פרזנטנס מקימה את “MoveUp” – פוסט אקסלרטור חדש ליזמים טכנולוגיים מהחברה הערבית 

  • פרזנטנס תשיק את התכנית החדשה MoveUp בתמיכת קרן סיטי, בשיתוף עם שגרירות בריטניה בישראל ותפנה ליזמים טכנולוגיים בשלב מתקדם בחברה הערבית.

ארגון פרזנטנס בשיתוף עם שגרירות בריטניה בישראל משיק בימים אלו את MoveUp, תכנית פוסט-אקסלרטור ייחודית ליזמים ויזמיות טכנולוגיים מהחברה הערבית אשר נמצאים בשלב פיתוח מתקדם, במטרה להקנות כלים להמשך פיתוח סטארטאפים תוך התאמה וליווי אישי. התכנית תותאם לתנאי התקופה ותתקיים במתכונת אונליין ובשימוש של אמצעים חדשניים נוספים.

התכנית תתקיים לאורך חודשיים ותציע 12 מפגשים מקוונים, קבוצתיים ואישיים אשר יועברו על ידי מומחים של פרזנטנס ו-UK TECH HUB – מרכז החדשנות בשגרירות הבריטית בישראל. יזמים ויזמיות שיתקבלו לתכנית יקבלו סיוע וליווי צמוד במגוון תחומים כגון פיננסים, קניין רוחני ופיתוח עסקי בינלאומי, לצד חיבורים למשקיעים בישראל ובחו״ל, תוך התמקדות גם בצמיחה האישית של היזמים על ידי בניית חוסן נפשי, נטוורקינג ועוד.

MoveUp תתקיים בשיתוף עם קרן סיטי, מרכז הטכנולוגיה בריטניה ישראל – UK Israel Tech Hub וגם קרן הון סיכון Takwin. לתכנית יתקבלו בין 10 ל-12 פאונדרים. הפעילות תחל במהלך חודש פברואר והמפגשים יתקיימו בשפה האנגלית.

אריאלה רוזן וחולוד עיוטי, מנכ״ליות משותפות בפרזנטנס אומרות היום: ״בתקופה בה אי הוודאות הולכת ומתגברת והפערים העצומים בקרב אוכלוסיות מהפריפריה הגיאוגרפית חברתית רק מעמיקים, אנו גאים להשיק את MoveUp יחד עם השותפים שלנו במטרה לתמוך ולסייע בטווח המיידי ליזמים ויזמיות מהחברה הערבית ולקדמם לקחת חלק באקו-סיסטם היזמי בישראל.”

ניל וויגן, שגריר בריטניה בישראל, אמר היום: “בריטניה רואה חשיבות עליונה בקידום ערכים של גיוון והכלה, ושמחה על ההזדמנות לחבור ל’סטארט-אפ ניישן’ ולטפח ערכי גיוון גם באקוסיסטם הטכנולוגי בישראל. אני מאמין בכוחן של טכנולוגיה ויזמות להיות קטליזטור לחברה מגוונת ומכילה ולטפל בפערים חברתיים, ושמח על ההזדמנות שיש לשגרירות לשתף פעולה עם ארגון פרזנטנס. אנחנו מצפים להמשך עבודה משותפת למען עתיד חברתי שוויוני ומגוון בסקטור הטכנולוגיה בישראל”.

ניל קורני, מנכ״ל סיטי ישראל אמר היום: ״החיבור המשותף של סיטי ופרזנטנס סביב הערכים והתפישות החברתיות מביא לקצירת פירות משותפים. אנו מאמינים שיזמות היא כלי להעצמה אישית, פיתוח קהילה מקומית וחיזוק כלכלה מקומית ובשש השנים האחרונות אנו פועלים יחד עם פרזנטנס בישראל ועדים לכוחה של יזמות לצמצם פערים ולעודד צמיחה, גיוון והכללה חברתית. אנו שמחים להמשיך את הדרך המשותפת ולהרחיב את הפעילות הזו ביחד איתם גם בחברה הערבית באמצעות MoveUp שמצטרף לתוכניות ופעילויות נוספות של פרזנטנס״.


בתמונה: ניל וויגן, שגריר בריטניה בישראל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות