קיידנס רוכשת את NUMECA להרחבת יכולות ניתוח המערכת בעזרת Computational Fluid Dynamics

הרכישה תסייע לקיידנס להרחיב את פורטפוליו ההדמיות עם יכולות טכנולוגיות מוכחות בתחום ה-CFD לתעשיית התעופה והחלל, האוטומוטיב, הייצור והתעשייה הימית

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), יצרנית שבבים בינלאומית מובילה, הודיעה כי התקשרה בהסכם לרכישת NUMECA אינטרנשיונל, מובילה בתחום המחשוב של דינמיקת זורמים (CFD), ייצור רשת, הדמיה ואופטימיזציה של multi-physics. צירוף הטכנולוגיות והכישרון של NUMECA תומך באסטרטגיית Intelligent System DesignTM של קיידנס ומרחיב את פורטפוליו ניתוח המערכות שלה עם פתרונות CFD, על מנת לשרת פלח שוק צומח שבו דיוק, אמינות ויכולת חיזוי הם הכרח עבור מידול באיכות גבוהה.

הטכנולוגיה של NUMECA נותנת מענה לפלח שוק ה- CFD הצומח במהירות, אשר מוערך בכ-1.6 מיליארד דולר. הרכישה מתבססת על המומנטום של פיתוחי החדשנות האחרונים בקיידנס, כגון Clarity™ 3D Solver לסימולציה אלקטרומגנטית (EM), Clarity 3D Transient Solver עבור פתרון למעברים בשיטת הפרשים סופיים בתחום הזמן (FDTD) ברמת המערכת לסימולציות אלקטרו מגנטיות, ו-Celsius™ Thermal Solver עבור הדמיית מוצרים בסימולציה מאוחדת חשמלית-תרמית ברמת מוצר. הטכנולוגיה של NUMECA תתרום גם לפתרונות ניתוח המערכות הטובים מסוגם של קיידנס למעגלים משולבים (IC), תת-מערכות אלקטרוניות ועיצובים של מערכות שלמות.

יכולות הליבה של NUMECA בתחום ה-CFD מספקות מענה מקיף לתעשיות ויישומים רבים, כולל תעשיית החלל והתעופה, האוטומוטיב, הייצור והתעשייה הימית, עם טכנולוגיות מוכחות אשר אומצו על ידי מובילי התעשייה כמו נאס”א, ArianeGroup, הונדה ופורד.

“קיידנס ממשיכה להוביל בחזית החדשנות ולספק מענה לאתגרי תכנון המערכות על ידי מינוף המומחיות שלה בתוכנות חישוביות עמוקות”, אמר ד”ר אנירוד דבגן, נשיא קיידנס. “צירוף טכנולוגיית ה-CFD המוכחת של NUMECA והצוות המוכשר שלה משלימים את יכולות ניתוח האלמנטים הסופיים של קיידנס וטכנולוגיות חדשניות אחרות. עסקת הרכישה היא צעד מוצלח נוסף שיקדם את היכולת של לקוחותינו לעצב את המוצרים המרתקים של המחר.”

“המוצרים והמערכות מהדור הבא דורשים פתרונות הנדסיים מולטי-פיזיים מקיפים הכוללים IP, מוליכים למחצה, מארזי IC, מודולים, לוחות, מבנים מכניים מורכבים ועוד”, אמר טום בקלי, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת Custom IC & PCB בקיידנס. “עם הוספת הטכנולוגיה של NUMECA לפורטפוליו של קיידנס, אנו מרחיבים את יכולות ניתוח המערכת ואת פתרונות העיצוב המשולבים שלנו, ונוכל לתת מענה משופר לאתגרים קריטיים של לקוחות בתחומים כמו זרימה פנימית וחיצונית, אקוסטיקה, העברת חום, אינטראקציית מבנה-נוזלים ואופטימיזציה.”

“מאז שהוקמה, המשימה המוצהרת של NUMECA הייתה לספק פתרונות CFD ייעודיים לחיזוי ביצועי מוצרים ומערכות אשר מתמקדים ברמות הגבוהות ביותר של אמינות ובטיחות, עבור העיצובים המאתגרים ביותר של לקוחותינו המובילים בתעשייה,” אמר ד”ר צ’רלס הירש, נשיא NUMECA. “אנו שמחים מאוד להצטרף לקיידנס מכיוון שאנו חולקים תרבות משותפת של חדשנות בתוכנות חישוביות. יחד נמשיך להיענות לאתגרים התעשייתיים בשוק הנוכחי שלנו ולספק פתרונות יצירתיים לצרכים של מוצרי הדור הבא.”

תנאי העסקה לא נחשפו. הרכישה צפויה להיות לא מהותית להכנסות ולרווחים השנה, והיא תיסגר ברבעון הראשון של 2021, בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות