade-ntp-ptp-ieee-1588-grand-masters/4422-timeprovider-4100


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות