חדשות היום

מתחילת אפריל 20 – מספר משתמשי זום היומי קפץ מ- 200 מיליון ל-300 מיליון

מספר המשתמשים היומי בפלטפורמת תקשורת הווידאו זום מגיע ל-300 מיליון משתמשים ביום, כך דיווח אריק יואן, מנכ”ל זום, אתמול (רביעי) בשיחת הווידאו השבועית שלו לקהל של עשרת אלפים משתתפים. ״במרץ השנה הגענו ליותר מ -200 מיליון משתמשים ביום. נכון להיום, לקראת סוף אפריל, הגענו ליותר מ -300 מיליון משתתפים יומיים, משלמים וחינמיים. זוהי עלייה של 50% ממרץ עד אפריל״.

לדברי יואן, השימוש הגובר בזום היה הרבה מעבר לציפיות החברה, אם לוקחים בחשבון כי נכון לסוף דצמבר 2019, המספר המרבי של משתתפי מפגשי זום היה רק כ-10 מיליון ביום. ״אנו עובדים סביב לשעון כדי להבטיח שכל המשתמשים שלנו – חדשים וותיקים, גדולים כקטנים – יוכלו לשמור על קשר אמין ומאובטח״, אמר יואן.

במהלך השיחה השיק יואן את Zoom 5.0 – הכוללת מספר חידושי אבטחה משמעותיים שבהם תמיכה בהצפנה AES 256-bit GCM שתספק הגנה נוספת על נתוני מפגשי הזום ועמידות בפני ניסיונות חדירה למערכת, כמו גם אייקון ׳כפתור׳ אבטחה שמרכז את כל אמצעי האבטחה בפלטפורמה וממקם אותם במקום אחד. ״המהלך הזה מוודא שיש למשתמשים גישה מיידית לבקרות האבטחה החשובות בכל פגישה שירצו לערוך. ” הכפתור אף יאפשר למארחי פגישות “לדווח על משתמש” שחרג מכללי השימוש הנאותים.


תמונת כותרת: אריק יואן, מנכ”ל זום

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות