אינטואיטיב משיקה קרן הון סיכון של 100 מיליון דולר Intuitive Ventures תאיץ את העתיד של טיפולים זעיר פולשניים

Intuitive אינטואיטיב (Nasdaq:ISRG), מובילת טכנולוגיות גלובלית בטיפולים זעיר פולשניים והחלוצה בניתוחים בעזרת רובוט, הודיעה על ההשקה של Intuitive Ventures. קרן הפתיחה של 100 מיליון דולר תשקיע במובילים העתידיים בתחום הטיפולים הזעיר פולשניים.

Intuitive Ventures ממוקדת בהזדמנויות השקעה בכלים דיגיטליים, אבחון מדויק, ריפויים ממוקדים וטכנולוגיות של פלטפורמות ששותפים למחויבות של אינטואיטיב לקדם תוצאות חיוביות בטיפול הרפואי. הקרן תתמוך ביוזמות עצמאיות בתחומים הישירים והסמוכים של טיפולים זעיר פולשניים והיא הכניסה של חברת האם אינטואיטיב לתחום של הון סיכון.

“העתיד של טיפולים זעיר פולשניים כולל את המסע של המטופל מהאבחון הראשוני ועד לטיפול ומעבר לו”, אמר ג’וליאן ניקולצ’ב, נשיא Intuitive Ventures. “Intuitive Ventures משקיעה בחידושים בחזית הקידמה בכל הרצף של הטיפול כדי לקדם את העתיד”.

ניקולצ’ב מביא רקע יזמי ואופרטיבי עמוק עם יותר מ-30 שנות ניסיון בפיתוח ומסחור מכשירים רפואיים מרפאים, כולל הובלת צוותים וטכנולוגיות מהשלבים המוקדמים דרך הצמיחה ושינוי השוק. הוא הצטרף ל-Intuitive Surgical ב-2019 וימשיך לשמש שם כסגן הנשיא הבכיר לפיתוח ואסטרטגיה של החברה.

לניקולצ’ב מצטרף כמנהל משותף הד”ר לרפואה אוליבר קאון שהצטרף לאינטואיטיב ב-2019 כדי להקים במשותף את הקרן. קאון היה בעבר משקיע ב-GE Ventures שם יצר תזרים עסקאות בינ”ל ותמך בחברות דיגיטל ומדטק שבתיק ברמה האופרטיבית וברמת מועצת המנהלים. הוא גם ייעץ לפרויקטים של חדשנות רפואית בבריטניה, ארה”ב והעולם בתחומים מסחריים, ממשלתיים ואקדמיים.

“אנחנו משקיעי ערך מוסף שמשתמשים בגישה למומחיות בענף ובקשרים עם הלקוחות הייחודיים של אינטואיטיב”, אמר קאון. “המבנה הזריז שלנו והתאמה עם ההזנקים שנתמוך מאפשרים לנו להשקיע מוקדם ולתמוך בחברות שבתיק שלנו כשהן חלוצות בשווקים”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות