חדשות היום

גילת מכריזה על חלוקת דיבידנד בסך של 35 מיליון דולר לבעלי המניות

בשמת הלפרן תמונה לסמנכ”ל הכספים הקבועה של גילת

פתח תקווה, ישראל, בדצמבר 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי דירקטוריון החברה הכריז על חלוקת דיבידנד במזומן לבעלי המניות בסך 63 סנט למניה (סך מצטבר של כ-35 מיליון דולר) בעקבות קבלת אישור מבית המשפט לחלוקת דיבידנד. הדיבידנד ישולם בדולרים ב-20 בינואר 2021, לבעלי מניות אשר יהיו רשומים במרשם בעלי המניות של החברה ביום ה-11 לינואר 2021. ביחד עם דיבידנד בהיקף של 20 מיליון דולר אשר חולק בתחילת החודש, הסך הכולל של דיבידנדים שיחולקו לבעלי המניות מסתכם בכ-55 מיליון דולר, או 99 סנט למניה. בנוסף, מדווחת גילת כי סמנכ”ל הכספים הזמנית של החברה, בשמת הלפרן, מונתה לסמנכ”ל הכספים הקבועה של גילת.

“אני מרוצה מקבלת אישור בית המשפט לחלוקת הדיבידנד המשמעותי הזה לבעלי המניות שלנו”, אמר עדי צפדיה, מנכ”ל גילת. “לאחר חלוקה זו, לחברה יש עדיין כמות מזומנים משמעותית ביותר, בנוסף לנכסי נדל”ן, שתאפשר לה לממש הזדמנויות אפשריות שאנו בוחנים “, הוסיף מר צפדיה.

“כמו כן אני רוצה לנצל הזדמנות זו בכדי לברך את סמנכ”ל הכספים הזמנית של גילת, בשמת הלפרן, על מינויה כסמנכ”ל הכספים הקבועה של החברה. אני סמוך ובטוח ביכולותיה לתרום מניסיונה העשיר לניווט גילת להצלחה בשנת 2021.” סיכם מר צפדיה.

החברה תנכה מס במקור מהסכום שישולם כדיבידנד על פי חוקי המס בישראל. החברה הגישה בקשה לרשות המסים בישראל להחלטה בקשר לדיבידנד ותודיע על עיקרי ההחלטה עם קבלתה.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות