חדשות היום

Corning מציגה פתרון חדש לקישוריות ופריסה מהירה לרשתות 5G

יסייע למפעילי רשתות טלקומוניקציה לענות על הביקוש הגובר להגדלת רוחב הפס

Corning כמובילה עולמית בתחום הקישוריות, השיקה טרמינל תקשורת בשם Evolv עם טכנולוגיית Pushlok של מחברים קשיחים אשר יסייעו למפעילי רשתות טלקומוניקציה לענות על הביקוש הגובר להגדלת רוחב הפס, מעבר לחיבורי  5Gרבים והתקנתם בארונות תקשורת הנמצאים בחללים סוגרים ופתוחים. מהנדסי החברה תכננו את ה-Evolv כדי לענות על הצרכים המשתנים של עולם הטלקומוניקציה. המוצר החדש קטן בהרבה ממוצרי התקשורת הקודמים ומאפשר חיבור יעיל, ורסטילי, חסכוני וקל להתקנה בכל ארון תקשורת.

העולם כולו צועד קדימה למעבר מהיר של קישוריות וחיבור להזרמת מידע אינסופי. התקופה האחרונה הגבירה את השימוש הנרחב בצפייה ישירה (סטרימינג וידאו), עבודה מרחוק, מסחר אלקטרוני ויישומים נוספים. בכדי לעמוד בביקוש הרב יש צורך בפריסה נרחבת יותר של סיבים אופטיים ופריסה מואצת של הדור החמישי בחללים עם אילוצי מקום לפריסת ארונות תקשורת חדשים.

“עם פתרונות Evolv וטכנולוגיית Pushlok, קורנינג עובדת עם לקוחותיה להפחתת החסמים בפריסת רשתות מוכנות ל- 5 (5G-ready) G”, ציין בוב וייטמן, סגן נשיא לפיתוח שוק ב-Corning Optical Communications. “לעתים קרובות, על המתקינים לפרוס סיבים בחללים צרים שלא תוכננו במקור לצפיפות החיבורים של ימינו – כיום מפעילי הרשתות מחפשים לפרוס בצורה מהירה וחסכונית יותר. זו הסיבה שהם ימצאו את הפתרונות הממוזערים שלנו כה יקרי ערך.”


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות