באטמ קיבלה הזמנה ראשונית בסך 4.3 מיליון יורו לערכות אבחון קורונה מרשת מעבדות גדולה באירופה

ההזמנה המשמעותית מהלקוח החדש היא עבור בדיקות PCR בזמן אמת ומכשור למיצוי והגברה. ההזמנה כולה תסופק השנה

5 באוקטובר 2020 – באטמ, (תא: BVC; לונדון: BVC) חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, הודיעה כי קיבלה הזמנה ראשונית בסך 4.3 מיליון יורו לבדיקות PCR שלה לאבחון קורונה בזמן אמת ולמערכות הדיאגנוסטיקה. ההזמנה מהלקוח הגדול והחדש תסופק במהלך הרבעון הרביעי 2020. הקבוצה מספקת עדכון גם עבור הבדיקות החדשות שלה שפותחו למחלות בדרכי הנשימה.

הלקוח החדש הוא רשת מעבדות פרטיות משמעותית שמטה הנהלתה באיטליה. הרשת מספקת בדיקות קורונה ברחבי אירופה, בעיקר עבור ארגונים גדולים כמו שדות תעופה. ההזמנה היא לבדיקות PCR בזמן אמת (אנטיגן) של הקבוצה המאבחנות אם אדם נושא את נגיףSARS-CoV-2  אשר גורם למחלת הקורונה. כחלק מהזמנה זו הלקוח רכש את המכשור הרלבנטי לבדיקות אלו הכולל את ה-Ampilab qPCR ומכונת המיצוי האוטומטית Extralab. באטמ מצפה לקבל הזמנות משמעותיות נוספות מלקוח זה במהלך רבעון 4 של 2020 וב-12 החודשים לאחריו.

מוצרי הדיאגנוסטיקה החדשים של באטמ

במכשור הדיאגנוסטיקה המולקולרית של הקבוצה במיוחד במכשיר ה-Ampilab ו-qPCR בעל 6 האלומות ניתן לעשות שימוש בכל הבדיקות המולקולריות הסטנדרטיות, וכן בדיקות מתקדמות לאבחון קורונה המבוססות על 5 גנים (4+1), כמו בדיקת האנטיגן החדשה ביותר של החברה לקורונה, במהירות ובדיוק רב לרבות אומדן של עומס נגיפי. זהו פתרון בעל עלות-תועלת יוצאת דופן במיוחד עבור מעבדות.

בנוסף, הקבוצה גאה לעדכן בעניין התקדמות הבדיקות החדשות שלה:

  • הקבוצה החלה לספק את בדיקות האנטיגן לאבחון קורונה אשר שודרגו לאבחן את גן S (מסוג Spike), כפי שהוכרז ב-15 ביולי 2020. באמצעות הוספת האבחון לגן S, בדיקה זו מספקת תוצאות מדויקות ביותר ואבחון נגיף הקורונה גם בקרב חולים עם רמות חולי נמוכות (עומס נגיפי נמוך). תהליך זה חשוב ביותר למניעת הפצת המחלה על ידי חולים שהם ללא או בתחילת הסימפטומים ואינם מודעים למחלתם ומדביקים ובחלק מהמקרים מדביקי על של המחלה.
  • בדיקה נוספת, הכוללת מספר מחוללי מחלות נשימתיות כגון קורונה, שפעת והצטננות קשה שהינם גורמים נגיפיים וכמה חיידקים מחוללי דלקות ריאה, שהוכרזה אף היא ב-15 ביולי 2020, נמצאת בשלבי ניסויים סופי וייצור כך שאספקה צפויה להתחיל במהלך רבעון רביעי 2020.
  • החל ייצור הבדיקות הביתיות של הקבוצה, בפיתוח משותף, למחלת שפעת, לאחר שקיבלו אישור CE ושלב הניסויים הסתיים.
  • הקבוצה מציגה התקדמות משמעותית בפיתוח המשותף של הבדיקות הביתיות למחלקת הקורונה, אשר נמצא בשלב פיתוח מתקדם.

ד”ר צבי מרום

ד”ר צבי מרום, מנכ”ל באטמ: “אנו שמחים לקבל ההזמנה מלקוח משמעותי חדש הנמצא בדירוג המקצועי ביותר של המעבדות האירופאיות לבדיקות אבחון לנגיף הקורונה ולמכשור הדיאגנוסטיקה שלנו. העניין הרב בפתרונות שלנו גובר לאור העובדה שמגפת הקורונה מתפשטת בכל העולם במקביל לתחילת עונת השפעת. אנו מאמינים כי נקבל הזמנות גדולות נוספות מלקוחות קיימים כמו גם מלקוחות חדשים עבור מוצרים אלו.

אנו גם שמחים על ההתקדמות שעשינו עם הבדיקות החדשות שפותחו על ידינו לאבחון קורונה, שפעת ומחלות אחרות בדרכי הנשימה. הודות לפלטפורמה הדיאגנוסטית החדשנית שלנו, אנו יכולים להציע פתרון מקיף ברמה גבוהה ולסייע להגן על בריאות הציבור במגפה הנוכחית ומעבר לה.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות