חדשות היום

Cellwize הישראלית המפתחת טכנולוגית אוטומציה לרשתות 5G השלימה סבב גיוס B בסך 32 מיליון דולר

את הגיוס הובילו אינטל קפיטל וקוואלקום וונצ’רס

דאלאס, 9 בנובמבר, 2020 – Cellwize (Cellwize Wireless Technologies Inc.), מובילה עולמית בפיתוח פלטפורמת תוכנה לאוטומציית רשת סלולרית, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס B בסך 32 מיליון דולר, בהובלת קרנות ההון סיכון אינטל קפיטל (Intel Capital), קוואלקום וונצ’רס (Qualcomm Ventures) ובהשתתפות Verizon Ventures, Samsung Next ובעלי מניות קיימים. המימון שגייסה Cellwize יסייע לה להרחיב את פעילותה העולמית, לחדור לשווקים נוספים כמו רשתות LTE/5G פרטיות ולהרחיב את היקף היכולות של CHIME, פלטפורמת אוטומציה ואורקסטרציה של החברה  לרשת הסלולרית המבוססת על טכנולוגיות AI מתקדמות.

המימון הנוכחי מהווה המשך להצלחה המשמעותית במהלך השנה האחרונה של Cellwize CHIME, פלטפורמה מבוססת ענן, שפיתחה החברה התואמת למוצרי ציוד רשת סלולרית (RAN) ומאפשרת למפעילים סלולריים לפרוס רשתות 5G, לנהל אותן ולבצע אופטימיזציה לשירותי הרשת באופן אוטומטי. הפלטפורמה זכתה לתפקיד אסטרטגי בשוק ה- 5G לאחר שאומצה על ידי מפעילי Tier-1 עולמיים.

Cellwize CHIME מאפשרת למפעילים להאיץ את הטמעת ה- 5G על ידי אוטומציה מלאה של תהליכי ההתקנה, האופטימיזציה והניהול של הרשתות, ומביאה יכולות של Infrastructure as a code לעולם ה- RAN. בעזרת הארכיטקטורה הפתוחה שלה ושכבת API פתוחה, יכולים המפעילים לפתח אפליקציות רשת ברשתות מרובת ספקים בקלות ובפשטות, תוך אספקת שירות ברמה גבוהה, חוויית לקוח משופרת, זמן מואץ של הגעה לשוק וחסכון בעלויות.

הפלטפורמה של Cellwize כוללת סט של אפליקציות רשת מבוססות AI אשר מאפשרות פריסה מהירה של אתרי  5G ללא התערבות ידנית (zero-touch), ועבור אופטימיזציה אוטומטית של רשתות סלולר מדור 2G/3G/4G/5G. באמצעות שילוב זה של יכולות מתקדמות, מפעילים יכולים ליהנות מדמוקרטיזציה של ניהול הרשת שלהם, לספק חדשנות, ביחד עם גמישות ראשונה מסוגה, מדרגיות (scalability), וזריזות בניצול יכולות ה- 5G והאצת המהפכה.

“אנו שמחים שנבחרנו על ידי קרנות הון סיכון מובילות אלו בשל השקעותיהן האסטרטגיות בהאצת ה- 5G באופן פתוח ומדרגי”, אמר אופיר זמר, מנכ”ל Cellwize. “אנו רואים בהשקעה זו הבעת אמון מלאה ב- Cellwize וביכולות פורצות הדרך של CHIME התומכת במהפכת ה- 5G. אני רוצה להודות למשקיעים על אמונם בנו ולעובדים המצטיינים שלנו שבנו חברה מובילה. השקעה זו מהווה עדות נוספת לערך הרב שהפתרון שלנו מספק למפעילים בדור ה- 5G ולהתפתחות ה- RAN מאז שהיה רק פתרון פס רחב לצרכנים עד להפיכתו לחלק בלתי נפרד ממארג הארגונים המודרניים, וכן בדרך התמודדותו מול האתגרים הגדולים ביותר העומדים בדרכם של הארגונים היום”.

“אינטל קפיטל הינה משקיעה מובילה ב- Cellwize בגלל שאנו שמחים על ההזדמנות שיש ל- Cellwize לעזור למפעילים לשדרג את הרשת שלהם לטובת האצת מהפכת ה- 5G”. אמר דוד פלנגן, סגן נשיא ומנהל בכיר באינטל קפיטל. “Cellwize ואינטל קפיטל שותפות לחזון שבו פלטפורמת הענן של Cellwize, הכוללת טכנולוגית אוטומציה מבוססת AI, תסייע ללקוחות להטמיע רשתות 5G מורכבות בדרכים יעילות, מדרגיות וגמישות יותר.

“קוואלקום נמצאת בחזית התרחבות ה- 5G ויוצרת סביבה עשירה של טכנולוגיות שישמשו את הדור החדש של הקישוריות”, אמרה מרב וינרב מנכ”לית קוואלקום וונצ’רס בישראל ובאירופה. “כמובילה באוטומציית RAN ואורקסטרצייה, ל- Cellwize תפקיד חשוב בהטמעת ה- 5G. אנו שמחים לתמוך ב- Cellwize בעזרת הקרן הבינלאומית של קוואלקום וונצ’רס ל- 5G על רקע הרחבת פעילותה לאימוץ ה- 5G בעולם כולו”.

אינטל קפיטל, קוואלקום וונצ’רס, Verizon Ventures ו- Samsung Next מצטרפות לבעלי המניות הנוכחיים של Cellwize, הכוללים את Viola Ventures, DTCP,  GreenApple Tech מקבוצת Dar Global, Vintage ו- Sonae IM.


תמונת כותרת:

צילום של הנהלת Cellwize (צילום: Cellwize)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות