חדשות היום

פתרונות דאסו סיסטמס ימנעו פיזור של נגיפים ווירוסים במערכת האוורור בבית החולים Leishenshan בווהאן שבסין

  • טכנולוגיה זו מאפשרת להיאבק ב- COVID-19 ומסייעת לחידוש הפעילויות החברתיות והכלכליות
  • תוכנת הסימולציה של SIMULIA XFlow ניתנת לשימוש בבית החולים המודולרי הגדול בסין אשר נבנה תוך 14 ימים בלבד על מנת להילחם בוירוס הקורונה.
  • פלטפורמת תלת ממד שיתופית מבוססת ענן מהווה תחליף לגישה איטית, ישנה המבוססת מסמכים.

דאסו סיסטמס הודיעה כי תשתף פעולה עם ארגון האדריכלות המרכזי בדרום סין- ,CSADI כדי לייצר הדמיה אשר תסייע למנוע חדירה של נגיפים ווירוסים למערכת האוורור של בית החולים Leishenshan בוואהן שבסין. בית חולים זה, אשר הוקם במהירות הבזק בתוך 14 ימים בלבד, על מנת להיאבק בנגיף הקורונה, משמש כבית החולים הגדול ביותר בסין לטיפול במחלות זיהומיות. במסגרת שיתוף פעולה זה, CSADI יעשו שימוש ביכולת ההדמיה של פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס בכדי לדמות חדירה של זיהומים ווירוסים למערכת האוורור של בית החולים, זאת לצורך נטרול השפעות שליליות במקרה של תקלות מהותיות במערכת האוורור.

בתור שותפה אסטרטגית של דאסו סיסטמס בסין, CSADI התחייבה לשמש כאחראית על עיצוב בית החולים Leishenshan. עצם היכולת למנוע זיהום של הסביבה הסמוכה לבית החולים מהווה שיקול מרכזי עבור CSADI, שכן הליך זה עשוי לצמצם באופן ניכר את סיכויי ההדבקה בבית החולים ובכך להשפיע על הקהילה שמתגוררת בסמיכות לבית החולים. לצורך כך, דאסו סיסטמס אפשרה ל- CSADI לבצע שימוש בתוכנת SIMULIA XFlow המופעלת על ידי פלטפורמת ה-DEXPERIENCE3 של דאסו על מנת לדמות נוזלים פנימיים וחיצוניים ובכך למנוע פיזור של וירוסים במערכות האוורור של בית החולים. כמו כן, תוכנה זו משמשת גם לצורך ביצוע של פרוייקטים נוספים בבית החולים Leishenshan.

“הטכנולוגיות החדשניות של דאסו סיסטמס מתמקדות בחיים ובעתיד. CSADI הפגינה מהירות שיא על מנת להקים את בית החולים Leishenshan בהקדם האפשרי וכעת היא עושה שימוש בתוכנת SIMULIA XFlow המתקדמת של דאסו סיסטמס כדי לדמות את פיזור האויר הפנימי במערכת האוורור של בית החולים על מנת לבצע אופטימיזציה של אופן פיזור האויר ולמנוע פיזור של זיהומים בעת תקלה של מערכות האוורור, זאת על מנת להגן על אנשי הרפואה השוהים בבית החולים”,

אומר ג’אנג שן, מנהל מרכז טכנולוגי להנדסה דיגיטלית, CSADI. “בנוסף לכך, SIMULIA XFlow , תדמה גם את ההשפעות של אופן זרימת האויר על הסביבה הסמוכה לבית החולים”.

“דאסו סיסטמס מחויבת לסייע לארגונים בסין להילחם ב- COVID-19בעזרת הטכנולוגיות החדשניות שלה, תוך התמקדות בשיקום ופיתוח ארגונים בתום המגיפה”, אומר יינג ג’אנג- מנכ”ל דאסו סיסטמס בסין. “דאסו סיסטמס החליטה ליישם אסטרטגיה חדשה במסגרתה נוכל להתמקד יותר בפיתוחים המתייחסים לגוף האנושי. הדאגה שלנו לחיי האדם היא זו שמניעה אותנו לפעול למען הסביבה במהלך המגיפה ובבתי חולים עתידיים, בשיתוף CSADI . בכל יום שעובר אנו מתוודעים ליכולת האדירה של פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE להאיץ פיתוחים ולקדם שיתופי פעולה תעשייתיים, תוך ניצול הערך הטמון ביצירת חוויה וירטואלית תלת ממדית. פלטפורמה זו מאפשרת תכנון ופיתוח שיטתי עד לתהליך הייצור ומספקת שיתוף פעולה מאובטח מרחוק בכל עת ובכל מקום, תוך סנכרון מלא בין כל הגורמים הלוקחים חלק בתהליך. בעיצומו של המשבר הנוכחי, פלטפורמת תלת ממד שיתופית מבוססת ענן כדוגמת ה-3DEXPERIENCE, מהווה תחליף לגישה איטית וישנה יותר המבוססת על מסמכים, ומאפשרת פיתוח מהיר ויעיל תוך שימוש בפיצ’רים ובאלמנטים ייחודיים מהעולם הווירטואלי המאפשרים דיוק מירבי של התוצר המוגמר.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות