חדשות היום

מיקרונט מדווחת על הזמנה ראשונית והסכם מסגרת אסטרטגי בשלבי חתימה עם יצרנית משאיות בינ”ל לתקופה של עד 5 שנים

הרצליה, 29 בספטמבר 2020, מיקרונט בע”מ המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות מחשוב ומסופונים לניהול ציי רכב ועובדי שטח, מדווחת על קבלת הזמנה ראשונה מיצרנית משאיות בינ”ל מובילה בעולם, למוצרי הסמארט-האב (קופסה שחורה) והסמארט-טאב (טבלטים ייעודיים קשיחים) של החברה. הזמנה זו (בשלב זה בכמות מוגבלת) הנה חלק מהסכם הנמצא בשלבי חתימה לתקופה של 3 שנים לרכישת מוצרי הדגל של החברה עם ענקית אוטומוטיב אירופאית. ליצרנית המשאיות הבינ”ל אופציה להארכת ההסכם בתנאים דומים לתקופה של שנתיים נוספות. להערכת מיקרונט, להסכם מסגרת זה פוטנציאל משמעותי להגדלת הכנסות החברה.

הסכם זה יהווה התקשרות אסטרטגית ראשונה של מיקרונט עם חברת אוטומוטיב OEM מרכזית (יצרנית רכבים), אשר תומך בטרנד חדש של יצרניות הרכבים לספק שירותי טלמטיקה בעצמן. החברה האירופית הנה אחת מ-3 יצרניות המשאיות הגדולות באירופה, עם נתח שוק משמעותי בתחום משאיות ההובלה הכבדות באירופה (16 טון ומעלה) ובסה”כ ייצרה עשרות רבות של אלפי משאיות בשנת 2019.

הסמאר-טאב ( SmarTab8 ) הינו מכשיר ייעודי אשר כולל יכולות טלמטיקה מלאות, יכולות עיבוד חזקות, מערכת פתוחה וממשק משתמש טאבלטי במכשיר אחד. העובדה כי הוא מכיל יכולות אלו במכשיר בודד מהווה בידול משמעותי מיתר המכשירים בשוק זה, המאפשרת התקנה קלה ויחידה של המכשיר מספק יחיד ללא הידרשות להתקנות מרובות, תמיכה ומאמצי אינטגרציה בין מכשירים שונים. הסמארט-האב ( SmartHub ) הנה קופסה שחורה לרכב לצורך ניטור נתוני רכב, נהג ומיקום כחלק משירותי הטלמטיקה. מכשיר הסמארט-האב הינו אחד מן הקופסאות השחורות הבודדות הפועלות כמערכת פתוחה, אשר מאפשרת הוספת תכונות, יכולות ושירותים בצורה קלה ומהירה גם כשהמכשיר כבר מותקן ברכב ונמצא בשטח. מוצר הסמארט-האב הדור החדש, מבוסס על פלטפורמה משותפת למוצר המצלמה החכמה של החברה.

אלי אביבי, מנכ”ל מיקרונט: “אנו שמחים לדווח על הזמנה ראשונה והסכם אסטרטגי בשלבים סופיים שהנו בעל משמעות רבה עבור מיקרונט. אנו צופים כי המכירות יחלו ברבעון הראשון של שנת 2021. ההסכם מהווה הבעת אמון חשובה במוצרי הדגל של החברה מצדה של יצרנית משאיות בינ”ל מובילה. אנו מאמינים כי חל שינוי בגישת יצרניות הרכב הגדולות אשר מעוניינות לייצר זנב הכנסות ארוך יותר מול לקוחותיהם ושבכוונתן להציע שירותים נוספים לתקופות התקשרות ארוכות יותר. שינוי גישה שכזה, מהווה הזדמנות עבור פתרונות מיקרונט, אשר ניצבת בצומת אסטרטגי, ככל שיצרניות נוספות ירצו לצייד את ציי הרכב שלהן בפיתרונות טכנולוגיים מתקדמים. אנו מאמינים כי הסכם זה עשוי להוביל להסכמים דומים נוספים.”

אביבי הוסיף כי “החל מחודש מרץ מיקרונט ביצעה שורה של צעדי התייעלות בהתאם לצורך להתמודד עם התוצאות העסקיות של החברה שהושפעו בין היתר מהתפשטות נגיף הקורונה אשר גרם לחוסר וודאות והקפאת יכולות הייצור של חלק מספקי החברה לתקופה מסוימת. כמו כן, בהתאם להודעות החברה, לאחר שקיבלנו את האישורים מרשות התקשורת הפדרלית של ארה”ב ואישור האיחוד האירופי לשיווק מוצר מצלמת Enhanced SmartCam, מיקרונט החלה לפעול בשוקי היעד לשיווק מוצר חדשני זה, אשר יחל פיילוט ע”י ספק פתרונות טלמטיקה מוביל בארה”ב.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות