חדשות היום

טאואר סמיקונדקטור נבחרה על ידי HP Indigo לייצר רכיבים עבור הדור הבא של מדפסות תעשייתיות מתקדמות ברזולוציות גבוהות

 שימוש בפלטפורמת ה-Power Management המובילה של החברה מאפשרת ביצועים מתקדמים, יעילות גבוהה וגודל שבב תחרותי

 טאואר סמיקונדקטור, החברה המובילה בעולם בפתרונות טכנולוגיים ופלטפורמות ייצור לשבבים אנלוגיים, הודיעה  כי HP Indigo בחרה בפלטפורמת ה- Power Management של החברה לייצור שבבים עבור הדור הבא של מדפסות תעשייתיות מתקדמות ברזולוציה גבוהה. תהליך מתקדם זה, המיוצר במפעלי החברה במגדל העמק בטכנולוגיית ה-180 ננומטר, מספק אינטגרציה של מספר רב של מעגלים על שבב בודד תוך שמירה על גודל שבב תחרותי ומאפשר את החלפת המערך אופטו-מכני המסורתי במערך של שבבים. המדפסות המבוססות על רכיב אנלוגי זה יספקו רזולוציית דפוס גבוהה יותר מפתרונות מקבילים הקיימים כיום בשוק.

“אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה שלנו עם HP Indigo, החברה המובילה בעולם בתחום המדפסות ופתרונות דפוס מתקדמים, בפיתוח וייצור של רכיב מתוחכם זה עבור הדור החדש של המדפסות התעשייתיות המתקדמות של HP,” אמר שמעון גרינברג, סמנכ”ל ומנהל החטיבה העסקית Power Management , טאואר סמיקונדקטור. “פלטפורמת ה-180nm של החברה, המאפשרת גמישות מרבית בפיתוח, תכנון וייצור רכיבים חדשניים, בנוסף לכל היתרונות הרבים של תהליך ייצור זה, מתאימה באופן מדויק לצרכים ודרישות המוצר המתקדמות של HP ואפשרה להביא לשוק מוצר מתקדם ואיכותי במיוחד בעל יתרונות תחרותיים משמעותיים רבים אשר יאפשרו לה להמשיך ולהוביל בענף.”

פלטפורמת ה-Power Management 180nm מספקת יתרונות תחרותיים רבים ביניהם יעילות גבוהה, הספקים, פלטפורמת תכנון מתקדמת ושמירה על גודל שבב תחרותי מאוד, כל אלו בטווח רחב של מתחי פעולה המותאם לצרכים השונים במגוון רחב של שווקים צומחים כגון הרכב, טלפונים ניידים, תקשורת, תעשייה ועוד.


קרדיט תמונות: HP Indigo

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות