חדשות היום

דאסו סיסטמס ממנה את אליס שטיינלנד כמנהלת קיימות ראשית

  • מנהלת הקיימות (CSO), תוביל את מאמצי החברה להטמעת קיימות חברתית וסביבתית נוספת בטכנולוגיות שלה.
  • דאסו סיסטמס מחזקת את המשימה שלה לייצר הרמוניזציה של המוצר, הטבע, והחיים.

דאסו סיסטמס הודיעה כי אליס שטיינלנד, 45, נבחרה לתפקיד מנהלת הקיימות הראשית של החברה. במסגרת תפקיד זה (שנוצר זה עתה) היא תוביל את מאמצי החברה להמשיך ולהטמיע קיימות חברתית וסביבתית לפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE שלה, שכבר משמשת חברות בנות-קיימא רבות בעולם להובלת השינוי באופן בו הן מדמיינות, מייצרות ומפיקות חוויות חדשות.

“הרמוניזציה של המוצר, הטבע, והחיים הם לב לבה של התעשייה במאה ה-21. זהו המניע העיקרי לחדשנות והמפתח למיזמים בני-קיימא בכל מגזרי המשק. אנו רוצים לעזור לעסקים ולאנשים לחיות בעולם חדש זה,  על ידי כך שנספק ללקוחות את מה שהם הכי מעריכים – תוצאה בת-קיימא. הניסיון הרב של אליס יסייע לספק את החזון, הידע והמנהיגות הדרושים להמשך מחויבות זו,” אמרה פלורנס ורזלן, סמנכ”לית תעשיה, שיווק, תחומים גלובליים, וכוח העבודה של העתיד, דאסו סיסטמס.

אליס שטיינלנד מביאה לדאסו סיסטמס מעל 20 שנות ניסיון ונקודת מבט מערכתית רחבה, לאחר שכיהנה בתפקידים במשרה מלאה או כמייעצת בחברות רב-בינלאומיות גדולות, ארגונים לא ממשלתיים, סוכנויות דירוג, חברות ייעוץ, אקדמיה, סטארט-אפים וארגונים מולטי-לאומיים, ועבדה גם בארה”ב וגם באירופה בפרויקטים בעלי השפעה עולמית. היא הייתה מנהלת האחריות התאגידית הראשית הראשונה בקבוצת AXA, שם סייעה לחברה לעלות למעמד מוביל בדירוג הקיימות העולמי, בין היתר בזכות אסטרטגיה חלוצית של השקעות אחראיות שכללה החלטה ראשונית בחשיבותה להיפטר מהשקעות בפחם ומאוחר יותר, מהשקעות בטבק. לפני שהצטרפה ל-AXA, היא הובילה את זרוע המחקר של Vigeo, שהיא כיום חברה בת של Moody’s, עבדה ביחידת הייעוץ העסקי של ארתור אנדרסן, ושימשה כיועצת עצמאית בתחום התכנון האסטרטגי של Save the Children USA.

כיום היא משמשת כחברת דירקטוריון ב-ShareAction, מרצה באקול פוליטכניק בצרפת וחברה בוועדה המייעצת בבית הספר למינהל של ייל, בקרן ההשפעות Giant Ventures, ובטרסט המוחות  הצרפתי המוביל IDDRI. אליס שטיינלנד קיבלה את התואר הראשון שלה בביולוגיה אנושית מאוניברסיטת סטנפורד ותואר שני במנהל עסקים מבית הספר לניהול של ייל.

“אני שמחה להצטרף לדאסו סיסטמס בעת הזו בהיסטוריה. כרגע יש צורך דחוף לשנות באופן דרמטי את האופן בו העולם מייצר וצורך, ולבסס יותר מודלים ברי קיימא” אמרה אליס שטיינלנד. “הטכנולוגיות של דאסו סיסטמס כבר מהוות גורם מרכזי בשינוי הזה, עם למעלה מ-270,000 לקוחות ב-140 מדינות. מכיוון שהחברה מתמקדת כמעט בכל מגזרי המשק – מדעי החיים ובריאות, ערים ותשתיות, ומגזרי תעשיות ייצור – פוטנציאל ההשפעה שלה הוא עצום.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות