חדשות היום

פתרונות NVMe SSD ו- NVMe-oF חדשים של Western Digital מספקים בסיס לדור הבא של תשתיות Agile

החברה מעשירה את ליין מוצרי הדטה בייס שלה, באמצעות מערכות Ultrastar® DC S N840מבוססות פלטפורמות NVMe SSD, OpenFlex D’ata24 NVMe-oF וכן בקרי אחסון RapidFlex – על מנת להרחיב את הערך המוצע על ידי פתרונות NVMe למארגי אחסון משותפים ומבוזרים

חברת Western Digital מציגה פתרונות חדשים המספקים בסיס ויסודות לדור הבא של תשתיות נתונים. הפתרונות מתוכננים סביב מערכות אחסון Ultrastar NVMe™ SSD וזוכים להאצה נוספת בעזרת NVMe-oF. יכולות החדשנות ושילוב המערכות של החברה, החל מרכיבי זיכרון NAND Flash ועד לפלטפורמות אחסון, מאפשרים להציג את Ultrastar DC SN840 NVMe SSDs בעל היציאה הכפולה (dual-port) ואת בקרי RapidFlex NVMe-oF controllers כפתרונות העומדים כל אחד בפני עצמו – אותם ניתן לשלב יחד על מנת ליצור פלטפורמת אחסון חדשה – OpenFlex Data24 NVMe-oF Storage Platform. הפתרון החדש מהווה מארז משולב של אחסון פלאש בקנה מידה רחב, JBOF (Just a Bunch (of Flash תוך שהוא מרחיב את הערך המוצע על ידי סביבת NVMe ומאפשר לתמוך במספר גדול של שרתים על גבי רשת אתרנט בהשהיה נמוכה. הפתרונות החדשים מרחיבים באופן משמעותי את סל המוצרים של Western Digital המיועדים למרכזי עיבוד נתונים, תוך שהם מסייעים ללקוחות לעבור ולהשתמש בכונני NVMe SSD ולארכיטקטורות אחסון משותף מתקדמות יותר, על מנת לעמוד בדרישות של יישומים עתירי ביצועים ועומסי עבודה כבדים במיוחד.

בכלכלה העולמית הנוכחית, כל מיקרו-שניה חשובה וקובעת. מרכזי ענן נתונים ארגוניים הפועלים בקנה מידה גדול במיוחד עובדים בהתמדה על מנת לסלק צווארי בקבוק, ולאפשר ביצועים ללא פשרות וזמינות יישומים חיוניים – תוך שהם עומדים במקביל גם בדרישות ההתמודדות עם צמיחה חסרת תקדים בכמויות הנתונים. כל אלה, מובילים יותר ויותר לקוחות לאמץ פתרונות NVMe ו- NVMe-oF בקצב ומואץ. חברת ניתוח השוק IDC צופה כי ארגונים המפעילים היפר-מערכות, יצרני OEM וארגונים משתמשי קצה ימשיכו במעבר מממשקי SATA ו- SAS מסורתיים – בעוד ממשקי NVMe מצויים בנתיב צמיחה העתיד להוביל אותם להגיע ליותר מ- 55% מכלל יחידות ה- SSD שיסופקו לארגונים כבר השנה. קצב הצמיחה השנתי הממוצע בשימוש בממשקי NVMe בשנים 2018-2023 צפוי לעמוד על 38%.

לדברי ג’ף ינוקוביץ, (Jeff Janukowicz), סגן נשיא IDC, “עתיד ה- Flash הוא ללא ספק NVMe: הכל עניין של מהירות, יעילות, קיבולת, ואפשרות הרחבה במבנה עלויות תחרותי. NVMe-oF לוקחים את כל אלה אל השלב הבא. יישומים רבים בעלי ביצועים גבוהים הפכו במהירות לעמוד השדרה של פונקציות מפתח עסקיות, ואנו יכולים לצפות כי התהליך הזה ירחיב עוד יותר את השימוש ב- NVMe במרכזי עיבוד נתונים של ארגונים כלל-עולמיים. ההיסטוריה הארוכה של Western Digital בכל הנוגע לחדשנות בסביבת NAND Flash, וסל המוצרים המשולב של כונני NVMe SSDs ופתרונות חדשים למארגי נתונים כוללים, מציבים

את החברה בעמדה טובה המאפשרת לה לסייע ללקוחות לאמץ באופן מלא את סביבת NVMe ולהפיק את המירב מנכסי האחסון שלהם.”

Ultrastar DC SN840 Data Center NVMe SSD

הכונן עתיר הביצועים Ultrastar DC SN840 Gen3.1 NVMe SSD מבסס את מעמדה המוביל של Western Digital בתחום הארכיטקטורה כפולת היציאות (dual-port), תוך הצגת הדור השלישי של פתרונות מתוצרת החברה בקטגוריה הזאת – הכולל לראשונה בקר NVMe משולב ע”ג לוח האם, תוכנה ייעודית המשובצת בהתקן חומרה וטכנולוגיית 3D TLC NAND בת 96 שכבות. Ultrastar NVMe SSD החדש מאפשר ללקוחות ארגוניים לעבור באופן שקוף מסביבת SATA ו- SAS אל סביבת NVMe. הוא מספק ביצועים תחרותיים של עד 780K/250K בפעולות קלט-פלט של קריאה/כתיבה לשנייה (IOPS), ונפח אחסון כולל של 15.36TB במארז U.2 15mm. אוסף היכולות המקיף שלו לעבודה בסביבה כלל-ארגונית כולל עמידה ברמות 1 ו- 3 של DW/D, הגנה מלאה במצבי נפילת זרם, והצפנה מסוג TCG. כהכנה לעתיד, הכונן מהווה פתרון אידיאלי למספר גדל והולך של יישומים קריטיים הדורשים ביצועי קריאה-כתיבה גבוהים ועבודה בעומסים מעורבים, השהיה נמוכה וזמינות של יציאות כפולות. הוא מיועד לסביבות דוגמת מחשוב עתיר ביצועים (HPC), ענן, בסיס נתונים SQL/NoSQL, וירטואליזציה (מכונות וירטואליות או מכולות תוכנה), בינה מלאכותית ולמידת מכונה, כמו גם ניתוח נתונים.

לדברי פול בלוך (Paul Bloch), נשיא DDN ושותף בייסוד החברה, “כמובילה בתחום האחסון עתיר הביצועים, בינה מלאכותית ו- big data, DDN נדרשת לעמוד בחזית טכנולוגיות האחסון. למזלנו, יש לנו שותף חדשני בדמות Western Digital, המספק פתרונות פלאש מבוססי NVMe המאפשרים הפקת ביצועים מרביים מהמערכות, כך שאנו מסוגלים להציע ללקוחותינו האצה משמעותית בביצועים. אנו מצפים ליישום מערכות Ultrastar DC SN840 NVMe SSD במסגרת הפתרונות שלנו”.

 

פלטפורמת אחסון OpenFlex Data24 NVMe-oF

בעוד אחסון NVMe מבוסס פלאש מספק ביצועים גבוהים במיוחד למרכזי נתונים הפועלים בסביבות מסורתיות של DAS, SAN ו- NAS, התשתיות המסורתיות במרכזי עיבוד הנתונים עלולות להגביל ניצול מלא של הפוטנציאל הזמין בסביבת NVMe SSD: להוביל לתת-שימוש במשאבי האחסון היקרים, לעבודה במאגרי נתונים בלתי יעילים, ולעלויות יקרות. OpenFlex Data24 מסייע בהתמודדות עם האתגרים האלה, באמצעות אפשרות השימוש בכל רוחב הפס של Ultrastar NVMe SSD – ושיתופו בין מספר גדול של שרתים על גבי מארג רשת איתרנט בהשהיה נמוכה –כאשר כביכול משאבי האחסון האלה קשורים לערוץ PCI בתוך כל אחד משרתי x86. כך, מובטחת גמישות גדולה יותר למנהלי מרכזי עיבוד נתונים בכל הנוגע להרחבת הקיבולת המוקצית למערכות השונות, ובשימוש יעיל באחסון פלאש נפרד מהשרתים עצמם על מנת להשיג ביצועים גבוהים יותר לטובת עומסי העבודה התובעניים ביותר.

OpenFlex Data24 תומך עד 24 כונני Ultrastar DC SN840 NVMe SSD הניתנים להחלפה חמה, ומספק קיבולת אחסון משותפת של עד 368TB במארז 2U קומפקטי ההופך אותו אידיאלי להרחבת האחסון לשרתים ובסביבות אחסון המוגדר תוכנה SDS המורחבות אל מחוץ לשרתים עצמם. התכנון ההוליסטי של המערכת משלב גם בקרי RapidFlex NVMe-oF המותאמים לעבודה בסביבת RDMA, הכל על מנת לאפשר קישוריות חסרת תחרות תוך צריכת זרם נמוכה, ולחבר באופן ישיר עד שישה שרתים בתקשורת 100Gb Ethernet ללא צורך במתג חיצוני. בקרי RapidFlex מספקים השהיה נמוכה מ- 500 ננו-שניות, לפלטפורמות הצפויות לעבוד בקצב של עד 13 מיליון פעולות קלט-פלט בשנייה, או 70GB/s כאשר מוסיפים עד שישה בקרי רשת ל- OpenFlex Data24.

OpenFlex Data24 בנוי על מנת לספק זמינות גבוהה ואמינות ברמה הנדרשת במערכות כלל-ארגוניות. ניתן לקשר ולחבר אותו כאחסון משותף במסגרת תשתיות עתיקות ביצועים, או כמשאב עצמאי במערכות אחסון וירטואלי. הפלטפורמה עובדת בשילוב מלא עם סביבת OpenFlex F-series, שהיא התשתית הפתוחה הניתנת להרכבה ועובדת במנותק משרת בודד (CDI) היחידה בעולם.

לדברי יוסוף ג’מאל, Yusuf Jamal)), סגן נשיא בכיר בחטיבת הפלטפורמות העסקיות של Western Digital, “מעולם לא היו תשתיות הנתונים כה חיוניות בכלכלה העולמית, כפי שהן כיום. כספק מוביל של תשתיות נתונים חיוניות, המשימה שלנו היא לסייע לארגונים בבניית ארכיטקטורת הדור הבא של מרכזי עיבוד נתונים, שיתמכו ביישומים עסקיים קריטיים ובעומסי עבודה הזקוקים לרוחב פס, בקנה מידה גדול. מעמדה המוביל של Western Digital בתחום ה- NAND Flash, כוננים קשיחים בקיבולת גבוהה, ותמיכה וטכנולוגיות – מהווה עתה בסיס עליו נשענים לקוחות יותר מאי-פעם. אנו מחויבים באופן מלא לסייע לחברות לעבור לסביבת NVMe ולהיכנס לעולם חדש של ארכיטקטורות הניתנות להרחבה ולבניה גמישה, באופן המאפשר להפיק ערך מירבי ממשאבי אחסון הנתונים”.

סדרת Ultrastar DC SN840 NVMe SSD תהיה זמינה החל מחודש הבא. OpenFlex Data24 NVMe-oF Storage Platform מתוכננת לאספקה בסתיו, ותלווה באחריות לחמש שנים. בקרי RapidFlex NVMe-oF זמינים לאספקה מיידית.


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות