ייצור ספקי כוח בזרם ישר במתח גבוה חברת HV Concept L.T.D מפתחת ומייצרת בישראל ספקי כוח בטכנולוגיה מתקדמת

חברת HV Concept הוקמה על-ידי 3 שותפים, ביניהם שני עולים חדשים. החברה מתכננת ומייצרת ספקי כוח בזרם ישר במתח גבוה כבר למעלה מ-20 שנה בצרפת תחת המותג Technix.

בין לקוחות החברה נמנות חברות גדולות בעולם התעשייה והמחקר : אוניברסיטת אריאל, ABB, Airbus, Alstom, Applied Materials, Bombardier, CEA, CERN, CNRS, Dassault Aviation, Epcos, GE, Infineon, Safran, Sagem, Schneider Electric, Semikron, Siemens, Staedler, TDK-Epcos, Thales Electron Devices, Varian ורבים נוספים ברחבי העולם.

החברה עוסקת בייצור ספקי כוח בזרם ישר במתח גבוה, וממוקמת בקדימה. מייסדי החברה הגיעו מצרפת במטרה לפתח אותה בישראל, לייצר ולתכנן ספקי כוח בטכנולוגיה מתקדמת.

 

זרם ישר במתח גבוה נדרש כיום ביותר ויותר יישומים טכנולוגים מודרניים של הספק מתפרץ, בדיקות דיאלקטריות, קרן אלקטרונים, קרינת לייזר וקרינת גלי מיקרו.

יישומים אלו משרתים תחומים מגוונים כמו: רפואה, תחבורה, תעשייה צבאית, מוליכים למחצה, מחקרים של פיזיקה אלמנטרית ועוד.

בנוסף, ספקי הכוח נמצאים בשימוש שוטף בתעשייה, במכוני מחקר ובאוניברסיטאות.

בזכות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וברכיבים חדשניים בתהליך הייצור, ספקי הכוח של החברה יעילים ונוחים יותר לשימוש לעומת ספקי הכוח הקונבנציונליים.

בין מוצרי החברה ניתן למצוא ספקי כוח במתח של 1 עד 300 קילו וולט, ברמות הספק הנעות ממאות וואטים עד מאות קילוואטים. בזכות יעילותם הגבוהה שעומדת על יותר מ-92%, ספקי הכוח שלנו הם הבחירה המושלמת ליישומים של עולם המחר.

בשילוב של עקרון התהודה המגנטית ותדר החיתוך הגבוה עם התקני IGBT חדשניים, המוצרים של HV Concept מאפשרים יישום של עיקרון ה”מיתוג הרך” שמאופיינים במעט מאוד הפסדים ובכך מבטיחים תשואה של יותר מ-92% עבור גנרטור של 20 קילו וואט.

קיימות מספר סדרות של מוצרים שנותנים מענה למגוון יישומים וטכנולוגיות:

  • ספקי כוח בעלי ויסות זרם ומתח
  • מטעני קבלים בהספק גבוה
  • ספקי כוח לריתוך קרני אלקטרונים
  • ספקי כוח לקרינת גלי מיקרו
  • ספקי כוח לקרני רנטגן
  • ספקי כוח לבדיקות דיאלקטריות

פגשנו את מנהלי החברה בישראל על מנת לשמוע על הפעילות והטכנולוגיה

ספר על תהליך הייצור ?

בחברה מייצרים ספקי כוח ומטעני קבלים בזרם ישר במתח גבוה. תהליך הייצור כולו, החל משלבי הרעיון, האפיון והקונספט ועד לבדיקת המודלים מתבצע בישראל. כאשר הערך העליון של החברה הוא הקשבה לצרכי הלקוח, תוך גמישות רבה ומענה לכל צורך ספציפי ואף ייצור בהזמנה אישית.

“הגענו לישראל כדי להביא את המומחיות שלנו לאחר שזיהינו פה את המחסור ביצרנים של ספקי כוח. עד כה לא היה ניתן למצוא מוצר זה בתוצרת ישראלית והיה צורך בייבוא מוצרים אירופיים, אמריקאיים או אסייתיים תוך התמודדות עם תמיכה טכנית בצד השני של העולם. כיום ניתן לרכוש מוצר בגישה ישירה למתכנן כאן בארץ.”

מרכז התמיכה הטכנית של החברה ממוקם בקדימה ומוכר כאחד המרכזים הטובים ביותר בתחומו, ביעילות השירות ובמהירות התגובה.

“25 שנות הניסיון והמומחיות הייחודית שלנו,עכשיו גם בישראל.”

החברה העבירה את מחלקת המחקר והפיתוח שלה לישראל ומחפשת שותפים לשילוב המוצרים שלה במערכות שלהם.

איזה שרותים נוספים אתם מציעים ?

אחד השירותים שאנו מציעים הוא תכנון מוצרים בהתאמה אישית כדוגמה, מטען קבלים בקיבולת של 45 קילו וולט מותאם לגנרטור של חברת Marx (יישומים שדורשים הספק מתפרץ), נייד, מאוד קומפקטי, מופעל על סוללות ובהספק של עד 15 קילו וואט, שוקל 25 קילוגרם ובנפח של ליטר. בזכות טכנולוגיית תהודה מגנטית, ניתן להפעיל את המטען גם באמצעות סוללה נטענת מסוג 300VDC או ספק כוח חיצוני DC, כאשר העברת המידע מתבצעת ומבוקרת באמצעות הסיב האופטי. כדי להגיע לתוצר שהוא מטען מאוד קל וקומפקטי, כל רכיב נבחר ותוכנן בקפידה, במיוחד לב המערכת שהוא שנאי המתח הגבוה שכולל קישוריות מרובה ואופציות מגוונות.

HV Concept בעלת הסמכה לתקן ISO: 9001, ותקן CE למכירת מוצרים באיחוד האירופאי.

איכות המוצרים נמצאת בלב פעולותינו ובראש סדר העדיפויות שלנו. להלן רשימת תקנות הבטיחות בהן עומדים המוצרים שלנו:

הנחיית מתח נמוך ( LVD ) 2006/95 / EC

בדיקת תאימות אלקטרו-מגנטית 2014/30/EU

ההנחיה להגבלת חומרים מסוכנים RoHS 2011/65/EU

 

המוצרים שלנו עומדים גם בתקנים הבאים:

61000-6-2 (2005) + AC (2005)

61000-3-2 (2014)

61000-6-4:2007 + A1 (2011)

61000-3-3 (2013)

61326-1 (2013)

61010-1 (2010)

למוצרים שלנו יש אישור תקן אירופאי CE, כל הבדיקות נערכו על-ידי המעבדה הפרטית LCIE Veritas

HV Concept מחזיקה בנוסף בהסמכת ISO9001: 2015.

ספר לנו על פרויקטים מעניינים שעשיתם:

אחד מהפרויקטים הגדולים שלנו, בהספק של כמעט 600 קילו וואט בגרמניה, נועד לפיתוח, אימות ובדיקת ממירים סטטיים עתידניים לשוק של HVDC.

דוגמה לפרויקט שבוצע באחת המעבדות הגרמניות הגדולות ופועל כבר מספר שנים: גרמניה מתנסה בהעברת חשמל בזרם ישר ורציף יותר מאשר זרם חילופין. מכיוון שאות שמתחלף מפעיל לחץ גדול יותר על הכבל, הוא שוחק אותו מהר יותר לעומת מתח בזרם ישר. במדינה שרוב הכבלים שלה מותקנים מתחת לאדמה, יש נדרש פתרון אחר להחלפת סוג הזרם ולשם כך נדרשים משאבים רבים בתחום ההנדסה האזרחית, וזו נקודה מכריעה. לפיכך, שחיקת הכבלים בזרם ישר היא נמוכה וכתוצאה מזה מצמצת בלאי וגם חוסכת באנרגיה.

על מנת לדמות את הובלת האנרגיה באמצעות תהליך חדש זה, ממשלת גרמניה החליטה לבצע מחקר. המוצרים שלנו נבחרו ל”הוכחת היתכנותם” (Proof of concept), בין 7 ל-20 קילו וולט, 576 קילו וואט, בעוצמה קבועה, אתגר טכנולוגי אמיתי המורכב משלושה מפרצים כפולים בגודל 19 אינץ’ 42U ומווסתים על-ידי קונסולה יחידה.

פרויקט נוסף – פרויקט LMJ(Laser MégaJoule)

פרויקט זה נערך בחסות הוועדה הצרפתית לאנרגיה אטומית (CEA) ויצא לפועל בתהליך התיעוש באמצעות חברת Thalès.

512 מטעני הקבלים שלנו במתח גבוה של 24 קילו וולט/9 קילו ג’אול, הנשלטים באמצעות ממשק סיב אופטי RS232, מספקים את האנרגיה הנדרשת לבנקי עומס האנרגיה של הפרויקט.

176 קרני הלייזר משחזרות את תנאי ההתמזגות הגרעינית עבור יישומים צבאיים ואזרחיים. כל לייזר מספק אנרגיה של 15 קילו ג’אול בספקטרום של גלי האינפרה אדום ו-7.5 קילו ג’אול בספקטרום של גלי האולטרה סגול. האנרגיה הכוללת לבנק עומס אחד גדולה ממגה ג’אול אחת.

מוצר מיוצר: 24 קילו וולט/9 קילו ג’אול עם קוטביות חיובית, בקרת RS232 באמצעות סיבים אופטיים.

כמות הייצור: 512 יחידות.

מעבדת ברק (Airbus טולוז)

מטוס נפגע מברק בממוצע פעם בשנה. לכן הכרחי להיות מסוגלים לדמות ולהעריך את התנהגות כל המערכות הראשיות והמשניות, ואיזו הגנה עומדת לרשותנו מול תקיפות אלקטרומגנטית. מכאן נולד הצורך לשחזר ברק בסביבה מבוקרת. במעבדה זו מטעני הקבלים שלנו יכולים לטעון מטענים של חברת Marx המפיקים יותר ממיליון וולט, ומאפשרים לייצר ברק זה.

מוצר מיוצר: 100 קילו וולט/20 קילו ג’אול עם קוטביות הפיכה.

סינכרוטרון וציקלוטרון

פיתחנו מחוללי מתח גבוה למודולטורים לתדרי רדיו קליסטרון עם הספק> 40 קילו וואט. בין 4 ל-20 קילו וולט עבור מרכזי המחקר הגדולים בעולם למאיצי חלקיקים לינאריים, סינכרוטרון וסיקלוטרון.

דוא”ל: office@hvconcept.co.il | טלפון: www.hvconcept.co.il | +972.747.26.81.5


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות