אינטל תגדיל את סכום הרכש השנתי מעסקים ישראלים מגוונים ל-700 מיליון שקל עד 2030

  • אינטל ישראל מפרסמת זאת השנה ה-14 ברציפות דוח אחריות תאגידית במסגרתו מפרטת איך תיישם בישראל את יעדי העשור שאינטל העולמית הציבה לעצמה
  • החברה יוצאת בתוכנית הכשרה חדשה לתמיכה ב-100 עסקים ישראלים בבעלות נשים או מיעוטים או מהפריפריה שתחל בחודש יולי
  • אינטל פותחת בישראל תוכנית להכשרת נוער בכישורי בינה מלאכותית
  • החברה יוצאת בקריאה לבקשות מגופים ישראלים שירצו לקיים פרויקטים חיצוניים לשיקום מקורות מים

יניב גרטי, מנכ”ל אינטל ישראל: היעדים שאינטל ישראל לוקחת על עצמה משקפים שאפתנות גדולה, רצון וצורך להוביל שיתופי פעולה בהתמודדות עם אתגרים שאיש לא יכול להם לבדו”

כחלק מאסטרטגיית אינטל העולמית להציב לעצמה יעדים שאפתניים וחדשים על מנת להשפיע על אתגרים גלובליים וגם לשנות את החברה מבפנים, אינטל ישראל מודיעה היום במסגרת דוח האחריות התאגידית החדש שהיא מוציאה, על שורת מחויבויות שאליהן היא שואפת להגיע בתוך עשור מהיום:

  • הגדלה משמעותית של רכישותיה מעסקים בבעלות נשים, מיעוטים או מהפריפריה בישראל ב-100%

(פי 2). היקף הרכש של אינטל ישראל כיום מעסקים מגוונים מגיע ל-350 מיליון שקל לשנה. אינטל שואפת להכפיל את הרכש השנתי מעסקים אלו פי שתיים עד שנת 2030 כך שהוא יגיע ל-700 מיליון ש”ח בשנה.

  • הגדלת מספר הנשים בתפקידים טכנולוגיים באינטל ישראל ל-40% – זהו יעד שאפתני ודרמטי, שכן אינטל מעסיקה בישראל כיום כ-13,750 עובדים, ואחוז הנשים באוניברסיטאות בפקולטות הרלוונטיות לאינטל הינו כ-29%. כיום נשים מהוות כרבע מכח האדם של אינטל בישראל. אינטל מציעה לשם כך תוכניות מלגאיות, חיזוק קהילת הנשים הקיימת, תוכניות העצמה כמו Boost Your Career עבור נשים, ועבודה שוטפת לפרישת תשתית ארגונית ויצירת מחויבות ארגונית התומכת בגיוון והכלה במקום העבודה.
  • כישורי בינה מלאכותית לנוער-אינטל ישראל תטמיע תוכנית עולמית לכישורים ומוכנות
    טכנולוגית,AI for Youth , כחלק מהיעד העולמי להעצים יותר מ-30 מיליון אנשים בכישורי AI. בימים אלה מתחיל פיילוט ראשוני ב-4 ערים בשנת הלימודים הקרובה מתוך מטרה להרחיב את התוכנית בהמשך לבתי ספר נוספים ברחבי הארץ.
  • שימוש באנרגיה נקיה בכל אתריה של אינטל בישראל – החברה מתחייבת שבתוך עשור תרכוש 100% מהחשמל ממקורות מתחדשים. כיום 50% מהחשמל מגיע ממקורות מתחדשים.
  • אפס פסולת במטמנות בישראל – אינטל ישראל מתחייבת כי עד 2030 היא תגיע לאפס פסולת במטמנות בישראל ותיישם אסטרטגיות של כלכלה מיחזורית עבור 60% מהפסולת שלה.
  • שימוש חיובי ב-60 מיליארד גלונים של מים (כ-227 מיליון ליטר) – אינטל ישראל מתחייבת לעשות שימוש חיובי במים ותפתח בישראל תוכנית במסגרתה קוראת להצעות מגופים ישראלים למימון פרויקטים חיצוניים לשיקום מקורות מים.
  • הכשרת 100 עסקים קטנים ובינוניים בישראל – אינטל תחל בחודש יולי בתוכנית הכשרה חדשה לתמיכה בעסקים ישראלים בבעלות נשים או מיעוטים או מהפריפריה, על מנת לספק להם יכולות וכלים שיאפשרו להם להתמודד עם משבר הקורונה בצורה טובה יותר.
  • הגדלת שיעור העובדים באינטל ישראל שמדווחים שיש להם מוגבלות או לקות מ-3% כיום ל-10%.

יניב גרטי, מנכ”ל אינטל ישראל, אומר כי “היעדים שאינטל ישראל לוקחת על עצמה, כפי שהם מפורטים בדו”ח האחריות התאגידית לשנת 2019 – 2020, משקפים שאפתנות גדולה, רצון וצורך להוביל שיתופי פעולה בהתמודדות עם אתגרים שאיש לא יכול להם לבדו. אני גאה בכל ההישגים המפורטים בדוח ומשוכנע שגם בשנים הבאות תמשיך אינטל ישראל להוות כוח חזק ומשמעותי המשיא ערך ממשי לאינטל העולמית ולמדינת ישראל. אנו ממשיכים לאתגר את עצמנו ומתחייבים להמשיך ולאמץ התנהלות אחראית, מכילה, בת קיימה ומאפשרת בתחומים המרכזיים של פעולותינו ובשרשרת האספקה שלנו”.

בלה אברהמס, סמנכ”לית קשרי ממשל, תקשורת ואחריות חברתית, אומרת: “פרסום דו”ח האחריות התאגידית של אינטל ישראל ה-14 במספר ,מהווה השנה ציון דרך מיוחד עבורנו. במעמד זה אנו מסכמים את העשור האחרון שהיה עשיר בהישגים אשר עליהם גאוותנו, ופותחים עשור חדש בו הצבנו לעצמנו יעדים שאפתניים. אנו מאמינים בשקיפות כערך מרכזי ודו”ח האחריות התאגידית השנתי משמש פלטפורמה להנגשת המידע אודות פעילותה של אינטל ישראל. אנו גאים להמשיך ולהוביל את תעשיית ההיי-טק בישראל, הן בחדשנות טכנולוגית והן בעשייה חברתית משפיעה”.

בלה אברהמס צילום דוברות אינטל


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות