חדשות היום

ישראל וטייוואן פועלות במרץ להידוק היחסים הכלכליים

כניסת הנספח הכלכלי החדש של טייוואן בישראל, מר סטנלי צ’ו-אן צ’נג, מחזקת את היחסים הכלכליים בין טייוואן לישראל, במטרה לקדם שיתופי פעולה בין תעשיית הטכנולוגיה והחדשנות הישראלית וחברות סטארט אפ ישראליות לבין תאגידי הענק הטייוואנים. “האקוסיסטם בטייוואן מעריך מאוד את החדשנות הטכנולוגית הישראלית ואנו פועלים במרץ על מנת להדק את היחסים בין התעשייה בישראל לבין התעשייה בטייוואן, להביא חדשנות טכנולוגית ישראלית לטייוואן ולהזניק חברות ישראליות לפעילות בשווקי המזרח”, אמר מר סטנלי צ’ו-אן צ’נג (Stanley Tzu-An TSENG), הנספח הכלכלי החדש של טייוואן בישראל.

הפעילות אותה מבקש לקדם הנספח הכלכלי הינה בהמשך לתכנית חדשנות ראשונה מסוגה- IP² LaunchPad, שהושקה בישראל בחודש יוני השנה על ידי חברת i2i ומאיצה את הכניסה של חברות ישראליות לשווקי המזרח הרחוק ולפעילות באקוסיסטם של טייוואן. במסגרת תכנית זו בסוף השבוע האחרון (22.10.20) יצאה לטייוואן קבוצת יזמים ישראליים בראשות רני שיפרון, מנכ”ל חברת הייעוץ הישראלית Healthier Globe נציג i2i ומנהל את פעילות IP² LaunchPad בישראל, במטרה לקדם הסכמי שיתופי פעולה חדשים.

חברי המשלחת נכנסו לשבועיים בידוד עם כניסתם לטייוואן, הם ממשיכים לנהל פגישות מרחוק לקידום ההסכמים וצפויים להמשיך את הפגישות בסיום הבידוד.

“תגובת טייוואן ל- COVID-19 הייתה המהירה והטובה בעולם והתנהלותה פתחה הזדמנויות רבות עבור חברות סטארט-אפ ישראליות המבקשות לחדור לשווקים גלובליים. תוכנית IP2 LaunchPad מציעה לחברות הישראליות חשיפה מלאה לאקוסיסטם בטייוואן, וכן מספקת להן את כל היתרונות בקבלת ייצוג מקומי בטייוואן”, מסביר רני שיפרון.

חברת i2i החלה להפעיל השנה את התכנית IP² LaunchPad במרכז startup terrace, אשר נתמך על ידי מינהל החברות הקטנות והבינוניות (SMEA), של משרד הכלכלה (MOEA) בטייוואן.

מאז חודש יוני היקף הפעילות העסקית בין טייוואן לישראל הכפיל את עצמו. לאור ההצלחה וההישגים בזמן הקצר נבחנות אפשרויות נוספות לשיתופי פעולה עם תעשיית ההייטק והחדשנות בישראל ובקרוב צפוייה השקה של פעילויות נוספות.


תמונת כותרת:

 (מימין לשמאל (קרדיט: אישי:
רני שיפרון, מנכ”ל חברת הייעוץ הישראלית Healthier Globe נציג i2i ומנהל את פעילות IP² LaunchPad בישראל.

סטנלי צ’ו-אן צ’נג, הנספח הכלכלי החדש של טייוואן בישראל.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות