חדשות היום

מארוול משיקה את משפחת הרכיבים המתקדמת ביותר עבור מתגי תקשורת לארגונים העובדים בפס רחב

הרכיבים החדשים שייכים לקווי המוצרים Prestera ו-Alaska ומציגים יכולות חדשות באבטחה מהתקפות סייבר, יצוא נתונים לבינה מלאכותית, הגדלת רוחב פס וביצועים הנדרשים לרשתות ארגוניות מכל הגדלים.

גיא אזרד, מנכ”ל מארוול ישראל: “המוצרים החדשים שלנו, מעניקים את הפתרון המתקדם, החדשני והמאובטח לשימוש במגוון רחב של תחומי משק ותעשייה, ותוך תמיכה בשירותים מבוססי בינה מלאכותית”

חברת מארוול משיקה שורת פתרונות גישה, שילוב רשתות, מתגי אתרנט לתשתית הרשת ופתרונות ברמת השכבה הפיזית (PHY), המאפשרים העברה מאובטחת ויעילה של נתונים ברשתות ארגוניות. סל המוצרים החדש נבנה כך שהוא יוכל להתמודד עם הדרישות המיוחדות לארגונים, הכוללים יישומים ניידים ויישומי ענן המרחיבים את גבולות סביבת הקמפוס הארגוני המסורתי. מדובר בהישג משמעותי לחטיבה העסקית של המתגים, הפועלת ברובה מישראל, אשר פיתחה את סל המוצרים החדש לשוק הגלובאלי.

מחלקות מידע בארגונים מתמודדות כיום עם המשימה של אספקת חוויה שקופה – לרבות תמיכה בעבודה מרחוק בהיקפים גדלים בהתמדה – ללא הפרעות, באיכות טובה ובפס רחב הנדרשים לווידיאו ולשיתוף תכנים בצורה מאובטחת. פתרונות המיתוג האחוד של מארוול מסדרת Prestera והתשתיות בשכבה הפיזית מדגמי Alaska מתוכננים מן היסוד על מנת להציע טלמטריה המספקת תובנות חשובות אודות פעילות התעבורה ברשת, בינה מלאכותית משולבת ומנהלת את המערכת בהתאמה לזרימת הנתונים בפועל, ובכך ביצועים ניתנים למדרוג ,הרחבת יכולות השליטה ברשת וטכנולוגיות אבטחה מתקדמות, המציבות ביחד רף חדש בעולם המיתוג.

קו המוצרים המקיף, בקצבים של GE, 2.5GE, 5GE, 10GE, 25GE, 100GE, ו-400GE, מתוכנן על מנת להתאים למגוון רחב של ארכיטקטורות רשת בקצבים שונים, ולתמוך בארגונים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. קו המוצרים החדש מורכב מארבעה מתגי אתרנט מסדרת Prestera, בשילוב רכיבים מתאימים ברמת השכבה הפיזית המוצעים במסגרת סדרת Alaska, על מנת להציע פתרון חדשני  לארגונים העוברים לרשתות אתרנט רבות גיגה-ביטים, ולאפשר פריסת תקשורת Wi-Fi 6 ו- 5G. מערכת הניהול החכם של עומסי עבודה, אותה מציעה מארוול, מאפשרת אופטימיזציה של עיבוד הנתונים כבר בנקודת הגישה לרשת או סמוך אליה, באופן המצמצם את דרישות רוחב הפס בעבודה בענן היברידי. טלמטריה חכמה מנהלת תהליכי אוטומטיזציה ומפיקה תחקור אנליטי של אירועים. כלי אבטחה מתקדמים מספקים הגנה מקיפה לרשת מפני איומים הולכים ומתרבים. על מנת לתמוך בשימוש במערכות האלה ביישומים חדשים בעולמות הקמעונאות, הייצור, תעשיית התיירות והאירוח, עולם הפיננסים ותחום החינוך, בנויה משפחת המתגים של מארוול במתכונת המאפשרת עבודה גמישה במיוחד ותוך הצעת מגוון עשיר של תכונות ויכולות, לטובת הצרכים העתידיים של הרשתות האלה.

גיא אזרד, מנכ”ל מארוול ישראל וסגן נשיא מארוול לתחום מערכות מיתוג רשת: “הצמיחה הגדולה בכמויות הנתונים, הציפיות הגבוהות של משתמשים והדרישות החדשות בתחומי האבטחה יוצרות לחץ עצום על תשתיות רשת קיימות, ובסופו של דבר גם על ארגוני מערכות המידע המנהלים את התשתיות האלה. יותר משני עשורים של חדשנות בתחומי הרשת, הובילו לתכנון המתגים החדשים ופתרונות השכבה הפיזית שלנו באופן המאפשר הקמה של רשתות מתקדמות יותר, אמינות ומאובטחות, לשימוש במגוון רחב של תחומי משק ותעשייה, ותוך תמיכה בשירותים מבוססי בינה מלאכותית הנולדים בזכות תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים.”

רכיבי הסיליקון המאובטחים, התומכים בהרצת תוכנה במתכונת agile ובעבודה בסביבת ענן, מקדמים תהליכי אוטומטיזציה ואימוץ טכנולוגיות רשת מתקדמות. טווח המדרוג והיכולות של הרכיבים האלה עונים לצורך הגדל בהתמדה ברוחב פס נוסף, מבטיחים המשכיות עסקית ומאיצים את תהליכי האספקה של חוויית רשת איכותית במיוחד. ארכיטקטורת מיתוג הנתונים המעודכנת של Prestera, המשלבת יחידות עיבוד ניתנות לתכנות ומשאבי מחשוב, מספקת הגנה ושימור עתידי של השקעות קיימות, עם ההיערכות לגמישות הנדרשת לתמיכה בשימושים עתידיים.

לדברי Sameh Boujelbene סגן נשיא בכיר למחקר שוק בחברת הייעוץ Dell’Oro Group: “הגידול התלול בשימוש בציוד אינטרנט של הדברים (IOT) ומיזוג הקישוריות האלחוטית אל תוך רשתות התקשורת, מוביל למומנטום בעולם מיתוג הרשתות הארגוניות מעבר לקמפוסים המסורתיים, בכיוונים של הרחבת הפריסה לצורך אבטחת גישה נוחה במערכות תשתית חכמות הפועלות בקצות הרשת. פריסה כזאת יוצרת דרישות חדשות במונחים של אבטחה, ניתוח אנליטי, נראות רשת ואוטומטיזציה של משימות הניהול. סל מוצרי Prestera החדשים של מארוול מסייע בהתמודדות עם הדרישות האלה.”

סל המוצרים המקיף של מתגי Prestera ופתרונות השכבה הפיזית ממשפחת Alaska מקדם את הטרנספורמציה הדיגיטלית של רשתות ארגוניות, באמצעות הצגה של פתרונות אחודים המשלבים תוכנה וחומרה, ומאפשרים גישה נוחה אל ליבת הרשת – תוך תמיכה במגוון רחב של ארכיטקטורות, קצבים, צפיפות תעבורה וקנה מידה כולל. הטכנולוגיות של מארוול מספקות את התשתיות הנדרשות בתחומי נראות הרשת, שילוב בינה מלאכותית במשימות הניהול, ואבטחה כוללת.

TrackIQ – מספקת נראות כוללת וניתוח אנליטי המציג המלצות לפעולה, באמצעות טלמטריה מדויקת בקצב תעבורת התקשורת עצמה, לרבות זיהוי גלישת נתונים, פעילות חריגה ותקינות רכיבים.

NetIQ – מאפשר עיבוד חכם של נתונים בקצות הרשת, בניית יישומי בינה מלאכותית, יכולות התאוששות עצמית והסתגלות עצמית לתנאי העבודה.

SecureIQ – מציע אבטחה משולבת ברשת על מנת להגן על החומרה ותוכנת הרשת מאיומים קיימים וחדשים. המתגים משלבים יכולות אתחול מאובטח ומנוע אבטחה בתקן IEEE 802.1AE Media Access Control Security (MACsec) על מנת להציע אבטחה מבוססת הצפנה לתעבורת אתרנט העוברת בכל היציאות הפונות אל הרשת.

ביצועים

משפחת המוצרים החדשים מאפשרת תקשורת בטכנולוגיה המאפשרת שינוי מהירות הקו בהתאם לרוחב הפס הנדרש mGig)) לנקודות גישה לרשת בתקן Wi-Fi 6 ולטובת מכשירי קצה מהירים. סל המוצרים מספק את היכולות האלה לרוחב כל הרשת, על מנת לעמוד בעומסי עבודה הולכים וגדלים ובמגמת המעבר לעבודה בענן ודרישות רוחב הפס הנולדות כתוצאה ממנה, הכל על מנת להבטיח ביצועי רשת והמשכיות עבודה בלתי מופרעת.

הדור החדש של המתגים הארגוניים כולל ערכת פיתוח יישומים (SDK) המאפשר לה לתמוך בממשקי תעשייה סטנדרטיים, ובקוד פתוח, על ידי כל יצרני ציוד הרשת. כמו כן היא מאפשרת אפשרות מעבר נוח בין מבחר פתרונות סיליקון. מארוול ממשיכה בתמיכה מקיפה במגוון רחב של סביבות פתוחות Opensource דוגמת DENT של ה-Linux Foundation, SONiC של ה-Open Compute Project, לצד מגוון רחב של פתרונות רשת המוצעים על בסיס מסחרי, לרבות מערכות התוכנה של מארוול עצמה.

סל המוצרים כולל מערכות ברמת השכבה הפיזית, Ethernet PHY, בקצבי תעבורת נתונים של 10Gbps עד 400Gbps. רכיבי ה-PHY עבור כבלי נחושת מובילים בתחומם בכל הנוגע לביצועים, לעמידות ולצריכת זרם נמוכה, בעוד הרכיבים האופטיים מספקים ביצועי SerDes, גמישות והצפנת MACsec גם בעבודה בקצבי נתונים גבוהים במיוחד. התוספות החדשות למוצרים לרשתות המחוברות בעזרת כבלי נחושת מותאמות במיוחד לעבודה בקצבים של 2.5Gbps ו-5Gbps הנדרשים לתקשורת אלחוטית בפרוטוקול Wi-Fi 6. הרכיבים תומכים בכבלי Cat5e לטווח של 230 מ’ בקצב עבודה של 2.5Gbps, הנדרשים לפריסה של נקודות גישה מעבר לטווח החיווט הקיים בבניין.

זמינות

דוגמאות של שבבי Alaska X5243P PHY זמינות לאספקה. Alaska E1780, X3540   ו- E2540 PHYs זמינים בייצור סדרתי בכמויות גדולות. דוגמאות של מתגי Prestera DX4500, DX3500 ו- DX2500 תהיינה זמינות בהמשך השנה.


בתמונה: גיא אזרד, מנכ”ל מארוול ישראל וסגן נשיא מארוול לתחום מערכות מיתוג רשת (קרדיט: שלומי יוסף).

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות