חדשות היום

קיסייט משיקה פתרונות בדיקה עבור תקן USB4

הפתרונות החדשים מאפשרים אופטימיזציה של התכנון והתאימות לדרישות התקן החדש * תומכים בפיתוח מהיר של מוצרים תומכי תקן USB4 כולל בדיקות, ניפוי תקלות ואפיון

קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies) הודיעה על השקה של פתרונות חדשים התומכים בפיתוח מוצרים התואמים לתקן USB4. הפתרונות החדשים ממקסמים את הביצועים של רכיבי USB4, מבטיחים תאימות לתקן, ומאפשרים דיוק במדידות האותות ורמת נאמנות גבוהה של האות הנמדד.

קיסייט הינה שחקנית פעילה בעיצוב תקן הדור הבא USB4, הנכתב על ידי ארגון USB Implementers Forum (ר”ת USB-IF). החשיבות של התקן הינה בין השאר בזכות המגוון הרחב של מוצרים מפותחים בהתבסס על הדור הבא של טכנולוגיות ה-USB, כולל: טלפונים חכמים, מחשבים ניידים, מחשבים נייחים, טאבלטים ומצלמות דיגיטליות. USB4 הינו ממשק אינטואיטיבי להעברת תקשורת דיגיטלית, המבוסס על פרוטוקול Thunderbolt, ומציע יתרונות משמעותיים בתחומים כמו רוחב פס, חשמל והעברה של דאטה.

קיסייט מציעה את הפתרונות הבאים לעולמות USB4: תוכנות ייעודיות לבדיקות של משדרים (D9040USBC USB4 Transmitter Test Software) ומקלטים (N5991U40A USB4 Receiver Compliance Test Software) המבוססים על התקן החדש, ואשר מאפשרים בדיקה, איתור תקלות ואפיון של רכיבים מבוססי USB4; חומרה (N7019A USB Type-C Active Link Fixture) לניתוח סיגנל חשמלי Type-C ואיתור תקלות; ותוכנה (D9010 USBP USB4 Protocol Trigger and Decode), שרצה על גבי אוסילוסקופ, ומיועדת לניפוי שגיאות (Debug) לתוכן של סיגנלים חשמליים. הכלים הנוספים של קיסייט משלימים את היכולות לבדיקת תאימות ואינטראופרביליות מבוססים על מכשירי מדידה סטנדרטיים, הכוללים: אוסילוסקופ זמן אמת של קיסייט UXR; נתח רשת (Network Analyzer) של קיסייט; ומכשיר Bit Error Ratio Testers (BERT).

ג’ון קוטר, סגן נשיא בכיר, שיווק ואסטרטגיה לתחום ה-IP, בחברת Synopsys, ציין כי “כספקית היחידה בתעשייה של פתרון USB4 IP, חברת סינופסיס עושה שימוש בפתרון של קיסייט לבדיקה ואיתור תקלות במכשירים מבוססי USB4, זאת כדי לוודא שהמוצרים שלנו תואמים לדרישות התקן של USB-IF. כך אנו מאפשרים למהנדסים שלנו להקטין את הסיכונים הכרוכים בפיתוח מוצרים בעלי תאימות ופתיחות לתקן החדש.”

יואכים פרלינגס, סגן נשיא ומנהל כללי של קבוצת פתרונות הנטוורק והדאטה סנטר בקיסייט ציין כי, “ככול שנראה פריסה רחבה יותר של רשתות 5G ומיליארדים של מכשירים מקושרים, מפעילים של דאטה סנטרים ויצרניות מכשירים יהיו חייבות למצוא דרכים להבטיח שקצב העברת הנתונים יתכנס לדרישות של עלות, ביצועים וצריכת חשמל”. פרלינגס הוסיף כי “אנו מציעים פתרונות בדיקה ומדידות מקצה לקצה לחברות בתחום התקשורת, שיאיצו את הפיתוח והתכנון של רכיבים מבוססי USB4.”

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות