חדשות היום

מגל מדווחת על זכייה בחוזה לאבטחת אתרים צבאיים בהיקף של 6.5 מיליון דולר

מערכות האבטחה האלקטרוניות ההיקפיות שיסופקו במסגרת ההסכם כוללות יכולות גילוי היקפי, מעקב בווידיאו, בקרת גישה, מערכות הגברת שמע ומערכות שליטה ובקרה

יהוד, ישראל 12 באוגוסט 2020 חברת מגל מערכות בטחון (נאסד”ק: MAGS), ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות ומוצרים משולבים לאבטחה פיזית, בווידיאו ולבקרת גישה, כמו גם ניהול אתרים קריטיים, מודיעה היום כי חטיבת Senstar נבחרה לספק ציוד וידע במטרה לאבטח אתרים צבאיים הנפרסים ברחבי העולם.

Senstar תספק אבטחה פיזית, גילוי היקפי, מעקב בווידיאו, בקרת גישה, מערכות הגברת שמע, וציוד ומערכות שליטה ובקרה נלווים. המערכת האלקטרונית לגילוי היקפי של Senstar תרחיב את האבטחה של אתרים קיימים. היקף ההסכם הינו 6.5 מיליון דולר, וביצועו צפוי להסתיים במחצית השנייה של 2021.

מר דרור שרון, מנכ”ל מגל, אמר: “הסכם משמעותי זה מהווה עדות לבידול הטכנולוגי ולהיצע מוצרי Senstar לפתרונות אבטחה הניתנים לפריסה. המכרז שנוהל היה תחרותי וכלל דרישות לציוד יציב וליכולת הרחבתו באופן מודלורי, באמצעות טכנולוגיה מתוחכמת הניתנת להרכבה, חיבור ופירוק במהירות ובקלות ומספקת מענה בהתאם לפריסה ולמספר האנשים. זכייה זו מצביעה על חוזקה של הטכנולוגיה, המומחיות והתמיכה הטכנית של Senstar.”


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות