חדשות היום

חברת Micropol Fiberoptic AB שמחה להודיע על השקת תוף לפריסת סיבים אופטיים בהנעה חשמלית

חברת Micropol Fiberoptic AB שבסיסה בשוודיה שמחה להודיע על השקת תוף לפריסת סיבים אופטיים בהנעה חשמלית, המיועד לפעול בתנאי סביבה קשים. תוף הכבלים נותן מענה לפער מהותי בשוק הרובוטים הנשלטים מרחוק. הצורך בשליטה מרחוק מתעורר כאשר קיים סיכון לבריאותו ולבטיחותו של המפעיל. בתרחישים רגילים, התקשורת בין הרובוט למפעיל מבוססת על ציוד רדיו, אך במצבים בהם אין אפשרות להשתמש בשליטת רדיו, למשל עקב הפרעות קרינה או הפרעות בקליטה (“צל רדיו”), יש צורך בסיבים, בפרט כאשר נעשה שימוש בחיישנים מתוחכמים המחייבים תקשורת במהירות גבוהה. עבור לקוחות צבאיים ישנה חשיבות גם במתן האפשרות לפעול בתנאי “דממת רדיו”, כדי להימנע מזיהוי.

תוף הכבלים מתקשר עם הרובוט כדי לפרוס את רתמת הכבל או לגלול אותה חזרה, תוך כוונון המהירות והכיוון של התוף. הכבלים והמחברים שבהם נעשה שימוש מבוססים על מפרטי הכוחות המזוינים של שוודיה ומשתמשים במחברי האלומה המורחבת מסוג FALCON של Micropol.

חברת Micropol מיוצגת בישראל על ידי חברת קומטל ישראל פתרונות אלקטרוניקה בע”מ. לקבלת מידע נוסף יש ליצור קשר עם צוות המכירות של קומטל ישראל  במייל: sales@comtel.co.il או בטלפון: 09-7677240. לפרטים נוספים על חברת Micropol ומוצריה בישראל ניתן להיכנס לאתר קומטל ישראל בכתובת: www.comtel.co.il


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות