חברת Zsquare הישראלית זכתה במקום השני מטעם פרס אדיסון היוקרתי על פיתוח אנדוסקופ חד-פעמי המסייע במניעת זיהום צולב

תל אביב – 02 באפריל 2020 –  בימים אלה, בהם מתרחשת מגיפה עולמית ובתי החולים נדרשים להקפדת יתר בנוגע למניעת זיהומים, חברת Zsquare הישראלית זוכה בפרס אדיסון היוקרתי, שמטרתו לטפח חדשנות פורצת דרך בעולם. פרס הכסף הוענק בקטגוריית רפואה, לצד Boston Scientific ו-Zimmer Biomet שהעפילו אף הן לגמר.

חברת Zsquare  פיתחה פלטפורמה אנדוסקופית יחידה מסוגה בעולם – המאפשרת ייצור של אנדוסקופים חד פעמיים, גמישים ודקים ביותר, המספקים רזולוציית תמונה גבוהה יותר מזאת המתקבלת מהמכשירים הרב פעמיים השכיחים בבתי החולים היום. אחד מיתרונותיה המשמעותיים של הטכנולוגיה הוא במניעת סכנת הזיהומים, הנגרמים עקב שימוש חוזר באנדוסקופים רב-פעמיים. בנוסף, חידוש מהפכני זה מקצץ באופן משמעותי בעלויות הטיפול הרפואי, תוך הנגשת מגוון אינדיקציות שעד כה לא זכו למענה, ושיפור השמישות ואיכות האבחון באינדיקציות נפוצות.

מתוך שלל המועמדים לשנת 2020, נבחרה חברת Zsquare על ידי פנל של למעלה מ-3,000 מובילי דעה בכירים מכל רחבי העולם.

“לאחר בחינה מדוקדקת, החליט חבר השופטים של פרסי אדיסון להכיר ב-Zsquare על חדשנותה המהפכנית, אשר בולטת בקרב המוצרים והשירותים שהושקו בקטגוריה זו” כך אמר פרנק בונפיליה, מנכ”ל פרסי אדיסון.

אסף שחמון, מנכ”ל ומייסד שותף של חברת Zsquare, הגיב על הזכייה בפרס היוקרתי:

“לכבוד הוא לנו לזכות בפרס הזה. זוהי הבעת אמון ביכולת הייחודית של Zsquare להתמודד עם אחת הבעיות החריפות ברפואה המודרנית: הבעיה של זיהומים צולבים. אנחנו מאמינים שהטכנולוגיה שלנו תגדיר מחדש את האופן שבו משתמשים באנדוסקופים ברחבי העולם.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות