סבסוד של אלפי שקלים לטכנולוגיה הישראלית פורצת הדרך לעיוורים ולקויי ראיה

לקוחות ‘כללית מושלם’ יקבלו סבסוד בשווי אלפי שקלים לרכישת מכשיר

OrCam MyEye – טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית המעניקה עצמאות ומשפרת את איכות חייהם של עיוורים ולקויי ראיה ברחבי העולם

כללית וחברת אורקם חתמו הסכם שיתוף פעולה חדש, שיאפשר לראשונה ללקוחות ‘כללית מושלם’ לרכוש את טכנולוגית העזר המתקדמת של חברת אורקם הישראלית בסבסוד משמעותי: לקוחות כללית מושלם, הסובלים מעיוורון או מלקות ראיה ועונים לקריטריונים הרפואיים, יהיו זכאים לרכוש את מוצרי החברה ה-OrCam MyEye וה-OrCam MyReader, בהשתתפות עצמית מופחתת, שמשמעותה הנחה בשווי אלפי שקלים בהשוואה למחיר השוק.

OrCam MyEye, מוצר הדגל של אורקם, הינו מכשיר מבוסס טכנולוגיית ראיה מלאכותית, הנצמד לכל מסגרת משקפיים באמצעות מחבר מגנטי אשר מקריא באוזנו של המשתמש טקסט מכל משטח. המכשיר מאפשר קריאת טקסט מודפס או דיגיטלי, זיהוי פנים, מוצרים, שטרות כסף וסריקת ברקודים, ובכך מסייע בשיפור חייהם של עיוורים וליקויי ראיה. זוהי טכנולוגיית העזר הלבישה היחידה שמופעלת על ידי תנועת אצבע אינטואיטיבית או מעקב אחר מבטו של המשתמש, ללא צורך בסמארטפון או חיבור Wifi, ובכך מובטחת הגנה על פרטיות המשתמש.

המהלך הוא חלק מסדרה של פעולות שמקדמת בשנים האחרונות כללית להטמעת חדשנות טכנולוגית בשירותי הרפואה שלה, עם דגש על חדשנות ישראלית.

מכללית נמסר: אנו שמחים להנגיש טכנולוגיה פורצות דרך זו למטופלים שלנו באמצעות כללית מושלם ולשתף פעולה עם חברה כמו אורקם המהווה חוד החנית של החדשנות הישראלית.

מחברת אורקם נמסר: שיתוף הפעולה מנגיש את הטכנולוגיה לעוד אלפי לקויי ראייה ועיוורים בישראל וזו מבחינתנו גולת הכותרת במהלך הזה. אנו שמחים מאוד שקופת החולים כללית בחרה בטכנולוגיות הבינה המלאכותית של אורקם, ומסייעת בהגשמת החזון המשותף שלנו לסייע למעגל רחב של אנשים הסובלים מעיוורון ולקות ראייה. הטכנולוגיה מסייעת לאנשים עם לקויות בהתמודדות עם אתגרי היום יום, ובכך מעניקה עצמאות ומסייעת להשתלב באופן מיטבי בחברה ובתעסוקה. אנו מאמינים שנמשיך ונחזק את הפעילות המשותפת שלנו גם בהמשך להגשמת מטרות אלו.

חברת אורקם הוקמה בשנת 2010 על ידי פרופסור אמנון שעשוע ומר זיו אבירם, מייסדים ומנכ”לים משותפים בחברה, עם החזון לרתום את כוחה של הראייה המלאכותית לסייע לשנות את חייהם של אנשים הסובלים מלקויות שונות ברחבי העולם. אורקם היא חברה מובילה בפיתוח טכנולוגיות לבישות מבוססות ראיה ממוחשבת ובינה מלאכותית, שנועדו לספק עצמאות לעיוורים, לקויי ראייה, מתקשים בקריאה, כבדי שמיעה ואוכלוסיות נוספות. ה-OrCam MyEye  זמין בעשרים וחמש שפות ובלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם, ומעניק עצמאות לעשרות אלפי אנשים ברחבי העולם.

כללית, קבוצת הבריאות הגדולה בישראל,  חלוצה בתחום הרפואה מרחוק ובאימוץ טכנולוגיות חדשניות. לכללית מעטפת שירותים דיגיטליים המעניקים  חווית טיפול ושירות רפואי שניתן לקבל  בכל מקום ובכל זמן. ‘כללית’ מציעה ל- 4.6 מיליון לקוחות שירותי ייעוץ און ליין ברפואת משפחה, רפואת ילדים ורפואת עור  לצד שירותי אבחון מרחוק (באמצעות מכשיר TYTO), שירותי מעבדה עד הבית,  שירותי און-ליין בבתי חולים, בתחום הרפואה המשלימה ועוד.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות