חדשות היום

חברת הסייבר הישראלית 1touch.io מגייסת 14 מליון דולר בהובלת קרן JVP ותאגיד האנרגיה הגלובלי National Grid

פרטיות המידע חוזרת לאזרחים: החברה פיתחה פלטפורמה המאפשרת גילוי, מיפוי וניהול אוטומטי של כל הדאטה הארגוני תוך עמידה ברגלוציות המחמירות להגנה על פרטיות המידע המקנות לאזרח בעלות וגישה ישירה למידע האישי שלו

תל אביב, ישראל, ניו יורק, NY – 3 ביוני, 2020 – חברת הסייבר הישראלית  1touch.ioשפיתחה פלטפורמה לגילוי, מיפוי נתונים, תוך עמידה בסטנדרטים המחמירים של הרגולצייה העולמית בתחום הגנת פרטיות המידע, הכריזה היום על השלמת סבב גיוס  A  בהיקף של 14 מליון דולר, בהובלת קרן JVP וזרוע ההשקעות של תאגיד האנרגיה הגלובלי  National Grid Partners. משקיעים נוספים כוללים את:  Connecticut Innovations, Mindset Ventures, and Ocean Azul Partners. ההון שגויס ישמש את החברה להרחבת נוכחותה הגלובלית וקידום מחקר ופיתוח. פרדיפ טאגרה, סגן-נשיא ב-NGP, יצטרף לדירקטוריון של 1touch.io.

טכנולוגיית גילוי הנתונים, המבוססת בינה מלאכותית, של 1touch.io מייצרת קטלוג ראשי (Master Catalog) המכיל את כל המידע הרגיש אותו הארגון אוסף על לקוחותיו וכולל מיפוי כל המקומות בהם מעובדים ונשמרים עותקי מידע. קטלוג זה מסייע לארגונים גדולים ומבוזרים להגן על מידע הלקוחות תוך עמידה בדרישות רגולציית הפרטיות כמו גם בניהול נכסי המידע הרגישים מהיבטי אבטחת מידע וניהול סיכונים. ייחודה של המערכת היא ביכולתה לאתר את השינויים הדחופים בתהליכי עיבוד המידע הרגיש ולהבטיח שליטה מלאה על נכסי המידע תוך עמידה ברגולציית אבטחה כולל:  GDPR, CCPA, PCI ו-HIPAA, ותקנות אחרות.

בשונה מפתרונות אחרים הקיימים בשוק, הדורשים מאמץ אנושי ומשאבים נרחבים ומניבים רק תצוגה חלקית וזמנית של השימוש בנתונים, הטכנולוגיה של 1touch.io “לומדת” את הארגון באופן אוטומטי לחלוטין וללא הסתמכות על הידע הארגוני או הגדרות משתמש. בכך המערכת מאפשרת אוטומציה של ניהול הדטאה הארגוני בהתאם לדרישות האבטחה תוך יצירת תמונה מלאה של מיקום הנתונים בארגון, הטיפול בהם, הגישה אליהם וההפצה שלהם.

“החששות שקיימים היום לגבי פרטיות ואבטחת נתונים ממחישים שארגונים צריכים להבין לעומק את זרימת המידע המוגן שלהם,” אמר זאק רובינשטיין, מייסד ומנכ”ל 1touch.io. “יש צורך בגילוי ומיון אוטומטי, מדויק, מתמשך ועקבי – לא רק בתחום הפרטיות, אלא גם בתחומי האבטחה, ניהול המידע וסיכונים – צורך שהתגבר בעקבות האירועים האחרונים ברחבי העולם”.

“בזמנים המאתגרים האלו, אבטחת המידע היא חיונית במיוחד,” אומרת ליסה למברט, מנהלת החדשנות והטכנולוגיה ב-National Grid ונשיאת National Grid Partners. “1touch.io נמצאת במיקום ייחודי שמאפשר לה להתייחס להזדמנות הזו בשוק. אנחנו מתרשמים במיוחד מההשפעה שיש להם על לקוחות כמו National Grid, שמנהלים נכסים חיוניים.”

אראל מרגלית, יו”ר ומייסד JVP: “הטכנולוגיה של 1touch.io מביאה פתרון ייחודי  לרגלוציה הגלובלית להגנה על הפרטיות. הטכנולוגיה של החברה מאפשרות לכל ארגון להגן על המידע שהוא מחזיק, לדעת מי נגיש למידע הזה, מה הזרימה שלו ומי חולק אותו בכל זמן נתון. בלחיצת כפתור אחת, הארגון יכול לאתר את המידע בין אם הוא גלוי או נסתר, בין אם מדובר בטקסט, תמונה או וידאו. זהו “הגוגל הארגוני” וזוהי פריצת דרך טכנולוגית אדירה. בתקופה שבה יודעים עלינו הכל אנחנו צריכים לאפשר לאנשים, לקוחות וארגונים לחלוק מידע ומהצד השני לשמור על פרטיות לפי מדיניות קבועה וידועה מראש”.

Inventa, פלטפורמת הדגל של החברה, משלבת יכולות של ניתוח העברת נתונים, למידת מכונה ובינה מלאכותית כמו גם יכולת לנתח מספר רב של מקורות נתונים, מערכות קבצים , בסיסי נתונים, פתרונות SQL/NoSQL ו-SaaS. בכך היא עוזרת לפתור את אחד האתגרים הגדולים ביותר שקיימים היום בתחום האבטחה בענן. Inventa מסייעת לחברות להפחית את התקורה התפעולית שלהן ולחסוך זמן וכסף. קטלוג הנתונים הראשי וההוליסטי, שמתעדכן באופן קבוע,  תומך את הדרישות הארגוניות הנובעות משיקולי מותג, רגולציה להגנה על פרטיות, מודיעין עסקי ואבטחה.

“1touch הוכיחה את יתרונה הטכנולוגי בבואה לפתור את בעיית פרטיות המידע בארגונים מכל הגדלים, ובמגוון ורטיקלים – ביטוח, שירותים פיננסיים, קמעונאות, ייצור, רפואה, מלונאות ועוד”, אמר יואב צרויה, שותף כללי ב-JVP. “החברה, באמצעות הפלטפורמה והפתרונות השונים המבוססים עליה, בהגנת הפרטיות, אבטחת מידע ורגולציה, היא חברה הראשונה המסוגלת לתת פיתרון מלא המאפשר ניטור, ניהול ושליטה הנדרשים לטובת בקרת הנתונים והמידע בארגון”.

לאחרונה, 1touch.io זכו במקום הראשון בתחרות המצוינות באבטחת סייבר לשנת 2020 (הפתרון הטוב ביותר ל-CCPA), ובפרס שני בתחרות המצוינות העולמית של כנס Info Security PG ה-16 (סטרטאפ השנה בקטגוריית תוכנות האבטחה).


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות