חדשות היום

רגולוס סייבר (Regulus Cyber) מגייסת עוד 4 מיליון ממשקיעים חדשים לאחר חתימת הסכם ראשון בתחום הסייבר לרכבים  והרחבת יכולותיה בהגנת GPS

ההשקעה בוצעה לאחר שנחתמם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הרמן העולמית וגיוס של סמנכ”ל חדש עם רקע נרחב בתחום הרכב והטכנולוגיה. (חיפה, ישראל – מאי 2020) רגולוס סייבר, מפתחת תוכנת ה”אנטי וירוס” הראשונה להגנה על מקלטי GPS לווייניים המספקים מיקום, ניווט וזמן למגוון רחב של יישומים, הכריזה היום על גיוס נוסף של 4 מיליון דולר בהלוואה המירה, כחלק מסבב B, שמביאים אותה לגיוס כולל של לגיוס כולל של מעל 10 מיליון דולר. המשקיעים החדשים הינם משקיעים מובילים מאירופה שהצטרפו למשקיעים הקיימים מישראל וארה”ב. הכספים הושקעו לאור חקיקה חדשה של הנשיא טרמפ לחזק את הגנת הGPS בארה”ב ומגמה דומה בכל העולם.

בנוסף החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת HARMAN להפצת פתרון תוכנה פורץ דרך להגנת סייבר, שעוצב על מנת להגן על מקלטים לוויניים – GPS – מפני איומים פוטנציאליים. הפתרון יהיה חלק מ-HARMAN SHIELD, פתרון הגנת הסייבר לרכבים של החברה .

ההשקעה הובלה על ידי SPDG VENTURES, חברת האחזקות של משפחת Périer-D’Ieteren, המחזיקה בחברת הרכב הגדולה ביותר בבלגיה. ואליה הצטרפו btov Patners, קרן הון סיכון ממוקדת טכנולוגיות חדשניות אשר השקיעה בחברות כמו פייסבוק או Orcam הישראלית של אמנון שעשוע מייסד MOBILEYE.

אחד המשקיעים החדשים הוא Rainer Schmueckle, סמנכ”ל התפעול הקודם של חברת מרסדס וקבוצת דיימלר. “יש כיום 8 מיליארד מקלטי GPS שמניעים 7% מהכלכלה העולמית. לאחר שבחנו את הטכנולוגיה הבנו את חשיבותה הקריטית, ואת הייחודיות של של רגולוס ביכולת להגן על תעשייה זו שערכה נעמד בטריליונים.”

מוצר התוכנה שרגולוס פיתחה, מהווה גורם משמעותי במהפכת התחבורה והתשתיות, מאחר והוא מגן על חיישן הGPS שיושב בלב מערכת הניווט של אלפי מכוניות, מטוסים, ספינות ומערכות זמן קריטיות. חיישני GPS תחת איום תמידי מהתקפות שנקראות SPOOFING שמאפשרות לפורץ להשתיל מידע זדוני ולפגוע במערכת. התוכנה פותחה לאחר שנים של מחקרים וניסויים שהחברה עשתה מסביב לעולם על מגוון מטרות ונחשבת פורצת דרך ביכולתה לפתור את האיום ללא שימוש בחומרה נוספת.

“החשיבות של הגנת הGPS רק עולה עם השנים, והנשיא טרמפ מצטרף למספר ממשלות מסביב לעולם שרואות באיום הסייבר על GPS כנושא חשיבות לאומית.” אמר יהונתן צור, מנכ”ל רגולוס סייבר, “השימוש בניווט וזמן מבוסס לוויינים נמצא בכל רבדי חיינו, והביקוש לפתרונות הגנה עליו מגיע אלינו ממגוון רחב של תעשיות שמבינות את החשיבות הקריטית של אמינותו.”

בנוסף החברה גייסה לשורותיה את ניר ששון כסמנכ”ל מכירות. ססון הינו היזם והמנכ”ל מאחורי חברת Autotalks שמובילה בתחום התקשורת בין רכב לתשתיות. הביא עימו ניסיון נרחב בעבודה מול תעשיית הרכב ובביסוס מעמדה הגלובאלי של החברה.

“התמיכה מהמשקיעים, יחד עם גיוס של אנשים מצוינים והצורך הגובר לפתרונות סייבר לGPS ממצבים את רגולוס כשחקן מרכזי בתחום”, אמר צור.

תגובות סגורות