חדשות היום

הסטרטאפ הזוכה באירוע הגמר של המאיץ הטכנולוגי

חברת הסטרטאפ Safe-On, אשר פיתחה מוצר אוניברסלי וייחודי הנועל קסדה בצורה חכמה והופך אותה לנגישה וזמינה על כל כלי, תוך התממשקות מלאה לאפליקציות השונות של חברות הקורקינטים והאופניים השיתופיים, ותוך שמירה על היגיינת הרוכבים, נבחרה היום למקום הראשון באירוע גמר ווירטואלי של מאיץ ITS ישראל, לקידום פתרונות טכנולוגיים לבעיות שמגפת הקורונה עוררה בתחבורה הציבורית והשיתופית.

ארגון ITS ישראל לקידום מערכות תבוניות בתחבורה, הפועל בלשכת המהנדסים, ניהל בשלושת החודשים האחרונים מאיץ טכנולוגי, שהגיע היום (1.11.20) לשיאו באירוע גמר וירטואלי בו צפו מאות צופים.

במהלך המאיץ זכו חברות הסטרטאפ שהשתתפו בו ללווי צמוד של מנטורים, הרצאות של מומחים וסיוע בפתיחת דלתות וקשירת קשרים עסקיים.

באירוע הגמר הוצגו השגי החברות שהשתתפו במאיץ וחבר שופטים דירג את החברות ובחר בחברת safe on למקום הראשון.

 החברה הזוכה דבריו של יוני אסרף מנכ”ל חברת Safe On :

” זה כיף בתוך כל העבודה הקשה לקבל ניצוץ של הכרה. זה נותן עוד פוש להמשך וזה חשוב בכל מיזם.

יש עוד הרבה עשייה לפנינו ותמיר אוטנזוסר (שותף מייסד ומעצב תעשייתי) ואני מחכים לזה בקוצר רוח. תודה לצוות  ITS   וללשכת המהנדסים שהקים הכל מעכשיו לעכשיו והצליח לייצר תכנית האצה עם ערך בכל האספקטים”

בדברי ברכתו למשתתפים אמר אור עומרי יו”ר ITS ” התרשמתי מאד מהרמה המקצועית של ארבעת משתתפי הגמר. הם כולם עסקו ועוסקים בבעיות עכשוויות, חמורות, הדורשות פתרון מהיר ויעיל. במהלך ארבעת החודשים של פעילות המאיץ רובן ככולן התקדמו משמעותית הן בפיתוח המוצר שלהן והן בקידומו בין שותפים אפשריים ללקוחות פוטנציאלים. הקושי בתהליך השיפוט היה לבחור את המצויינים, מבין המצוינים. אני מקווה שבמהלך פעילות המאיץ תרמנו וקדמנו את המתחרים, אנו נמשיך ללוות אותם, ומתכננים כבר את המחזור הבא “

אהוד נוף יו”ר לשכת המהנדסים הצטרף לברכות ואמר “תהליך מרשים שנוהל על ידי אנשי מקצוע שכל רצונם הוא לתרום לציבור מהידע והיכולות שרכשו במשך השנים. זו ההזדמנות להודות למומחים של ITS ישראל שתרמו מהידע, המרץ, והניסיון שלהם למען מציאת פתרונות בתקופה מורכבת זו – כולנו בדרך למאיץ הבא, נשמח אם תצטרפו”

עוד השתתף באירוע מר Sampo Hietanen היזם והמנכ”ל של MaaS Global שנתן הרצאה בנושא עתיד ניידות כשירות (MaaS) בצל מגפת הקורונה.

בחבר השופטים השתתפו: אהוד נוף, יו”ר לשכת המהנדסים, אור עמרי, יו”ר ITS ישראל, מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל-אביב יפו ומחזיקת תיק התחבורה, עו”ד ליאת גלילי-פרל, עו”ד אמיר איליאסקו, אליצח דמבינסקי משנה למנכ”ל בנתיבי איילון, וישראל רום מהנהלת ITS ישראל.

המאיץ התקיים בחסותם של מספר גופים משמעותיים אשר בכוחם לתמוך ולסייע בפעילותו. ביניהם חברת נתיבי איילון, עיריית תל אביב יפו, משרד עו”ד שבלת, בנק הפועלים, אינקיוביט(אלביט), IBM, Israel Smart Mobility Living Lab, The Israeli smart Transportation research center.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות