סוני מקימה קרן סעד עולמית בתקציב של 100 מיליון דולר עבור נפגעי הקורונה

תאגיד סוני הכריז היום על ייסודה של “קרן הסעד העולמית של סוני לנפגעי COVID-19″. הקרן, שתקציבה 100 מיליון דולר, תתמוך בנפגעים של וירוס הקורונה ברחבי העולם.

דרך קרן זו תספק סוני תמיכה בשלושה תחומים: סיוע לצוותים העומדים בחזית המאבק בקורונה, תמיכה בילדים ובמוריהם הנאלצים כעת לעבוד מרחוק ותמיכה בחברי קהילת היוצרים של תעשיית הבידור, שהושפעה עמוקות מהתפשטותו של הווירוס.

עבור תמיכה רפואית יוקצו 10 מיליון דולר מכספי קרן הסעד לקרן הסולידריות (COVID-19 Solidarity Response Fund) המופעלת על ידי האו”ם, קרן הפילנתרופיה השוויצרית, רופאים ללא גבולות (MSF), קרן הילדים של האו”ם (יוניסף) והנציב העליון לענייני פליטים של האו”ם. קרן הסולידריות מסייעת לעובדי תחום הרפואה הנמצאים בחזית פעולות התגובה לווירוס. סוני אף תעבוד עם שותפים חיצוניים כדי למצוא דרכים בהם יכולה החברה לתמוך בפעילויות המונעות התפשטות נוספת של וירוס ה-COVID-19 והתורמות לטיפול בו.

בתחום החינוך, בו נאלצים כעת ילדים להפסיד אפשרויות והזדמנויות כתוצאה מסגירת בתי ספר, תמצא סוני דרכים למנף את הטכנולוגיות שלה לתמיכה בפעילויות חינוכיות ותשתף פעולה עם מחנכים המיישמים כלים אלו בעבודתם.

בנוסף, מבחינת קהילת יוצרי המוזיקה, התמונות, המשחקים והאנימציה – סוני וחברות הבת שלה העוסקות בתחומים אלו ימצאו דרכים לתמוך ביוצרים צעירים, אמנים ועובדי מקצועות התמיכה של התעשייה. כל אלו ניזוקו מביטול או דחיית אירועים והופעות ומהשבתת חברות ההפקה לטלוויזיה ולקולנוע.

קניצ’ירו יושידה, נשיא ומנכ”ל תאגיד סוני: “סוני שולחת את תנחומיה למשפחות נפטרי הקורונה ואת איחוליה לכל אלו שנפגעו מהווירוס. נעשה את כל מה שביכולתנו כחברה גלובלית כדי לצלוח את האתגרים חסרי התקדים להם נדרשת החברה האנושית ברחבי העולם. נתמוך באנשים העומדים בחזית הקרב נגד ה-COVID-19, בילדים שהם עתידנו ובאלו מקהילת היוצרים שהושפעו מהמצב”.

נוחיק סמל, מנכ”ל Altair Semiconductor, חברת בת של סוני סמיקונדקטור בישראל: “אנחנו גאים להיות חלק מארגון שתומך ומחבק את הקהילה. בין היתר, סוני רותמת את 110,000 עובדיה ברחבי העולם ומציעה להם לקחת חלק בתוכנית Matching Gift-  סוני תשווה כל סכום שיתרום לקרן כל אחד מהעובדים. ברוח חברת האם, גם אנחנו באלטייר נרתמים ונוקטים בפעולות שונות על מנת לתמוך בקהילה המקומית.”

סוני תעבוד יחד עם שותפיה ובעלי העניין שלה כדי למצוא דרכים להרחיב יוזמות אלו.


בתמונה: Nohik Semel, CEO at Altair Semiconductor

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות