איטייפ מקבוצת מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם טרנס טייטלס

יספקו שירותים טכנולוגיים מתקדמים בתחום התמלול לכתוביות עבור  קהילת יוצרי התוכן בתעשיית המדיה בישראל

חברת איטייפ (eType) מקבוצת מלם תים, המובילה את תחומי התמלול האוטומטי, ההקלטה והתרגום בישראל, חתמה בימים אלה על הסכם שיתוף פעולה בלעדי אסטרטגי עם טרנס טייטלס, המספקת לתעשיית הטלוויזיה והקולנוע שירותי שפה, תרגום וכתוביות.

במסגרת שיתוף הפעולה, טרנס טייטלס תציע לקהילת יוצרי התוכן שירותי תמלול אוטומטי מבוקר או היברידי, לחומרי גלם.

איטייפ תספק את המנועים החדישים והמתקדמים שלה לזיהוי דיבור, תמלול מכונה אוטומטי וניתוח דאטה.

גל רז, סמנכ”לית איטייפ מקבוצת מלם תים: “אנו שמחים לקחת חלק במהפכה בתחום התמלול והכתוביות בתעשיית המדיה. המעבר לשימוש במנוע זיהוי הדיבור של איטייפ מאפשר להמיר קובץ שמע לקובץ טקסט באופן מיידי. הכתוביות שנוצרות ע״י המנוע הופכות גם הן לסוג של Data, שמצטרף לווידאו ולאודיו.

בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של איטייפ, הלקוחות יוכלו להשתמש בכלים לניתוח הטקסט המתומלל  ולבצע חיפושים בחתכים שונים על גבי הטקסט, מה שלא התאפשר עד עתה. מדובר בקפיצת מדרגה שמאפשרת חיסכון הן במשאב האנושי והן בזמן.

שיתוף הפעולה הוא win win  מובהק. לאיטייפ ניסיון רב בתחומי אכיפת החוק, בגופים כמו המשטרה ובתי המשפט, כמו גם קופות חולים, אקדמיה ועוד ושיתוף הפעולה עם טרנס טייטלס בתחום המדיה, פותח בפני איטייפ צוהר לעולם חדש, שיגדיל את קהל לקוחותיה לתחומים בהם לא עסקה בעבר. טרנס טייטלס, שלה מוניטין חזקים בתחום המדיה, תוכל להציע ללקוחותיה מוצרים מבוססי טכנולוגיה מתקדמת, אשר ישפרו באופן משמעותי את התפוקות שלהם ואת פוטנציאל ניתוח התוכן, זאת מאחר שתוכל לתמלל מאות שעות באופן אוטומטי ולספק חומרים מתומללים לכתוביות בזמן קצר ביותר”.

נטאלי הדד מנכלית טרנס טייטלס. צילום נדב גארב

נטאלי הדד, מנכ”לית טרנס טייטלס: “שילוב הכוחות בין איטייפ לטרנס טייטלס יספק מגוון מוצרים ושירותים ייעודיים לתעשייה, מותאמים לכל שלבי העריכה וההפקה. הלו”ז לתמלול חומרי גלם יתקצר משמעותית, והיכולת לאתר תוכן לפי מאפיינים מוגדרים בלחיצת כפתור, תאפשר לכולנו להשקיע יותר באומנות הסיפור וביצירה עצמה”.

 

 


תמונת כותרת: גל רז סמנכלית איטייפ מקבוצת מלם תים

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות