חדשות היום

Telespazio בוחרת בגילת לאספקת שירותי קישוריות לארגונים עבור חברת אנרגיה רב לאומית מובילה בברזיל

גילת תספק את רשת הלוויין ואלפי טרמינלי VSAT למפעלי האנרגיה של חברת האנרגיה הפרטית הגדולה ביותר בברזיל

פתח תקווה, ישראל 10 במרץ 2021גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי Telespazio, מיזם משותף בין Leonardo (67%) ו- Thales(33%), בחרה בגילת לאספקת שירותי קישוריות לארגונים עבור חברת אנרגיה רב לאומית מובילה בברזיל. גילת תספק את רשת הלוויין ואלפי טרמינלי VSAT למפעלי האנרגיה של חברת האנרגיה הפרטית הגדולה ביותר בברזיל.

הפתרון, בעל המהימנות הגבוהה של גילת, נבחר הודות ליכולותיו לענות על דרישות הסכם רמת השירות (SLA) התובעניות מצד הלקוח. פלטפורמת ה-SkyEdge II-c של גילת תתמוך במפעלי אנרגיה באזורים מרוחקים ותספק עבורם את היכולת לתעדף יישומים חיוניים הודות לאיכות שירותי הענן המתוחכמים שלה.

” Telespazioבוטחת בפלטפורמה האמינה ורבת היישומים של גילת בהרחבת הרשתות שלנו לתמיכה בסקטור העסקי, ולספק שירות עבור סקטורים עסקיים נוספים כמו בנקאות, קמעונות, עסקים קטנים ובינוניים וחברות תקשורת גדולות,” אמר מארציו לורנטי, מנכ”ל Telespazio Brasil. “אנו מאוד מרוצים מהיתרונות של החיבור החלק בין הרשת שלנו לבין הרשת של לקוח הקצה, אשר התאפשרה הודות ליכולות ניתוב ה-IP המשופרות של גילת”.

” Telespazioהיא שותפה ותיקה של גילת בברזיל ולכבוד הוא לנו לקחת חלק בצמיחה שלהם לאורך השנים ולתמוך במעורבותם הגדלה בשוק האנרגיה,” אמר טוביאס דזורדי, סגן נשיא אזור אמריקה הלטינית בגילת. “ההישג הזה הוא חלק מהאסטרטגיה של גילת למקסם את הערך המוסף של הפלטפורמה שלנו בעבור לקוחותינו להגדלת עסקיהם באמצעות יישומים נוספים.”

אודות Telespazio

Telespazio, המיזם המשותף של Leonardo ו- Thales 33/67, היא אחת מהחברות המובילות בעולם לשירותי לוויין. פעילויותיה נעות מעיצוב ופיתוח מערכות חלל לניהול של שירותי שיגור, שליטה בלוויינים אשר מקיפים את כדור הארץ לצפייה בכדור הארץ, תקשורת משולבת, ניווט לווייני ושירותי מיקום לתוכניות מדעיות.

Telespazio הינה שחקנית משמעותית בשווקים הנ”ל הרותמת את הניסיון הטכנולוגי אשר צברה לאורך השנים. מאז היווסדה, השתתפה החברה בתוכניות חלל אירופאיות רבות כמו: Galileo, EGNOS, Copernicus, COSMO-SkyMed. ב-2019 רשמה Telespazio מכירות בסך של 535 מיליון אירו והעסיקה כ-3,000 אנשים בתשע מדינות. Telespazio פועלת בברזיל מאז 1997, באמצעות חברת הבת שלה Telespazio Brasil, ומשרדיה המרכזיים ממוקמים בריו דה ז’ניירו. www.telespazio.com


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות