חדשות היום

מוטורולה סלושנס מסייעת למקומות עבודה בחזרה בטוחה לשגרה

החברה פתחה טכנולוגיות וידאו ייחודיות בתגובה ל”שגרת הקורונה” שמסייעות במניעת התפשטות המגיפה

מוטורולה סולושנס הכריזה על הרחבת היצע הפתרונות בתחום ניתוח ווידיאו. פתרונות אלו נועדו לתמוך בארגונים ועסקים בחזרתה בטוחה לשגרת עבודה במשרדים שלהם. הטכנולוגיות החדשות מתמקדות בנקודות מפתח למניעת התפשטות וירוס הקורונה לרבות מניעה, הגנה ותגובה.

פתרונות אבטחת הווידאו והאנליטיקה של מוטורולה סולושנס כוללים מצלמות אבטחה משולבות אנליטיקה של אויג’ילון, שיסייעו לארגונים לשמור על ביטחון העובדים באמצעות הקפדה על הנחיות הבריאות – עטיית מסכות פנים ושמירת מרחק בטיחות. פתרונות אלו משלבים מצלמות ווידיאו ובינה מלאכותית לייצר התראות אוטומטיות על איזורים מצולמים בהם אין שמירת מרחק ואנשים אינם עוטים מסכות פנים. ההתראות מגיעות למוקד הבקרה של הארגון, ויכולות לסייע בקבלת החלטות בזמן אמת בכדי לטפל במצב. טכנולוגיות אלו מאפשרות לארגונים ומקומות עבודה לקבל תובנות חשובות בכדי ליישם את נהלי הבטיחות והבריאות הנדרשים בימים אלו.

בתקופה בה עובדים מתחילים לחזור למקומות העבודה, טכנולוגיות הוידאו של מוטורולה סולושנס יכולה לסייע בצמצום התפשטות נגיף הקורונה במשרדי הארגון או במתקניו על ידי ניתוח מסלול של עובד שחלה. יכולות חיפוש מתקדמות מאפשרות לבחון את הוידאו המגיע ממצלמות האבטחה, ולזהות במהירות את מסלולו של החולה ברחבי המשרד או מקום העבודה, לראות באלו אזורים שהה, ולבודד את האנשים שהיו עימו במגע מבלי הצורך בהשבתה של כלל הארגון.

פתרונות אלו עומדים במחויבותה של מוטורולה סולושנס לשימוש אחראי באנליטיקה, כמו גם בהגנה על זכויות הפרטיות.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות