חדשות היום

LG מציגה רובוט אוטונומי העושה שימוש בתאורה אולטרא-סגולה למשימות חיטוי

תוספת חדשה למשפחת הרובוטים מדגמי CLOi של LG תסייע למלונות, לבתי ספר, למשרדים, למסעדות ולקמעונאים לספק ביטחון משופר לשוהים במקום

חברת LG משלבת את הידע והניסיון אותו צברה בתחומי הרובוטיקה, הבינה המלאכותית וכלי הרכב האוטונומיים, יחד עם הבנה מקיפה של צורכי לקוחות במגוון מגזרים, על מנת לפתח רובוט אוטונומי שיעשה שימוש באור אולטרא-סגול UV-C על מנת לחטא משטחים באזורים המאופיינים בתנועה ערה. LG מתכננת להציע את הרובוט לעסקים בתחומי התיירות והאירוח, הקמעונאות, ולמערכת החינוך בארה”ב כבר בראשית שנת 2021.

לדברי Roh Kyu-chan, העומד בראש חטיבת הרובוטים המהווה חלק מחברת הפתרונות העסקיים של LG, “הרובוט האולטרא-סגול האוטונומי מוצג בעידן שבו השמירה על היגיינה נאותה עומדת בראש סדרי העדיפות של אורחים במלונות, תלמידים בבתי ספר ולקוחות במסעדות. צרכנים ייהנו מצמצום החשיפה שלהם לחיידקים מזיקים.”

הרובוט ייחשף רשמית בתערוכת Digital CES 2021, והוא צפוי לאפשר ליישם רמות חדשות של היגיינה באמצעות חיטוי אזורים הנתונים לרמה גבוהה של מגע אנושי, ומאופיינים בתנועה ערה. המבנה האוטונומי שלו, מאפשר לרובוט לנוע בקלות סביב שולחנות, כסאות ורהיטים אחרים. חיטוי כל המשטחים החשופים למגע בחדר טיפוסי אורך 15-30 דקות, ומתבצע בטעינה בודדת של הסוללה המשולבת ברובוט.

תכנון הרובוט נעשה במתכונת המבטיחה קלות תפעול. ניתן לשלב אותו בשגרת הניקיון הקיימת כבר בארגון המשתמש, ללא צורך בהדרכה מיוחדת של עובדים או מומחים. הצוות הקיים יוכל לנטר את התקדמות המשימה אותה מבצע הרובוט, באמצעות טלפון נייד או מכשיר מובייל. חיישנים מזהי תנועה אנושית המשולבים ברובוט מכבים את קרני האולטרא-סגול בכל מקרה של נוכחות אנושית קרובה למכשיר – ומונעים חשיפה מיותרת לקרינה המחטאת של עובדים או אורחים המזדמנים למקום.

לדברי Roh, “בעידן העולם ללא מגע, ההולך ונבנה מולנו, לקוחות יצפו לרמה גבוהה יותר של היגיינה. LG מחויבת למנף את המומחיות המגוונת שלה בתחומי הרובוטיקה, הבינה המלאכותית והנהיגה האוטונומית – על מנת לפתח פתרונות יצירתיים בהתמודדות עם אתגרי המחר.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות