אינפינרה בחרה בפלטפורמת הסיליקון-גרמניום של טאואר סמיקונדקטור לייצור שבבי תקשורת אופטיים פורצי דרך המהירים ביותר בענף

אינפינרה בחרה בפלטפורמת הסיליקון-גרמניום של טאואר סמיקונדקטור לייצור שבבי תקשורת אופטיים פורצי דרך המהירים ביותר בענף

 השבבים מאפשרים העברת מידע בקצב של 800  ג’יגה ביט לשנייה ומיועדים לרשתות תקשורת נתונים ולשוק ה-5G הגדל במהירות

 טאואר סמיקונדקטור, החברה המובילה בעולם בפתרונות טכנולוגיים ופלטפורמות ייצור לשבבים אנלוגיים, הודיעה היום (ד’) שחברת אינפינרה (Infinera), מהמובילות בפיתוח ואספקת פתרונות תקשורת חדשניים בתחום אחסון והעברת נתונים, בחרה בפלטפורמת ה-Terabit SiGe BiCMOS המתקדמת של החברה לייצור שבב לתקשורת אופטית עליו מבוסס הדור השישי של אחד ממוצריה המובילים – Infinite Capacity Engine (IEC6), המאפשר העברת מידע בקצב של 800 ג’יגה ביט לשנייה באורך גל בודד. טכנולוגיה פורצת דרך זו בתחום התקשורת האופטית מספקת ביצועים חסרי תקדים, המהווים קפיצת מדרגה עבור תקשורת נתונים ומספקים פתרון מוביל לדרישות התמיכה בנפח נתונים הולך וגדל הנדרשת במערכות אחסנת מידע ותקשורת סלולרית בדור ה 5G.

“אינפינרה שמה דגש על בחירת הטכנולוגיות המובילות ביותר בשוק כדי לאפשר פיתוח פתרונות יצירתיים ופורצי-דרך. השילוב בין מעגלים שתוכננו על ידינו לבין טכנולוגית ה-SiGe המתקדמת של טאואר הוא שאיפשר להביא מוצר ייחודי זה לשוק,” אמר דר’ ריי מילנו, סמנכ”ל בכיר חטיבת פיתוח מודולים אופטיים באינפינרה.

פלטפורמת ה-Terabit SiGe של טאואר הינה אידיאלית לפיתוח וייצור שבבים המיועדים לרשתות העברת נתונים במהירויות גבוהות. חברות מובילות בענף בוחרות בפלטפורמה זו  על מנת להביא לשוק פתרונות מובילים למגוון רחב של יישומים המבוססים על תקשורת מהירה והעברת נתונים וביניהם: רדאר לרכבים, לוויינים ומערכות שונות התומכות ברשת ה-5G.

“אנחנו גאים מאוד בשיתוף הפעולה שלנו עם אינפינרה לפיתוחו של המנוע האופטי 800G  פורץ הדרך של החברה. שותפות זו אפשרה הישג משמעותי זה אשר מהווה אבן יסוד בצמיחתו של ענף תקשורת נתונים אופטית,” אמר דר’ מרקו רקנלי סמנכ”ל ומנהל החטיבה העסקית לשבבים אנלוגיים בטאואר סמיקונדקטור. “טאואר ממשיכה לפתח ולהביא לשוק טכנולוגיות מובילות המאפשרות שוב ושוב אספקת פתרונות חדשניים התומכים בדרישות הגדלות והולכות של ענף התקשורת”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות