אלוט נבחרה לספק שירותי הגנת סייבר לספקית שירותי סלולר אירופי Tier-1 עם יותר מ-10 מיליון מנויים

פתרונות הגנת הסייבר NetworkSecure ו-EndpointSecure של אלוט יגנו כנגד האיומים האחרונים וייצרו הכנסה חוזרת אשר תחולק בין ספקית השירות לבין אלוט

הוד השרון, ישראל, 13 בינואר, 2021 אלוט בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי ספקית שירותי סלולר אירופי Tier-1 בחרה בפתרונות האבטחה של אלוט על מנת לספק שירותי אבטחת סייבר מקיפים ללקוחותיה. מנויי השירות ישלמו תשלום חודשי, אשר יחולק בין ספקית השירות לבין אלוט.

Allot Secure היא הפלטפורמה הראשונה שאמורה לספק למשתמשי סלולר חווית משתמש של אבטחת סייבר ברשת ומחוץ לרשת, כולל תצורה, דיווח וניהול התראות. ספקית השירות תטמיע את NetworkSecure ו-Endpoint Secure, 2 פתרונות ממשפחת האבטחה של אלוט.

NetworkSecure הוא פתרון מבוסס רשת, המציע התערבות אפסית, ללא תפעול הלקוח וללא דרישה להתקנת אפליקציה מצד לקוח הקצה. עם NetworkSecure, ספקית השירות יכולה להציע ללקוחותיה הגנה מפני איומי סייבר, כולל “תוכנות זדוניות” וירוסים, ניסיונות “פישינג” ודרישות כופר. ממשק קל לשימוש מציע התראות ממותגות ודיווחים, אשר עוזרים לחזק נאמנות למותג. פתרון NetworkSecure יסופק עם פתרון EndpointSecure, אשר מוודא כי הלקוח מוגן מפני איומי סייבר גם כאשר הם לא מחוברים לרשת של ספקית השירות.

משפחת פתרונות האבטחה של אלוט היא הפתרון המוביל בשוק מבוסס רשת, המגן על יותר מ-20 מיליון משתמשי סלולר בעולם. אלוט דיווחה כי חלק מספקיות השירות השיגו עד 50% שיעורי אימוץ של שירותים המבוססים של NetworkSecure.

“בעקבות בדיקה מחמירה והליך הערכה, Allot Secure נבחרה בהתבסס על יכולות הגנת הסייבר המעולות שלה, כולל תעבורה מוצפנת”, ציין חגי כץ, סגן נשיא לאבטחת סייבר באלוט. “פעם נוספת, Allot Secure מושך תשומת לב כפתרון אבטחת סייבר שיכול להעלות את ההכנסה הממוצעת ללקוח (ARPU) של ספקית השירות ונאמנות למותג, לצד יצירת הכנסה חדשה”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות