קרן טרה ונצ’ר פרטנרס מכריזה על תחרות NexTerra ליזמים המתמקדים בפיתוח טכנולוגיות בר קיימא

התחרות מיועדת לסטארט אפים מבטיחים שעוסקים בפיתוח טכנולוגיות המיטיבות עם האדם והסביבה

הזוכה יזכה בפרס כספי וחבילת שירותים עסקיים בשווי כולל של
למעלה מ-50,000 דולר והצעה מקרן טרה להשקעה של מיליון דולר

קרן טרה ונצ’ר פרטנרס פתחה את ההרשמה לתחרות NexTerra, עבור סטארטאפים מבטיחים המפתחים טכנולוגיות שמיטיבות עם האדם והסביבה כגון, קלינטק וקיימות, בריאות, אגריטק, תחבורה, דיגיטציה של תעשיות מסורתיות, ועוד – תחומים הנחשבים למועדפים להשקעות במיוחד בימים אלו בהן העולם התעורר לצורך בשינוי סדרי העדיפויות, וזאת בהתאמה למטרות ה SDG (פיתוח בר קיימא) של האו”ם.

ההרשמה נפתחה אתמול (31.5) ועד לתאריך 30.6 בלינק הבא: www.nexterrachallenge.com. שלב חצי הגמר יהיה באמצע יולי, וההכרזה על הזוכה צפויה להיות באירוע שמתוכנן ל-23.7.

החברה הזוכה תזכה באפשרות למו”מ עם קרן טרה להשקעה של מיליון דולר. בנוסף, יוענק פרס כספי של 5,000 דולר מקרן טרה וכן חבילת שירותים עסקיים בשווי כולל של למעלה מ-50,000 דולר מהחברות המובילות בארץ. מדובר בשירותים הנדרשים לכל סטארט אפ כגון: שירותי פטנטים על ידי חברת ריינהולד-כהן; שירותי מחקר ופיתוח על ידי חברת ארן; שירותי עיצוב תעשייתי על ידי חברת Taga; שירותי ייעוץ אסטרטגי ויחסי ציבור בישראל ובחו”ל על ידי חברת “רימון-כהן”; שירותים משפטיים על ידי משרד עו”ד שבלת ושות’; שירותי מיתוג ושיווק דיגיטלי על ידי חברת Oktopus; שירותי Storytelling וחבילת חומרים להצגה למשקיעים ע”י חברת Holaland; וחבילת ליווי וסיוע על ידי יחידת המידע והמודיעין העסקי במכון היצוא. בנוסף, אמזון ווב סרוויס AWS תעניק לכל המשתתפים תשתית שירותי ענן (לפי תוכנית AWS Activate לסטארט אפים).

חבר השופטים יורכב מנציגי קרן טרה ונציגי החברות השותפות לתחרות.

ד”ר הרולד וינר, שותף מייסד קרן טרה: “כקרן השקעות מובילה, הכוללת גם חממה ביקנעם, זיהינו את הקושי של חברות הסטארטאפים לגייס כסף בימים אלו. החלטנו ליזום את התחרות כמענה לאפקט הקורונה ועל מנת לתמוך במיזמים חדשים שיעזרו בשינוי סדרי העולם שאנשים מבינים היום שנדרשים לאור תקופה מאתגרת זו. אנו בטוחים כי חברות סטארט-אפ רבות המפתחות טכנולוגיות חדשניות בתחומים שמיטיבים עם האנושות ועם העולם יוכלו להפיק תועלת מכך ולזכות גם בהשקעה כספית נדיבה וגם בליווי מקצועי ממיטב החברות בשוק, המשתפות פעולה בתחרות זו”.


תמונת כותרת: מימין – הרולד ויינר ואסטורה מודנה מייסדי קרן טרה

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות