חדשות היום

גילת ו-SES מרחיבות את השותפות ביניהן בהזמנת המשך למודמים במהירות גבוהה בהיקף של מיליוני דולרים

המודמים החדשים יספקו נפח תקשורת רב של Gbps, ויאפשרו מתן שירותים באיכות גבוהה על גבי מערכי הלוויינים O3b ו-O3b mPOWER MEO של SES

פתח תקווה, ישראל, 9 בנובמבר 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי גילת ו-SES מרחיבות את השותפות ביניהן עם הזמנת המשך בהיקף של מיליוני דולרים למודמים במהירות גבוהה. המודמים של גילת יספקו נפח תקשורת רב של Gbps, ויאפשרו מתן שירותים באיכות גבוהה על גבי מערכי הלוויינים O3b ו-O3b mPOWER MEO של SES. המודמים בתפוקה גבוהה של גילת יתמכו באספקת שירותים באיכות מקבילה לזו שבסיבים אופטיים אותם מספקת SES עבור ממשלות וארגונים.

“גילת מעריכה מאוד את השותפות החזקה עם SES ושמחה להרחיב את שיתוף הפעולה, ולהביא לשוק מודמים באיכות גבוהה אשר יתמכו בשווקי ה-O3b mPOWER”, אמר אמיר יפה, ראש תחום לקוחות גלובליים בגילת. “גילת ו-SES חולקות אותו חזון לגבי הצורך של שילוב מערכי לווייני GEO ו- Non-GEO Stationary (NGSO) בכדי לענות על הדרישה הגוברת לקישוריות פס רחב בעלת שיהוי נמוך במחיר סביר, ברחבי העולם.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות