חדשות היום

חברת Zero Energy Solutions וחברת Driftwood Hospitality Management זכו במענק קרן בירד אנרגיה לפיתוח מיזם משותף בתחום אוטומציית אקלים במלונות

הטכנולוגיה תיושם גם במלונות אשר הוסבו לקליטת חולי קורונה; המערכות הקיימות ישוכללו ועתידות לאפשר שיפור של איכות האוויר בחדרים תוך צמצום מיקרובים וחיידקים

Zero Energy Solutions הישראלית אשר מפתחת טכנולוגיה לאוטומציה של אקלים במלונות ומבנים, תשתף פעולה עם חברת Driftwood Hospitality Management האמריקאית בפיתוח מערכת לומדת חכמה לוויסות האקלים בתחום המלונאות. מערכת זו תתבסס על חומרה ותוכנה ותאפשר למנהלי בתי מלון לנהל את האקלים במאות חדרים בצורה חכמה ואוטומטית ולייצר חוויית אקלים אופטימלית לאורחים, תוך חיסכון של למעלה מ-20% מעלויות החימום והקירור אשר מהוות כ-6%-7% מעלויות התפעול. הטכנולוגיה תיושם גם במלונות אשר הוסבו לקליטת חולי קורונה ועתידה לשפר את איכות האוויר ולצמצם מיקרובים וחיידקים בחלל.

שוק הנדל”ן המסחרי הוא צרכן אנרגיה מרכזי בעולם, כאשר למעלה מ-50% מהצריכה הינה עבור קירור או חימום חדרים וחללים משותפים. בשוק זה, פעמים רבות מערכות מיזוג האוויר פועלות ללא הפסקה, במטרה
להיטיב את חווית הלקוח, ויוצרות עלויות תפעול גבוהות ופגיעה משמעותית בסביבה. במסגרת המיזם
המשותף החברות יפתחו מערכת חכמה בתחום אוטומציית האקלים, אשר תתחבר בקלות למבנים קיימים ותנהל מרחוק את הגדרות הנוחות בחלל על בסיס נתוני הסביבה החיצוניים, הרגלי המשתמש והעדפותיו. אוטומציית המערכת מבוססת על הבנת רוטינות השימוש, המאפיינים התרמיים של כל חדר וחדר, תחזיות מזג האוויר ותעריפי החשמל.

לפיתוח הפתרון, קיבלו החברות את מענק קרן בירד אנרגיה (BIRD Energy). קרן בירד אנרגיה הינה שיתוף הפעולה בתחום האנרגיה המתחדשת בין משרד האנרגיה האמריקאי לבין משרד האנרגיה ורשות החדשנות בישראל. מטרתה של הקרן הינה לתמוך ולקדם מיזמים משותפים של מחקר ופיתוח בתחומי האנרגיה החלופית והתייעלות אנרגטית.

במסגרת שיתוף הפעולה תספק ZERO את הפלטפורמה לניהול אקלים אשר פיתחה, המחשבת תנאים אופטימליים לפעולת יחידת מיזוג תוך חישוב כלל המשתנים הפנימיים והחיצוניים של אותה יחידה. Driftwood אשר מנהלת למעלה מ-70 מלונות ברחבי ארה”ב, תבחן את יעילות המערכת במלונותיה, תסייע בעיצובה ותתרום מקשריה הענפים בשוק האמריקאי. במסגרת שיתוף הפעולה החברות החלו בהתקנת אלפי חדרים בעשרות בתי מלון, מהלך שיושלם במהלך שנת 2020.

ד”ר איתן יודילביץ’, מנכ”ל קרן בירד, אמר: ” תוכנית בירד אנרגיה גאה לתמוך בפרויקט זה אשר יסייע לצמיחת שתי החברות ויביא להתייעלות בצריכת האנרגיה ובעלויות התיפעול של מבנים רבים.”

יפתח כהן, מנכ”ל Zero Energy Solutions, אמר: “אנו גאים לזכות במימון קרן בירד אנרגיה בפרויקט המשותף עם חברת Driftwood Hospitality Management. פרויקט זה הינו צעד משמעותי עבורנו בשוק האמריקאי, בו יש ביקוש רב לאוטומציית אקלים, דבר אשר מציב את הטכנולוגיה שלנו כסטנדרט חדש בבניינים חכמים. הפלטפורמה שפיתחנו מאפשרת הקלה משמעותית על חברות החשמל בצריכת האנרגיה וחיסכון משמעותי בעלויות התפעול למנהלי הנדל”ן לצד שירות יעיל, חסכוני ואישי עבור משתמש הקצה”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות