International Wholesale Services Telefonica (TIWS) בוחרת בגילת לפרויקט פס רחב ותמסורת סלולרית בארגנטינה

המומחיות של גילת ונוכחותה באמריקה הלטינית, לצד השותף המקומי שלה, Planex, אפשרו אספקה מהירה במהלך התקופה המאתגרת שכופה מגפת ה- COVID-19

פתח תקווה, ישראל, ביולי 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי נבחרה על ידיTelefonica International Wholesale Services (TIWS), חברת בת של קבוצת Telefonica, לפרויקט תקשורת לוויינית בארגנטינה הכולל אספקת שירותי פס רחב ותמסורת סלולרית באזורים מרוחקים. המומחיות של גילת ונוכחותה באזור יחד עם השותף המקומי, Planex, אפשרו אספקה מהירה במהלך התקופה המאתגרת בעקבות מגפת ה-COVID-19.

הפלטפורמה הרב-שירותית של גילת, ה-SkyEdge II-c, נבחרה בזכות יכולתה לביצוע התאמות בהתאם לצרכיו העסקיים והטכנולוגיים של הפרויקט. בפרויקט הנוכחי בארגנטינה, גילת ביצעה התאמות לדרישותיה של TIWS בזמן שיא. גילת הצליחה להתגבר על המכשולים אשר נבעו ממגפת ה- COVID-19 ולספק בתוך מספר שבועות את רשת ה- SkyEdge II-cו-1700 טרמינלי לווין VSAT.

גילת מספקת יתרון משמעותי באמריקה הלטינית בזכות נוכחותה באזור ומומחיותה, לצד שותפויות מקומיות חזקות ומבוססות והשקעות עבר אשר מאפשרים זמן אספקה מהיר לשוק והפחתת סיכונים.

“גילת הינה שחקנית אזורית וותיקה וספקית של TIWS ואנו מרוצים מזמן האספקה המהיר שלה בארגנטינה בתמיכת השותף המקומי, Planex, בייחוד במהלך תקופת המגפה”, אמר גוסטבו ארדיטי, מנהל יחידת עסקי הלוויין ב-TIWS. “TIWS תפרוס את הפלטפורמה של גילת אשר תשרת את צרכנו לאספקת פס רחב באזורים מרוחקים ומתן שירותי תמסורת סלולרית באמצעות לווין”.

“אנו שמחים שנבחרנו על ידי TIWS לספק במהירות את הרשת הנדרשת ואת ציוד ה-VSAT העונים על הדרישות הספציפיות ועל כך שהתגברנו על האתגרים שנגרמו עקב המגיפה הנוכחית” אמר טוביאס דזורדי, סמנכ”ל אזור אמריקה הלטינית בגילת. “עסקה זו משקפת את מוכנותה של גילת לתמוך בצוותים המצוינים של Telefonica ברחבי העולם בכדי להתמודד עם הדרישות הגלובליות הניצבות בפניהם “.


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות